اخبار و رویداد ها

رونمایی از ریسپکت پرایم بهمن خودرو در تابستان

به نظر می رسد که گروه خودروسازی بهمن موتور محصول جدید خود، ریسپکت پرایم را در تابستان سال جاری وارد بازار کشور کند. گروه خودروسازی بهمن موتور که در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران، از خودرو جدید خود به نام «ریسپکت پرایم» رونمایی کرد، به نظر می رسد که قرار است این محصول را در تابستان به بازار عرضه کند. هنوز در رابطه با قیمت این خودرو از سوی این گروه صنعتی نرخی اعلام نشده است، با این حال پیش بینی قیمتی آن براساس پیش‌بینی‌های کارشناسی در محدوده ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان است.

بهمن رسپکت پرایم یا همان کوین ژوآندو (Cowin Xuandu) خودرویی چینی است که توسط کمپانی کوین طراحی شده و عرضه آن به بازار های جهانی از سال ۲۰۲۱ آغاز شده است. کمپانی کوین یکی از زیر شاخه های کمپانی چری بوده و ژوآندو را بر مبنای پلتفرم چری آریزو ۷ (مشترک با آریزو ۵ و ۶) طراحی کرده است. این خودرو در ایران نیز توسط گروه بهمن در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ معرفی شده است.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  ثبت نام ایران خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *