پورشهخرید و فروش خودرو

خرید و فروش پورشه پانامرا کارکرده و صفر+قیمت روز پورشه پانامرا

خرید و فروش پورشه پانامرا کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”پورشه” model=”ماکان”]

پورشه، نامی کاملا آشنا در صنعت خودرو سازی جهان ،البته با شنیدن اسم اش به سرعت تصویر خودروهای لوکس و اسپرت در ذهن مان ایجاد می شود ، پورشه نام یک شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است که با تولید انبوه خودروهای بسیار شیک و لوکس تبدیل به غول دنیای خودروسازی شده است.

این شرکت که فعالیت عمده آن طراحی و ساخت خودروهای لوکس است در اوایل دهه سی قرن بیستم میلادی توسط فردیناند پورشه بنا نهاده شد و در طی سالیان دراز پس از طی فراز و نشیب های بسیار موفق به کسب جایگاهی ممتاز در بازار جهانی خودرو شده است.

دفتر مرکزی و کارخانه اصلی این شرکت در شهر اشتوتگارت ایالت بادن وورتمبرگ واقع شده است. همه ما تا به حال به احتمال زیاد، بارها و حتی برای یک بار خودروهای سواری پورشه را در خیابان های شهر تماشا کرده ایم، خودروهایی اسپرت با طراحی شیک و منحصر به فرد که در میان جوانان بسیار محبوب و پرطرفدارند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره پورشه بدانیم.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد.با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز پورشه پانامرا کارکرده و صفر

 

پورشه پانامرا خودروی خیلی جذاب و پروفروشی است که در سه مدل ۶ سیلندر، ۴ اس و مدل توربو وارد بازار ایران شده است.
پانامرا در سه نسل ۶ سیلندر، ۴ اس و توربو تولید و در بازار عرضه می‌شود. این محصول یکی از لکس ترین، زیباترین و همچنان محبوب‌ترین سدان هایی است که توسط شرکت پورشه عرضه شده است. مسئله مهم دیگر در مورد این ماشین کیفیت ساخت حیرت انگیز است. در واقع پورشه سعی خود را کرده که این خودرو را با شرایط محیطی و جاده‌های ناسازگار بیشتر هماهنگ کند. از طرفی ما بالاترین نمره را در همان ابتدای کار به عملکرد فنی و رانندگی این خودرو در جاده می‌دهیم. طراحی ظاهری هم در کنار کیفیت قطعات و فنربندی دومین بخش برجسته در این خودرو است.

طراحی ظاهری پورشه پانامرا

میتوانیم بگوییم که پورشه پانامرا یکی از زیباتیرین و جذاب ترین طراحی‌ها را به خود اختصاص داده است. این شرکت در بخش جلویی خودرو چیزی شبیه به مدل‌های ۹۱۱ را راه اندازی کرده است.  شاسی خودرو نسبت به ۹۱۱ بلندتر بوده و کاپوت کمی بزرگ‌تری دارد. لوگوی شرکت روی میانه کاپوت نقش بسزا بسته است و ماشین ظاهری اسپرت و یک لخت دارد. در واقع بسیاری اصیل بودن این طراحی را موفقیت این شرکت می‌دانند. سبک طراحی که هنوز هم برای بسیاری از شرکت‌ها ناآشنا است و پورشه سال‌ها قبل به یک تکنیک جدید در طراحی دست‌یافته است.
سیاست طراحی پورشه، همیشه بر تولید خودروهای جذاب استوار بوده است و در این محصول تولید شده  هم خبری از امکانات و تجهیزات‌ زیاد نیست. گرچه سقف طویل و قالب دو جعبه ‌ای و خط سیر خشمگین شیشه‌ عقب، بر سرعت و اسپرتی بودن بیشتر از کاربرد پذیری اشاره می‌ کند. این توانمندی بر ظاهر و فضای صندوق تأثیر مثبتی ندارد. اما نمای کلی خودرو را جذاب تر می‌ سازد. سوای از ساختار،‌ تغییرات مثبتی که باعث شد، طراحی نه چندان کامیاب پانامرا، دوست‌ داشتنی و تبدیل به یکی از زیباترین       ‌ های بازار شود؛ در این مدل هم به چشم می‌ خورد

طراحی کابین پورشه پانامرا

همه مدل‌ های پانامرا دارای ۴ صندلی هستند. صندلی‌ های پورشه از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود ساخته شده، دارای بالشتک‌ های انعطاف ‌پذیر، فضای نشیمن دل باز و راحت است. صندلی ‌ها تماما از جنس چرم عالی بوده و دارای گرم ‌کن می‌ باشند.

صندوق عقب پورشه پانامرا به نسبت  سایر رقبای لوکسش از فضای دل بازتری برخوردار است که  برای این مدل ماشین‌ های اسپرت و سوپرلوکس یک ویژگی تلقی می‌ شود. محفظه بار در مدل Sport Turismo و یا مدل هاچ بک با بدن کشیده‌ تر ۱۷.۶ فوت مکعب فضا دارد. فضای حمل بار در مدل‌ های هیبرید اندک است و ۱۴.۶ فوت مکعب فضا در اختیار سرنشینان قرار می‌ دهد.
وقتی شما در یک پورشه  سوار می شوید به جای مجموعه معمولی کنترل ‌ها و دستگیره‌ ها و دکمه‌ ها با یک صفحه لمسی با وضوح بالا روبرو می شوید که کار را برای شما راحت می‌ کند. در داخل پورشه پانامرا  دو صفحه لمسی یکی برای سرنشینان جلو و یکی در پشت صندلی‌ها برای سرنشینان عقب خودرو در نظر گرفته شده است. اگرچه تا این اندازه استفاده از تکنولوژی بسیار خوشایند به‌نظر می ‌رسد اما نسبت به سیستم ‌های کنترل معمولی، راننده پانامرا باید توجه بیشتری برای استفاده از صفحه لمسی معطوف کند که این مسئله ایمنی رانندگی را کمی با خطر مواجه می‌ کند.

تجهیزات ایمنی و رفاهی پورشه پانامرا

پانامرا امکانات بیشتری دارد که البته تعداد آن‌ها در مدل‌های متفاوت از جمله توربو و نسخه پایه متفاوت است. اما به‌طورکلی دارای کروز کنترل، کروز هوشمند، کنترل کشش و پایداری و حالت رانندگی نرمال، اسپرت، اسپرت پلاس و شخصی‌سازی‌شده است.
به‌جز سیستم خواب‌آلودگی راننده، رادار تصادف و تابلو خوان تمامی امکانات هشداردهنده در این خودرو نصب شده است و سیستم ترمزها به‌جز حالت اضطراری و عاجل نیازهای سرنشینان را برطرف می‌کنند. کیت ترمز سرامیکی این خودرو یک ویژگی امنیتی بی‌مانند است. فرمان ۴ حالته برقی به همراه ۱۱ اسپیکر و مانیتور ۷ اینچی رانندگی را با پورشه پانامرا بسیار لذت‌بخش می‌کند.
مجموعاً ۱۰ ایربگ در بخش‌های مختلف این خودرو از جمله روبروی راننده، زانوی راننده و سرنشینان جلو و عقب نصب شده است سرنشین می‌تواند بدون کلید وارد خودرو شده و از استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه باکیفیت عالی و همین‌طور کول باکس و صندلی ۱۴ حالته برای عدم خسته شدن در مسیرهای که مسافت زیاد دارد استفاده کنید.
در کنار تمامی این موردها آینه‌های این شیشه تماماً الکترونیکی و قابل‌کنترل در هر زاویه‌ای هستند و سانروف نیز از جمله اصلی‌ترین توانایی های این خودروی جذاب، لوکس و شاهانه است.

پیشرانه پورشه پانامرا

پیشرانه این خودرو در سه مدل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در قدم نخست در مورد سری ۶ سیلندر حرف می زنیم. پورشه پانامرا در این مدل توانایی  تولید قدرتی معادل ۳۱۰ اسب بخار، گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر و شتاب صفر تا صد ۶.۳ ثانیه را دارد. سقف سرعت روی ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده و پیشرانه ۶ سیلندری ۳.۶ لیتری این خودرو دارای گیربکس کنترلی ۷ دنده اتومات دوکلاچه است.
در نسخه ۴ اس میزان تولید قدرت به رقم ۴۲۰ اسب بخار، گشتاور ۵۲۰ نیوتن متر و شتاب ۵ ثانیه می رسد. این سدان فست بزرگ در مدل ۴S هشت سیلندر خود که ظرفیت موتور آن نیز بیشتر شده و به ۴.۸ لیتر رسیده است. در کنار این موارد مبنای خودرو دو دیفرانسیل هوشمند است و گیربکس آن ۷ دنده اتومات دوکلاچه می باشد.
مدل توربو قدرتمندترین و بهترین پیشرانه را در قلب خود دارد. تولید ۵۲۰ اسب بخار قدرت، ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور و رسیدن به‌سرعت صد کیلومتر در ۴.۲ ثانیه اتفاقی است که می‌تواند همه رقبا را از شکست دهد. سقف سرعت به ۳۰۶ کیلومتر محدود شده و حجم موتور ۴.۸ لیتر است. پیشرانه البته ۸ سیلندر تویین توربو شارژ است و این یعنی قدرت و توانایی.

مزایا و معایب پورشه پانامرا

مزایا:

  • امکانات رفاهی و ایمنی
  • کیفیت ساخت بالا
  • قوای فنی ولذت رانندگی

معایب:

  • مصرف سوخت بالا نسبت به رقبا
  • قیمت بالا در ایران

رقبای پورشه پانامرا

خریداران دلبسته به ماشین‌های اسپرت و کروز می‌توانند با داشتن یک پورشه پانامرای آخرین مدل صاحب یک خودرو لوکس، پرشتاب، راحت و تمام اتوماتیک باشند. لوازم لوکس، کیفیت عالی و فناوری پیشرفته به‌کار‌ رفته در پورشه پانامرا داشتن آن‌را برای هرکس به یک آرزو تبدیل می‌کند، رقبای اصلی پانامرا در این زمینه مرسدس بنز S کلاس و BMW 7 هستند.

 

مشخصات فنی پورشه پانامرا

محور محرک ۲ دیفرانسیل هوشمند
گیربکس ۷ دنده اتومات دو کلاچه
پیشرانه ۸ سیلندر تویین توربو شارژ
حجم موتور ۴.۸ لیتر

عملکرد فنی

قدرت ۵۲۰ اسب بخار
گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر
شتاب ۴.۲ ثانیه
سرعت ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت
مصرف ترکیبی ۱۱.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه سدان فست بک بزرگ مجلل
نوع شاسی یکپارچه
نسل(کد اتاق) نسل اول (۹۷۰)
طول ۴۹۷۰ میلی متر
عرض ۱۹۳۱ میلی متر
ارتفاع ۱۴۱۸ میلی متر
فاصله محوری ۲۹۲۰ میلی متر
وزن ۱۹۷۰ کیلو گرام
حجم باک ۱۰۰ لیتر
چرخ جلو ۴۵R19/255
چرخ عقب ۴۰R19/285

 

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش رانا پلاس کارکرده و صفر + قیمت روز رانا پلاس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *