اخبار و رویداد ها

سطح جدید سرگرمی در صفحه نمایش خودروهای بنز !

مرسدس بنز اعلام کرد که قصد دارد با مشارکت شرکت زینک تجربه سرگرمی داخل خودرو را وارد سطح جدیدی کند. این دو شرکت با همکاری یکدیگر یک تجربه سرگرمی سفارشی مخصوص نمایشگرهای مرسدس طراحی خواهند کرد. هدف آن‌ها ایجاد یک تجربه یکپارچه مخصوص فناوری‌های این خودروساز مانند هایپراسکرین سیستم MBUX است.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

این به سرنشینان اجازه می‌دهد تا به فهرستی گسترده از محتواهای استریمی محلی و جهانی دسترسی داشته باشند که در حال حاضر شامل ۳۰ شبکه مختلف می‌شود. این محتواها به طور ویژه برای پخش در نمایشگرهای هایپراسکرین مرسدس تطبیق داده می‌شوند. زینک ادعا می‌کند که بهترین پخش‌کننده ویدیو با نرخ بیت متناسب و حداقل میزان کش موردنیاز از سیستم خودرو در جهان است.

طبیعتاً ایمنی اولویت اول مرسدس است، بنابراین خدمات سرگرمی داخل کابین محصولاتش فقط در صورت پارک بودن خودرو در دسترس قرار خواهند گرفت و از قوانین عدم پخش سرگرمی برای سرنشینان جلو در هنگام حرکت پیروی می‌کنند. البته این شرکت اعلام کرده که در صورت تصویب قانون، آمادگی معرفی سیستم پخش سرگرمی برای صندلی جلو در حین حرکت برای خودروهای خودران سطح ۳ خود را دارد.

مرسدس اولین خودروسازی خواهد بود که از تکنولوژی زینک استفاده می‌کند و تا پایان سال ۲۰۲۲ این سیستم را در EQS و S-کلاس بازار اروپا معرفی خواهد کرد. این شرکت سپس آن را در مدل‌ها و بازارهای دیگر نیز در دسترس قرار خواهد داد.

 

مطالعه بیشتر  مقایسه تویوتا کمری و هیوندای سوناتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *