اخبار و رویداد ها

تاریخ قرعه کشی جشنواره دهه فجر ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با فرا رسیدن دهه فجر طرح پیش فروش بزرگ محصولات خود را با تعداد قابل توجهی اجرا کرد . در این طرح که برگزار شد چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز ، رانا پلاس ، سورن پلاس با سوخت بنزینی و پارس XU7 را با موعد تحویل از چهار ماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه کرد . این طرح برای سه گروه از متقاضیان عرضه شد ، که گروه اول متقاضیان عادی ، گروه دوم طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، و گروه سوم متقاضیان جایگزینی خودرو های فرسوده انجام شد .

تاریخ قرعه کشی جشنواره دهه فجر ایران خودرو  - نیکبخت خودرو 

به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی به این خودرو ها همان طور که در خبر های قبل گفته شده بود  ، بخشی از مبلغ خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملت ، سپه ، تجارت ، و صادرات افتتاح شده است ، مسدود میشود و پس از اعلام نتایج برندگان قرعه کشی ، متقاضیانی که برنده خرید خودرو نشده اند ، میتوانند نسبت به برداشت مبلغ موجود در حساب وکالتی خود اقدام کنند . همچنین مشتریانی که در قرعه کشی خرید خودرو برنده شدند باید نسبت به تکمیل وجه خرید خودروی خود مطابق با وجه اعلام شده روز خودرو از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام خودشان اقدام کنند .

مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی ، طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده غیر از تاکسی ، هرسه به صورت همزمان در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ از ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار میشود .

مطالعه بیشتر  پیش فروش شاهین آغاز شد

تاریخ قرعه کشی جشنواره دهه فجر ایران خودرو  - نیکبخت خودرو 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *