اخبار و رویداد ها

عرضه ۲۰۷ اتوماتیک و تارا در بورس با قیمت جدید

عرضه ۲۰۷ اتوماتیک و تارا در بورس با قیمت جدید

به گزارشی از نیکبخت خودرو، سازمان بورس کالا در اطلاعیه ای اعلام کرد در تاریخ ۸ آذر ماه ۱۱۰۰ دستگاه خودروی تارا و پژو ۲۰۷ برای فروش روی تابلو می روند. این محصولات ایران خودرو به مدت ۹۰ روز تحویل مشتریان داده می شوند؛ در تاریخ ۶ اسفند ماه.

به این هزینه‌ها ۱۳ درصد هزینه بهای نهایی خودرو بابت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض قانونی و همینطور هزینه‌های بیمه و شماره گذاری و البته هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال اضافه می‌شوند.

در مشخصات هر دو گروه خودرو اشاره شده است که هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است. همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه قبلی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش را ندارند.

عرضه 207 اتوماتیک و تارا در بورس با قیمت جدید-نیکبخت خودرو

علاوه بر این خریداران هم جهت ادامه مراحل خرید خودرو باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر موردنظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌ها اقدام کنند.

براساس اطلاعیه مربوطه در صورت عدم واریز هزینه‌های مذکور حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت تارا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

عرضه 207 اتوماتیک و تارا در بورس با قیمت جدید-نیکبخت خودرو

شما عزیزان فروشنده خودروی تارا کارکرده و خودروی پژو ۲۰۷ کارکرده جهت دریافت های خودروی کارکرده خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و همچنین برای اطلاع از قیمت خودروی تارا کارکرده و یا قیمت تارا صفر و نیز قیمت خودروی پژو ۲۰۷ کارکرده و یا قیمت پژو ۲۰۷ صفر به سایت ما مراجعه کنید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

 
نماد تعداد عرضه قیمت پایه
IKCO- TARAATS- 00 100 379 میلیون تومان
IKCO- TARAABA- 00 100 367 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
IKCO- TARAMGG- 00 50 267 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
IKCO- TARAMBA- 00 100 256 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
IKCO- TARAMTS- 00 100 267 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
IKCO- PEUG207APRGG- 00 50 285 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
IKCO- PEUG207APRTS- 00 50 285 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
IKCO- PEUG207APRBA- 00 200 285 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
IKCO- TARAAGG- 00 50 379 میلیون تومان
IKCO- PEUG207AW- 00 300 276 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

تاریخ: ۱۳ آذر  ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  اولین فراخوان وانت های برقی فورد به علت نقض فنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *