اخبار و رویداد ها

آغاز طرح فروش فوری کوییک از شنبه

آغاز طرح فروش فوری کوییک از شنبه

به گزارشی از نیکبخت خودرو، مطابق اعلام سایپا، طرح فروش فوری این شرکت از هفته آینده آغاز میشود.

در این طرح که از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ شروع می شود، دو خودروی کوییک معمولی و کوییک R پیش فروش میشوند.

زمان تحویل مشخص شده خودرو در این طرح ۹۰ روزه میباشد.

جدیدترین شرایط فروش کوییک R ویژه آذر ۱۴۰۱ اعلام شد.

آغاز طرح فروش فوری کوییک از شنبه -نیکبخت خودرو

خودرو  قیمت  رنگ
کوییک R 178 میلیون و ۱۸۸ هزار تومان سفید قرمز – مشکی قرمز – سفید مشکی – نقره ای مشکی – کرم مشکی
کوییک ۱۶۸ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان سفید

آغاز طرح فروش فوری کوییک از شنبه -نیکبخت خودرو

شرایط ثبت نام پیش فروش کوییک R

روش فروش مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو زمان تحویل
پیش فروش سایپا قیمت در زمان تحویل مندرج قرارداد فروردین الی خرداد ۱۴۰۲

 

جدیدترین شرایط فروش فوری کوییک R ویژه آذر ۱۴۰۱ مطابق جدول ذیل از روز شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۱۱ آغاز میگردد؛ با مراجعه به سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

فروش فوری کوییک R

روش فروش قیمت خودرو رنگ قابل عرضه زمان تحویل
فروش فوری سایپا ۱۷۸.۱۸۸.۰۰۰ سفید قرمز/ مشکی قرمز/ سفید مشکی / کرم مشکی / نقره ای مشکی / قرمز مشکی ۹۰ روز

آغاز طرح فروش فوری کوییک از شنبه -نیکبخت خودرو

در ادامه می پردازیم به بررسی و معرفی کوییک معمولی و کوییک آر، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره ی این دو خودرو هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

تفاوت کوییک و کوییک r؛ کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟

اگر قصد خرید کوییک دارید، حتما با این سوال در ذهن خود مواجه شده‌اید که تفاوت کوییک و کوییک r چیست؟ چنانچه به‌دنبال پاسخ این سوال هستید، لطفا تا پایان این مقاله از نیکبخت خودرو همراه ما باشید. با مقایسه کوییک و کوییک r قصد داریم مشخص کنیم در نهایت کدام نسخه ارزش خرید بیش‌تری دارند؟

معرفی کوییک

قبل از پرداختن به تفاوت کوییک و کوییک r بهتر است آشنایی مختصری با این محصول محبوب سایپا پیدا کنیم. کوییک به‌عنوان سومین محصول ملی سایپا بعد از خانواده تیبا و ساینا، نخستین بار در سال ۱۳۹۷ و با نسخه اتوماتیک به بازار آمد. نسخه دنده‌ای این خودرو هم یکسال بعد عرضه شد که آپشن‌های خیلی کم‌تری نسبت به نسخه اتوماتیک داشت، اما به‌دلیل قیمت ارزان‌تر خود با استقبال بسیار بیش‌تری در بازار روبه‌رو شد. سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ هم به‌ترتیب کوییک r و کوییک s به بازار آمدند تا این خودرو هرسال یک نسخه جدید در بازار داشته باشد.

قلب تپنده کوییک هم مثل برادران ناتنی اش (خانواده تیبا و ساینا)، همان پیشرانه معروف M15 سایپا است. این پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی، حداکثر قدرت ۸۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۲۸ نیوتن‌متر را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک ضریب‌متغیر (CVT) روانه محور جلو این هاچ‌بک کراس می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد کوییک دنده‌ای هم به‌ترتیب برابر با ۷.۱ لیتر در صد کیلومتر و ۱۳ ثانیه است، در حالی که این اعداد برای نسخه اتوماتیک به ۷.۷ و ۱۳.۶ ثانیه افزایش پیدا می‌کنند.

