اخبار و رویداد ها

طرح فروش نقد و اقساط فونیکس_دی ۱۴۰۱

طرح فروش نقد و اقساط فونیکس_دی ۱۴۰۱

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو فروش نقد و اقساطی محصولات فونیکس این شرکت از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ آغازشده است ، در این طرح فروش خودرو به صورت نقد و اقساطی صورت می گیرد، طبق اعلامه ای که از طرف شرکت مدیران خودرو نشر شده نام ۳ محصول به چشم می خورد. این سه محصول آریزو ۶ پرو اکسلنت، تیگو ۷ پرو اکسلنت و تیگو ۸ پرو پریمیوم با قیمت های جدید عرضه می شوند،همچنین در طرح نقدی این محصولات،زمان تحویل ۴۵ روزه اعلام شده و سود انصراف یا تاخیر ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است و تحویل نیز از شهرستان بم استان کرمان انجام می‌شود.همانطور که مشاهده می کنید فروش کلیه محصولات تولیدی مدیران خودرو با افزایش قیمت جزئی نسبت به برنامه فروش قبلی عرضه شده است. قیمت ها: چری آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، آریزو ۷ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و تیگو ۸ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان می باشد. جزئیات این طرح را می توانید در جدول مشاهده کنید.

مدل قیمت خودرو سود انصراف و تاخیر مکان و موعد تحویل
آریزو ۶ پرو ۱ میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ۱۲% تحویل ۴۵ روز کاری در محل کارخانه (بم)
تیگو ۷ پرو ۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
تیگو ۸ پرو ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان
مطالعه بیشتر  مانع جدید بر سر واردات خودرو

همانطور که در جدول مشاهده میکنید تفاوت هایی در قیمت ها به چشم می خورد این تفاوت ها در طرح فروش مدیران خودرو آذر ۱۴۰۱ آریزو ۶ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و فونیکس تیگو ۸ پرو پریمیوم را با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به فروش می‌رساند.

از طرفی گروه صنعتی مدیران خودرو همزمان با طرح نقدی، یک طرح خاص محصولات گرانقیمت ‌تر را نیز معرفی کرد طبق این شرایط فروش اقساطی  این سه محصول خودروهای آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو با پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصدی و خودروی تیگو ۷ پرو با پیش پرداخت حداقل ۶۰ درصدی عرضه خواهند شد. این محصولات از طریق نمایندگی‌های این خودروساز به مشتریان عرضه می‌شوند. جزئیات این طرح نیز مطابق جدول ذیل خواهد بود.

اگر میخواهید قیمت محصولات mvm به صورت نقد و اقساط را بدانید ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را مطالعه کنید.


نانم خودرو
مبلغ خودرو تسهیلات از محل شرکت مدیران تسهیلات از محل بانک ها سود انصراف و تاخیر زمان و محل تحویل
پیش پرداخت منعطف تسهیلات منعطف مدت اقساط و نرخ سود پیش پرداخت منعطف تسهیلات منعطف مدت اقساط و نرخ سود
آریزو ۶ پرو ۱.۱۳۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان حداقل ۵۰% حداکثر ۵۰% ۱۲ ماهه ۱۵ درصد

 

24 ماهه ۱۹ درصد

 

36 ماهه ۲۱ درصد

حداقل ۶۰% حداکثر ۴۰% ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه با سود ۱۸ درصد ۱۲% تحویل ۴۵ روز کاری در محل کارخانه (بم)
تیگو ۷ پرو ۱.۳۲۷.۸۰۰.۰۰۰ تومان حداقل ۶۰% حداکثر ۴۰%
تیگو ۸ پرو ۱.۷۹۴.۷۳۰.۰۰۰ تومان حداقل ۵۰% حداکثر ۵۰%

متقاضیان می توانند از صبح روز یکشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۱  با مراجعه به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو (برند ام وی ام و فونیکس) نسبت به ثبت‌نام و خرید اقدام نمایند، موعد تحویل خودروها ۴۵ روز کاری، قیمت‌ آن قطعی می باشد. گارانتی محصولات برند ام وی ام  ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر است و محصولات فونیکس نیز با بسته های ویژه و پریمیوم خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

سود اقساط محصولات مدیران خودرو چه مقدار است

لازم به ذکر است سود اقساط این دور از فروش شرکت نسبت به گذشته کاهش داشته، به نحوی که اقساط ۱۲ ماهه با بهره ۱۵، اقساط ۲۴ ماهه با بهره ۱۹ و اقساط ۳۶ ماهه با بهره ۲۱ درصد برقرار است. همچنین امکان خرید اقساطی محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس مدیران خودرو از محل تسهیلات بانک گردشگری تا ۶۰ ماه و سود ۱۸ درصد فراهم می‌باشد.

افزایش قیمت فونیکس دی ۱۴۰۱

قیمت خودروهای فونیکس آریزو۶ پرو و همچنین فونیکس تیگو۷ پرو، از تاریخ دهم دی‌ماه ۱۴۰۱ افزایش یافته است. شرکت مدیران خودرو همزمان با اعلام این خبر، طرح فروش نقدی فونیکس و همچنین فروش اقساطی فونیکس را نیز آغاز کرده است. در طرح فروش اقساطی فونیکس، متقاضیان می‌توانند یا از تسهیلات مدیران خودرو (با نرخ سود ۱۵ تا ۲۱ درصد) استفاده کنند یا از تسهیلات بانکی (با نرخ سود ۱۸ درصد) بهره‌مند شوند. براساس بخشنامه فروش مدیران خودرو، هر کد ملی، مجاز به ثبت نام یک دستگاه بوده و نام‌نویسی از مشتریان، از طریق سامانه فروش اینترنتی مدیران خودرو امکان‌پذیر خواهد بود.

برنامه آتی شرکت مدیران خودرو چیست

بنابر اطلاعات رسیده از شرکت مدیران خودرو، تا انتهای سال ۳ محصول جدید از این شرکت به بازار عرضه خواهد شد. خودروهای فونیکس FX پریمیوم، آریزو ۵ پرو و تیگو ۸ پرو مکس محصولاتی هستند که این شرکت برنامه عرضه آن‌ها را در دستور کار خود دارد.

 

مطالعه بیشتر  نقص در تسلا و امکان سرقت در عرض چند ثانیه

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *