خرید و فروش خودرودانگ فنگ

خرید و فروش h30 کراس کارکرده و صفر + قیمت روز h30 کراس

فروش اچ سی کراس کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”دانگ فنگ” model=”H30 کراس”]

 

دانگ فنگ موتور یکی از شرکت های خودرو سازی قدرتمند کشور چین به حساب می آید که از سال ۱۹۶۸ در زمینه تولید انواع خودروها از قبیل کامیون ، اتوبوس آغاز کرده است. ایران خودرو در سال ۹۴ با معرفی این خودرو توانست تعداد بالایی از این خودرو را پیش فروش کند اما بعد از تحویل این خودرو به توانایی بسیار بالای واحد بازرگانی ایران خودرو پی بردند و همچنین معنی کلمه کراس را درک کردند زیرا این خودرو هیچ شباهتی با یک شاسی بلند نداشت و خیلی شبیه به یک هاچ بک بود. ناگفته نماند که شرکت دانگ فنگ شریک تجاری دو شرکت معتبر پژو و سیتروئن میباشد و این محصول تولید مشترک ۳ برند خودرو سازی است.

این خودرو روی پلتفرم قدیمی محصولات پژو و سیتروئن توسعه یافت و توانست بین مشتریان در ایران جایگاه خوبی پیدا کند. یکی از نکات مثبت این ماشین  پیشرانه  آن است  که مشابه پیشرانه خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ میباشد و نگرانی ها بخاطر کمبود قطعات یدکی را برطرف کرده است. در سال های ۹۸ و ۹۹  همزمان با تشدید تحریم ها و ممنوعیت واردات خودرو ، واردات این خودرو نیز به پایان رسید و نمونه های موجود در داخل کشور مربوط به واردات سال ۱۳۹۹ و ما قبل آن میباشد.

قیمت روز اچ سی کراس کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس
H30 کراس‏1398 | با رینگ فولادی - ایران خودروقیمت روز بازار1/030,000,000خرید H30 کراس کارکرده
H30 کراس‏1398 | با رینگ آلومینیومی - ایران خودروقیمت روز بازار1/000,000,000

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم اچ سی کراس کارکرده جهت دریافت قیمت اچ سی کراس کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

 

 

طراحی ظاهری دانگ فنگ اچ سی

همانطور که در بالا ذکر شد این شرکت ، شریک تجاری سیتروئن و پژو میباشد که  پس از توافقاتی تصمیم به ساخت یک خودرو گرفتند به همین ترتیب شرکت پژو با تلفیق پلتفرم پژو ۳۰۸ با پیشرانه پژو ۲۰۶ توانست بخش فنی این ماشین را فراهم کند و در مقابل دانگ فنگ با ساخت بدنه ای نیم دایره بزرگ از زحمات پژو قدردانی کرد و بدین شکل  H30 کراس شکل گرفت.

میتوان گفت که اچ سی کراس  در دسته شاسی بلند های کوچک قرار میگیرد ولی طبق گفته کارشناسان ابعاد و اندازه این خودرو با هیچ استاندارد خودرو سازی هماهنگی ندارد بدینگونه که حجم کلی بدنه مشابه هاچ بک ها میباشد ولی ارتفاع سیستم تعلیق و باربند نصب روی سقف و فلاپ های نصب شده روی بدنه شبیه به خودروهای کراس اوور میباشد.میتوان گفت با خودرویی زیبا ولی قدیمی مواجه هستیم، بخش جلویی این خودرو دارای چراغ های زاویه دار و مه شکن میباشد و بخش های کناری آن با استفاده از فلاپ ها زیباتر و جوان پسندتر شده اند. چراغ های عقب بصورت عمودی نصب شده اند که بسیار شبیه به چراغ های استفاده شده در خودروهای ولوو هستند و به طور کلی طبق نظریه بسیاری از کارشناسان طراحی ظاهری این خودرو نمره قبولی نمیگیرد.

طراحی داخلی

در بخش داخلی H30 کراس فضای بسیار خوبی برای سرنشینان در نظر گرفته شده است. به طور کلی فضای بسیار خوبی برای سر و پا در نظر گرفته شده ، صندلی های جلویی در۶ جهت قابل تنظیم میباشند. صندلی این خودرو بسیار مناسب برای رانندگی شهری میباشد ولی نمیتوان برای رانندگی در مسافت های طولانی روی آن حساب کرد زیرا باعث کمردرد خواهد شد!

از نقاط قوت این خودرو میتوان به امکانات رفاهی آن اشاره کرد به طور مثال : سیستم صوتی مولتی مدیا با صفحه نمایش ۶.۵ لمسی ، سیستم نویگیشن ، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت ، صندلی های تاشو ، شیشه های برقی عقب و جلو  ، آینه های مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه اتوماتیک اشاره کرد. این خودرو را میتوان رقیب جدی برای رنو ساندرو دانست

ایمنی خودرو

این روزها تمامی شرکت های خودروسازی در حال تلاش برای افزایش ایمنی خوروهای خود و همچنین حفظ امنیت سرنشینان هستند و به سختی در حال رقابت در این زمینه هستند به همین دلیل خودروهای چینی خودروهای خود را برای تست امنیت نزد شرکت CNCAP  فرستاده تا از میزان کیفیت ایمنی آنها مطلع شوند.این مساله از طریق دیگر شرکت های مطرح چین نیز در حال پیگیری است بطوریکه شرکت هایی همچون چری و تیگو در حال حاضر موفق به کسب ۵ ستاره از موسسه CNCAP شده اند. از لحاظ ایمنی اچ سی کراس دارای ۴ کیسه هوا و دیسک های خنک شونده ی مجهز به ABS  هستند.

سیستم ضد سرقت ،  قفل میکرو سوییچی درب ها ، دوربین دید عقب، ایزوفیکس (تنظیم صندلی کودک) و… مجهز میباشد.البته ناگفته نماند که این خودرو فاقد سیستم کنترل پایداری است و اگرچه که سیستم تعلیق نسبت به ارتفاع عملکرد خوبی داشته ولی بهتر است در جاده های پرپیچ و خم با سرعت کمتر و احتیاط بیشتر رانندگی کرد.

بررسی فنی

همانطور که در جریان هستید پیشرانه این خودرو همانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵ TU5 میباشد. این پیشرانه بصورت خطی بوده  و ۴ سیلندر است ، حجم ۱.۶ لیتری و قدرتی معادل ۱۵۰اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد ،گیربکس های استفاده شده در این خودرو ساخت  ژاپن( برند AISIN) می باشد که با وجود اینکه قدیمی هستند ولی از کیفیت رضایت بخشی برخوردار می باشند.

مصرف سوخت این خودروی هاچ بک شاسی بلند نما چیزی در حدود ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نیز حدودا ۱۲.۵ ثانیه اعلام شده است اما در واقعیت تقریبا ۱۶ ثانیه میباشد.

دانگ فنگ

کمتر کسی پیدا می‌شود که با نام مهم و مشهور دانگ فنگ در این صنعت آشنا نباشد، خصوصا حالا که خودروسازان این کشور، بازار ایران و البته دنیا را قبضه کرده اند. این کمپانی در کنار برندهای مطرح دیگری مانند Changan Automobile، FAW Group و SAIC Motor بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کمپانی‌های خودروسازی کشورشان، یعنی چین را تشکیل می‌دهند.

شما فروشنده محترم دانگ فنگ کارکرده جهت دریافت قیمت دانگ فنگ کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

 رقبای H30 کراس

میتوان گفت برلیانس C3 یکی از رقیب های سرسخت اچ سی کراس میباشد ولی خرید اچ سی کراس بدلیل قیمت مناسب تر و همچنین دسترسی راحت تر به قطعات یدکی و ایمنی بیشتر ، طرفدارن خاص خود را دارد و مشتریان رضایت بیشتری از این خودرو دارند . البته نباید از ام وی ام ۳۱۵ پلاس هم غافل شد زیرا یک ستاره ایمنی بالاتر نسبت به اچ سی کراس دارد و اگر کمی بیشتر هزینه کنید میتوانید به خودروی ۲۰۷ نیز فکر کنید.

 

مزایای  H30 کراس

  • فراوانی و در دسترس بودن قطعات یدکی
  • وجود تعمیرکاران ماهر برای تعمیرات این خودرو
  • پیشرانه مشابه با پژو  ۲۰۶
  • زیر مجموعه شبکه خدماتی ایران خودرو
  • طراحی زیبا
  • گیربکس نرم تر نسبت به پژو ۲۰۶

معایب H30 کراس

  • نامناسب بودن طراحی بدنه
  • تاخیر در تعویض دنده ها
  • گران بودن بعضی از قطعات
  • هندلینگ متوسط

مشخصات فنی  H30 کراس

نام خودرو H30 کراس
کشور سازنده ایران
سال طراحی ۲۰۱۱
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی
حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۲۰نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۴ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۲.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۳ کیلومتر برساعت
وزن ۱۲۵۴ کیلوگرم
اندازه ۴۳۵۱ طول- ۱۷۶۰عرض-۱۵۲۸ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۱۰ میلمتر

مصرف سوخت

مصرف سوخت داخل شهر —-
مصرف سوخت خارج از شهر —-
مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
حجم باک ۵۱ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو۴
میزان تولید CO2 —-

امکانات H30 کراس

ترمز و پایداری سیستم ترمز ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو ABS و EBD
کیسه هوا راننده , سرنشین جلو و جانبی
سیستم صوتی کلید های کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث هندزفری – صفحه نمایشی لمسی (۶.۵ اینچی) با قابلیت پخش فایل های تصویری و سیستم رهیابر
تجهیزات دیگر فرمان هیدرولیک – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک – چراغ های عقب LED دار و چراغ های جلو ال ای دی کریستالی – آیینه های جانبی راهنمادار و دارای سیستم گرمایشی – شیشه بالابر های جلو و عقب برقی – روکش چرمی غربیلک فرمان،دکوراتیو طرح متال ،استفاده از قطعات کرومی در بدنه،آیینه های جانبی و سپرهای هم رنگ بدنه – سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) ، قفل میکرو سوییچی درب ها ،سنسور پارک،چراغ مه شکن جلو و عقب و دوربین دید عقب،ایزوفیکس – رینگ اسپرت آلومینیومی ۱۶ اینچ و لاستیک ۲۰۵ – راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت، صند لی های عقب تاشو – جا عینک، اسپویلر ، قطعات تزیینی دور بدنه ،کامپیوتر سفری، ۴ عدد بلندگو + ۲ عدد تیوتر، چراغ مطالعه جلو و عقب ، سان روف برقی

مطالعه بیشتر  خرید و فروش ماکسیما کارکرده + قیمت روز ماکسیما

نوشته های مشابه