آپشن‌های کوییک و کوییک r تنها در موارد معمولی مثل تنظیم برقی شیشه‌ها و آینه‌های جانبی، مه‌شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، سنسور پارک عقب، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، ترمز ABS+EBD، ۲ ایربگ و… خلاصه می‌شود. اما در کوییک اتوماتیک امکانات بسیار بیش‌تری مثل کی‌لس استارتر، کروز کنترل، سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور لمسی و دکمه‌های کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، دی‌لایت، دوربین دید عقب، سنسور فشار باد لاستیک و… نیز وجود دارد.

آغاز طرح فروش فوری کوییک از شنبه -نیکبخت خودرو

تفاوت کوییک و کوییک r

کوییک معمولی (دنده‌ای) و کوییک R از نظر مشخصات فنی و امکانات رفاهی کاملاً یکسان هستند و به‌عبارتی، تنها تفاوت کوییک عادی و کوییک r در بخش ظاهری خلاصه می‌شود. جالب است بدانید که حرف r مخفف کلمه انگلیسی rainbow به معنی رنگین کمان است که اشاره به دورنگ بودن بدنه این نسخه از کوییک دارد. در کوییک r، سقف و برخی دیگر از قسمت‌های بدنه، رنگی متفاوت با رنگ اصلی بدنه خودرو دارند که طرح کلی خودرو را اسپرت‌تر از نسخه عادی جلوه می‌دهد. وجود رینگ آلومینیومی و برچسب رنگی با نوشته cross نیز دیگر تفاوت‌های کوییک و کوییک r را تشکیل می‌دهد. شما همراهان عزیز می‌توانید از خدمات خرید اقساطی کوییک شرکت همراه مکانیک برای خرید خودرو مورد انتخاب خود استفاده کنید.

اما انواع کوییک r کدام‌اند؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که دو نوع کوییک r در بازار داریم. کوییک r با سقف مشکی و کوییک r با سقف قرمز. در نسخه‌ سقف مشکی تنها رنگ سقف با بدنه متفاوت است و سایر قسمت‌ها، هم‌رنگ بدنه هستند. تریم داخلی این نسخه هم کاملاً با کوییک معمولی یکسان است. اما در نسخه سقف قرمز، قسمت‌های دیفیوزر مانند زیر سپرهای جلو و عقب، قاب آینه‌های جانبی و قاب مه‌شکن‌های جلو نیز قرمزرنگ هستند. تریم داخلی این نسخه‌ با کاربرد رنگ قرمز قسمت میانی داشبورد، بخشی از رودری‌ها و روکش صندلی‌ها، جذاب‌تر از نسخه‌های عادی و سقف مشکی به‌نظر می‌رسد. به طور کلی از نظر کارشناسی خودرو، هر دو مدل یکسان می‌باشند.

جمع‌بندی

در مجموع و با توجه به شرایط کنونی بازار خودرو کشور می‌توانیم کوییک را یکی از خودروهای مقرون به‌صرفه محسوب کنیم که نسبت به مبلغ پرداختی، ظاهر نسبتاً اسپرت، استهلاک پایین و فضای مناسب کابین را در اختیارتان قرار می دهد.

تفاوت قیمت کوییک و کوییک r با مبنای قیمت کارخانه، امروز حدود ۱۰ میلیون تومان است. در بازار آزاد هم این اختلاف قیمت در همین حد و حتی گاهی کم‌تر است. بنابراین اگر دورنگ‌بودن بدنه و داشتن رینگ آلومینیومی برایتان مهم است؛ پرداخت این اختلاف قیمت ارزشش را خواهد داشت؛ اما اگر به این موارد اهمیت نمی‌دهید، با خرید کوییک معمولی هم چیزی را از دست نخواهید داد.

تاریخ: ۱۱  آذر ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  هایما 7X معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *