اخبار و رویداد ها

معرفی بنتلی کانتیننتال GT Speed 2022 + قیمت

ترکیب قدرت و دقت در یکی از لوکس‌ ترین خودروهای تور جهانی

در این مقاله می خواهیم یک هیولای دارای موتور عضلانی را به نام بنتلی کانتیننتال بررسی کنیم. با تیم تخصصی نیکبخت خودرو برای بررسی این خودروی غنی از امکانات همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

خودروی Bentley Continental GT(بنتلی کانتیننتال) به معنای واقعی کلمه یک هیولای دارای موتور عضلانی و سبک زندگی پول‌داری با کابین کاملا غنی از امکانات است. اگر این خودرو هنوز نتوانسته رضایت برخی را جلب کند؛ شرکت بنتلی یک مدل خاص‌تر در آستین دارد و Continental GT Speed(بنتلی کانتیننتال) جدید است.

ماشین بنتلی

بنتلی کنتیننتال مدل ۲۰۲۲ در چند تیپ و پیکربندی به بازار عرضه شده است که انتخاب آن ها به سلیقه و نیاز کاربرانش بستگی دارد. چنانچه خریداران مایل باشند این خودرو لوکس ماهیتی اسپرت تر داشته باشد می توانند تیپ GT S را انتخاب کنند که به لطف برخورداری از پکیجی که به منظور بالا بردن عملکرد طراحی شده و همچنین ویژگی های مهندسی خاص، بر اسپرت بودن تأکید بیشتری دارد. گفته می‌شود بنتلی کانتیننتال GT اسپید، داینامیک‌ترین و پرفورمنس‌ترین خودروی جاده‌ای تاریخ شرکت بنتلی است. این خودرو در دو مدل Coupe و Convertible عرضه شده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به ماشین پاژن را حتما مطالعه نمایید.

مدل جی تی اسپید ۲۰۲۲ بنتلی کانتیننتال براساس مدل بنتلی کانتیننتال GT W12 است ولی ظاهر، قدرت و کارایی این کوپه افزایش پیدا کرده است تا یکی از بهترین خودروهای تورهای جهانی باشد. خودروی جی‌تی اسپید(بنتلی کانتیننتال) دارای تعداد انگشت‌شماری تغییرات بصری است که باعث جذاب‌تر شدن بنتلی کانتیننتال می‌شود. این کوپه دارای جلوپنجره‌ای به رنگ تیره و ورودی‌های هوای کمتر است. کناره‌ها خوش‌فرم‌تر شدند و رینگ‌های منحصربه‌فرد ۲۲ اینچ روی آن قرار گرفته که نشانی از سرعت هم هستند.

بنتلی کانتیننتال جی تی

فضای کابین داخلی بنتلی کانتیننتال بسیار مجلل شده و ترکیبی از چرم و آلکانترا برای دو رنگ و با استاندارد صندلی‌های روکش‌های الماسی است. کیت بدنه اسپورت‌تر شده و تریم آلومینیوم تیره برای کنسول مرکزی بنتلی کانتیننتال انتخاب شده است. برخی بخش‌های کوچکی از بنتلی کانتیننتال نیز از جنس چوب هستند.

افرادی که مدل GT Speed Convertible را انتخاب کنند؛ انتخاب‌های رنگ بیشتری دارند! درون بنتلی کانتیننتال این خودروی لوکس و گران‌قیمت؛ همان چیزی است که در ظاهر و نمای بیرون بنتلی کانتیننتال لمس می‌شود. شما هرگز در داخل کابین کانتیننتال GT اسپید احساس نمی‌ کنید چیزی قربانی شده است و همه بخش‌ها و اجزای کاملا زیبا و در حد نهایت کیفیت خود هستند.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به ماشین دوو را حتما مطالعه نمایید.

بنتلی کانتیننتال gt

اوج سرعت و پرفورمنس بنتلی کانتیننتال

بیشترین توجه‌ها و تعاریف مربوط به سرعت و کارایی بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید است. یک موتور ۶ لیتری توئین توربوی W12 و ۱۲ سیلندره روی این خودرو سوار شده که قدرتی ۶۵۰ اسب بخار به همراه گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این گشتاور در دور ۱۵۰۰ تا ۵ هزار در دسترس بوده و حداکثر قدرت نیز تا دور ۶ هزار حاصل می‌شود.

قدرت موتور از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه به هر ۴ چرخ این کوپه ۵۰۲۹ پوندی منتقل می‌شود تا فقط در ۳.۵ ثانیه، سرعت از صفر به ۶۰ مایل (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) برسد. این سرعت یک دهم ثانیه سریع‌تر از نمونه معمولی GT W12 است و حداکثر سرعت آن به ۲۰۸ مایل در ساعت (۳۳۴ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد.

این اعداد به طور مستقیم نشان‌دهنده ارتقای زیاد کارایی خودرو بنتلی کانتیننتال نیستند ولی تجربه راهبری و هندلینگ آن نشان می‌دهد مهندسان بنتلی کانتیننتال دست به یک شاهکار بزرگ زدند. برای اولین بار در یک بنتلی ۲۰۲۲ تولیدی از یک دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی در عقب استفاده شده و سیستم چهار چرخ محرک نیز دوباره تنظیم شده تا توانایی‌های بهتری در عبور از پیچ‌ها وجود داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم جهت فروش فوری خودرو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت بنتلی کانتیننتال در ایران

همین‌طور، برای اولین بار شاهد استفاده از فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب در یک خودروی جی‌تی اسپید هستیم؛ سیستمی که باعث چابکی بیشتر خودرو بنتلی کانتیننتال شده ولی در حین حال بنتلی کانتیننتال ذاتا سنگین‌وزن، سبک‌تر و کوچک‌تر از چیزی که هست، حس می‌شود.

قابلیت بعدی، ترمزهای کربن سرامیکی اختیاری با دیسک‌های بزرگ ۴۴۰ میلی‌متری در جلو و کالیپرهای ۱۰ پیستونی هستند که اطمینان خاطر زیادی را ایجاد می‌کنند. سیستم تعلیق بادی تطبیقی نیز دوباره تنظیم شده تا با آنتی رول‌های فعال ۴۸ ولتی هماهنگی بیشتری داشته باشد. سیستم کنترل پایداری هم حساسیت کمتری نسبت به قبل دارد. بنتلی می‌گوید تعویض دنده‌های گیربکس این خودرو ۵۰۰ درصد سریع‌تر از قبل شدند تا در مجموع شاهد یک کشتی لوکس و در اوج پرفورمنس باشیم.

قیمت بنتلی کانتیننتال جی‌ تی اسپید

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۲ از اواخر پاییز امسال در کشور ایالات متحده به فروش می‌رسد. قیمت بنتلی ۲۰۲۲ برای مدل Coupe و Convertible به ترتیب از ۲۸۰.۲۲۵ دلار و ۳۰۷.۷۲۵ دلار آغاز می‌شود و البته یک چند هزار دلاری برای برخی هزینه‌های دیگر باید به این قیمت‌ها اضافه کرد. مطمئنا این خودرو گران‌قیمت و لوکس است و هر کسی نمی‌تواند پشت آن بنشیند ولی از آن سو بی‌شک یکی از بهترین خودروهای مناسب تور جهان‌گردی است.

سوالات متداول:

۱- قیمت بنتلی کانتیننتال چقدر است؟

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۲ از اواخر پاییز امسال در کشور ایالات متحده به فروش می‌رسد. قیمت بنتلی ۲۰۲۲ برای مدل Coupe و Convertible به ترتیب از ۲۸۰.۲۲۵ دلار و ۳۰۷.۷۲۵ دلار آغاز می‌شود و البته یک چند هزار دلاری برای برخی هزینه‌های دیگر باید به این قیمت‌ها اضافه کرد.

۲- امکانات داخلی بنتلی کانتیننتال چطور است؟

فضای کابین داخلی بنتلی کانتیننتال بسیار مجلل شده و ترکیبی از چرم و آلکانترا برای دو رنگ و با استاندارد صندلی‌های روکش‌های الماسی است. کیت بدنه اسپورت‌تر شده و تریم آلومینیوم تیره برای کنسول مرکزی بنتلی کانتیننتال انتخاب شده است. برخی بخش‌های کوچکی از بنتلی کانتیننتال نیز از جنس چوب هستند.

مطالعه بیشتر  فورد موتور به دلیل نقض فنی، بیش از 3.3 میلیون خودرو را فراخوان کرد.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *