اخبار و رویداد ها

معرفی ارزان ترین خودروهای جهان سال ۲۰۲۲

معرفی ارزان ترین خودروهای جهان سال ۲۰۲۲

در این مقاله قصد داریم ارزان ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ را به شما عزیزان معرفی کنیم، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مفهوم “ماشین ارزان” را می توان به روش های مختلفی تفسیر کرد: هرکسی بر اساس ذهنیت و توان مالی خودش می‌تواند یک رنج قیمتی خودرو را ارزان در نظر بگیرد. در این مقاله از دهنیت‌های شخصی فاصله گرفته شده است و ۱۰ خودروی ارزان قیمت جهان در سال ۲۰۲۲ را معرفی می‌شود. این نکته را متذکر می‌شویم که به دلیل شرایط خاص بازار هند و وجود مشتری برای خودروهای ارزان قیمت همه اتومبیل‌های ذکر شده در بازار هند ارائه می‌شوند و در این کشور بیشترین تقاضا برای خودروهای ارزان قیمت و خودروهای اقتصادی وجود دارد، این موضوع به این معنی است که تولید خودرو ارزان قیمت برای هندی‌ها بیشترین سود را به‌همراه دارد.

مطالعه بیشتر  مقایسه سانتافه با تویوتا راو 4
۱۰ عدد از ارزان ترین خودروهای جهان با نرخ ارز فعلی
Bajaj Qute. 98,5 تا ۱۰۶ میلیون تومان
رنو کوید ۱۰۶ تا ۱۸۵ میلیون تومان
Maruti Suzuki S-Presso 140 تا ۱۸۷,۵ میلیون تومان
Maruti Suzuki Alto K10 150 تا ۲۱۸ میلیون تومان
Maruti Suzuki Celerio 151 تا ۲۰۳ میلیون تومان
Maruti Suzuki Wagon R 162.5 تا ۲۲۲,۵ میلون تومان
تاتا تیاگو ۱۷۵ تا ۲۵۰ میلیون تومان
Maruti Suzuki Swift 194 تا ۳۳۱ میلیون تومان
Maruti Suzuki Ignis 195 تا ۳۰۰ میلیون تومان
تاتا پانچ ۲۲۲ تا ۳۵۵ میلیون تومان

مجله ماشین نیکبخت خوردو

همانطور که می بینید، طیف وسیعی از این خودروها بسیار گسترده است و با پول کمی می‌توانید هم یک چهار چرخه مینیاتوری (اما هنوز چهار نفره) مانند Bajaj Qute و هم یک کراس‌اوور شهری کاملا مدرن مانند تاتا پانچ یا ماروتی سوزوکی S-Presso پیدا کنید.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

وارادت خودرو ارزان قیمت و اقتصادی به ایران

با ابلاغ آیین نامه واردات خودرو در کشور، مبحث واردات خودرو اقتصادی تا سقف ۱۰ هزار دلار کشوده شده است و صحبت‌ها در خصوص واردات این گونه خودروهای داغ است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نرخ ارز، واردات خودروهای ارزان قیمت روش مناسبی برای پوشش نیازمندی‌های قشر متوسط جامعه است اما ارزان قیمت بودن خودرو همراه با مسائلی مانند کاهش کیفیت و ایمنی و قوای فنی ضعیف است که مخاطرات جدی را ایجاد می‌کند. تجربه خودروهای ارزان قیمت در کشور مانند پراید و مشکلات آن، از مواردی هست که همچنان گریبان‌گیر این قشر از جامعه است. به طوری که بر اساس اعلام مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در تصادفات رانندگی پراید از سهم ۴۱درصدی در حوادث رانندگی منجر به پرداخت خسارت برخوردار است. ورود بیشتر خودروهای ارزان قیمت و احتمالا با ایمنی پایین مطمئنا به تراژدی مانند پراید منجر خواهد شد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

 

مجله ماشین نیکبخت خودرو

مطالعه بیشتر  ایران خودرو و سایپا، در رده چهل و چهل دومین بزرگترین خودروسازان جهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *