اخبار و رویداد ها

مدل ۲۰۲۳ جتور ایکس ۷۰ پلاس (یا فیدلیتی پرستیژ)

در این مقاله می خواهیم یکی از نسل های این شاسی چینی را بررسی کنیم. با تیم تخصصی نیکبخت خودرو برای بررسی جتور X70 Plus همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

خودروی جتور X70 Plus در هشت مدل متفاوت و در محدوده قیمت ۱۲۵۰۰ الی ۱۸۴۰۰ دلار در بازار چین به صورت پیش‌فروش عرضه شده است. چهار موتور متفاوت برای این خودرو در نظر گرفته شده که شامل موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با گیربکس دستی ۶ سرعته، موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با گیربکس ۶ سرعته DCT، موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ با گیربکس ۷ سرعته DCT و موتور ۲ لیتری توربوشارژ با گیربکس ۷ سرعته DCT می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید، برند جتور به مجموعه بزرگ چری تعلق دارد و در سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرده است. خودروی جتور X70 نخستین بار در سال ۲۰۲۰ به بازار چین معرفی شد. جالب اینکه مدل ۲۰۲۱ جتور ایکس ۷۰ پلاس در بیش از ۴۱ مدل متفاوت در دسترس مشتریان چینی قرار گرفت. به هر حال، مدل جدید Jetour X70 Plus با طول ۴.۷۴۹ متر، عرض ۱.۹ متر و ارتفاع ۱.۷۲ متر ساخته شده و فاصله بین محورهای آن به ۲.۷۵۶ متر می‌رسد. بنابراین این خودرو از فضای کافی برای آسایش سرنشینان برخوردار است. نمای جلوی ماشین شامل یک جلوپنجره چندضلعی بزرگ می‌شود که برخلاف مدل ۲۰۲۲، دارای نوارهای کرومی با چیدمان عمودی است. چراغ‌های جلو نیز دارای گرافیک جذابی بوده و به واسطه یک نوار کرومی به یکدیگر و همین‌طور قسمت بالای جلوپنجره متصل شده‌اند. در نمای عقب، چراغ‌های یکپارچه به سبک آمریکایی و یک جفت اگزوز در هر دو طرف، ظاهر اسپرت خودرو را تقویت می‌کند.

مطالعه بیشتر  معرفی تویوتا کراون 2023 سدان + مشخصات تویوتا کراون 2023

ولی داخل کابین از یک طراحی کلاسیک بهره می‌برد و شامل روکش چرمی قرمزرنگ با تزئینات کرومی می‌شود. یک نمایشگر بزرگ یکپارچه در مقابل راننده به چشم می‌خورد که در واقع ترکیبی از دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی است. یک نمایشگر برای سیستم اطلاعات سرگرمی و دیگری برای نمایش اطلاعات حیاتی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. از لحاظ ایمنی، جتور ایکس ۷۰ پلاس به سیستم کمک‌راننده سطح ۲ مجهز است که از قابلیت‌های متعددی همچون شناسایی محدوده سرعت ترافیک، نظارت بر نقاط کور، راهنمای ادغام لاین، کنترل کروز تطبیقی، هشدار خستگی راننده و غیره پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات مدل X70 Plus 2023 می‌توان به سانروف پانورامیک، درب برقی صندوق عقب، کنترل از راه دور، ثبت واقعی حین رانندگی، شارژ بی‌سیم، تهویه مطبوع و گرم‌کن صندلی، سیستم صوتی Hi-Fi سونی و غیره اشاره کرد. این خودرو همچنین از اپلیکیشن‌هایی مثل WeChat، MangoTV و AvtoNavi Map پشتیبانی می‌کند. جتور جدید در مدل استاندارد دارای ۵ صندلی است، ولی مدل ۷ نفره این ماشین نیز وجود دارد که صندلی‌های آن با چیدمان ۲+۳+۲ درون کابین جای گرفته‌اند.

موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ قادر به تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور بوده و به گیربکس ۶ سرعته دستی یا DCT متصل است. موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ می‌تواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاور آن به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. این قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته DCT موجب حرکت خودرو می‌شود. در نهایت موتور ۲ لیتری توربوشارژ به گیربکس ۷ سرعته DCT متصل بوده و دارای ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است.

مطالعه بیشتر  مانع جدید بر سر واردات خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *