ام وی امخرید و فروش خودرو

خرید و فروش ام وی ام ۱۱۰ + قیمت روز ام وی ام ۱۱۰

خرید و فروش ام وی ام ۱۱۰ کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”ام وی ام” model=”110″]

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی ” حق با مشتری است” را مورد توجه قرار داده است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز ام وی ام ۱۱۰ کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار
315هاچ بک‏، پلاس1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار570,000,000
315هاچ بک‏، پلاس1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار615,000,000
22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار710,000,000
X22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار730,000,000
X22‏، دنده ای اسپرت لاکچری1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار640,000,000
X22 PRO‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار830,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1401 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار930,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1400 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار895,000,000
x55‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/040,000,000
x55‏، اکسلنت اسپرت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/090,000,000

ام‌وی‌ام ۱۱۰ خودریی رام و گوش به فرمان راننده است و با توجه به ابعاد کوچک بدنه، شعاع گردش فرمان عالی و ادوات نرم و روان، میتواند برای استفاده‌های شهری گزینه مطلوبی باشد و در ترافیک یا داخل پارکینگ‌های تنگ و هنگام دور زدن در معابر باریک، بسیار کارآمد ظاهر شود. بخصوص که این محصول از نظر کیفیت سواری هم به نسبت قیمت شرایط قابل قبولی دارد و از لحاظ جای پا و سر فضای کافی را برای ۴ سرنشین به شما هدیه خواهد کرد. جدا از اینها مصرف سوخت مناسب و استهلاک نسبتاً پایین موتور، نگرانی‌ها بابت هزینه‌ نگهدرای ماشین را کاهش داده‌اند، هرچند که از لحاظ قیمت لوازم یدکی شرایط رقبای ۱۱۰ نظیر تیبا۲ مقداری بهتر است. راستی ام‌وی‌ام مدعی شده با تقویت بدنه و درب‌ها ایمنی محصولش را هم نسبت به گذشته ارتقاء بخشیده هرچند همچنان گزارشی از یک نهاد معتبر در این خصوص ارائه نشده است.
خوب پس ام‌وی‌ام ۱۱۰S از بسیاری جهات میتواند گزینه جذابی باشد، اما تمامی اینها فقط یک روی سکه بودند و در سمت دیگر مشکلاتی مثل فضای بار بسیار کم که حتی برای یک هاچ‌بک مینی هم جالب نیست در کنار آپشن‌های محدود در نسخه Comfortable و بازار دست دوم نه‌چندان پررونق میتواند تا حدودی برای خریداران دلسردکننده باشد. همچنین ۱۱۰S بدلیل شتاب ثانویه ضعیف و پایداری نه چندان مناسب در پیچ‌های تند و فضای حمل بار ناکافی، قادر نیست برای مسافرت‌ در حد سایر هاچ‌بک‌های این رده قیمتی کاربردی باشد.

طراحی کابین ام وی ام ۱۱۰

با ورود به داخل کابین ام‌وی‌ام ۱۱۰ با فضایی فانتزی و جالب روبرو شدیم که هرچند فرم عامه پسندی ندارد اما در قیاس با امثال تیبا حس مدرن‌تری به سرنشینان منتقل میکند. طراحی داشبورد و تودری‌ها بر مبنای خطوط منحنی و دایره‌ای شکل ترسیم شده و مثل قسمت بیرونی سلیقه خانم‌ها و جوانان را هدف قرار داده است. ضمناً داخل اتاق جای پا و سر کافی برای ۴ سرنشین در نظر گرفته شده که اگر توقع بیجایی از یک خودرو مینی نداشته باشید شما را راضی نگاه خواهد داشت هرچند متاسفانه برای دستیابی به این فضای داخلی از محفظه صندوق کاسته شده و حالا دیگر صندوق عقب جای کافی برای قرار دادن وسایل چندانی نخواهد داشت.

از نظر کیفیت هم باید گفت کابین ام‌وی‌ام از پلاستیک خشک ساخته شده است اما با توجه به رده قیمتی نمیشود از این مورد به عنوان نکته‌ای منفی یاد کرد چراکه تمامی رقبای ۱۱۰S در این پارامتر اگر بدتر عمل نکرده باشند، بهتر هم نبوده‌اند.

طراحی ظاهری ام وی ام ۱۱۰

مدل اولیه ام‌وی‌ام ۱۱۰ با کپی برداری از روی دوو ماتیز ساخته شده بود و به همین دلیل گاه با عنوان ماتیز چینی در بازار شناخته میشد. اما در نسخه جدید S اوضاع مقداری متفاوت است. در واقع تیم ایتالیایی تورینو که وظیفه طراحی این نسل را بر عهده داشته موفق شده ضمن حفظ تم کلی خانواده ۱۱۰، ظاهر ماشین را به محصولات مدرن و امروزی نزدیک نماید. البته به طور کلی خودروهای مینی، محصولات عامه پسندی نیستند و حتی در مدلهای معروف‌تر و گرانتر نظیر کیا پیکانتو نیز به سختی میتوانند تمامی سلایق را راضی نگاه دارند.

در واقع طراحی این مدل ماشین‌ها، قشر خاصی از جامعه را هدف قرار داده که اکثر آنها را خانم‌ها و جوانان تشکیل میدهند. این سلیقه خاص، بیش از آنکه به خشونت علاقه داشته باشد، چهره‌های بامزه و فانتزی را میپسندد و ۱۱۰S هم با این چراغهای بانمک، سپرهای خندان و شیشه‌های بزرگ و استفاده از رنگ‌بندی متنوع قادر است نظر این قشر را به خود جلب نماید. بخصوص که ۱۱۰S بدلیل عرضه بسیار محدودتر از امثال تیبا۲ میتواند گزینه خاص و متفاوتی در این رنج قیمتی به چشم بیاید.

امکانات و تجهیزات ام وی ام ۱۱۰

ام‌وی‌ام ۱۱۰ از نظر سطح آپشن در دو تیپ luxury و Comfortable به بازار عرضه شده است. نسخه luxury که کامل‌ترین مدل ۱۱۰S محسوب میشود از امکانات ساده‌ای نظیر: کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین کناری، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، ترمزهای مجهز به سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، صفحه کیلومتر دیجیتالی با نشانگر مصرف سوخت لحظه‌ای، مه‌شکن‌های جلو و عقب (البته مه‌شکن‌های جلویی با روشن ماندن دائمی در نقش دی‌لایت ظاهر میشوند)، رینگ‌های آلومینیومی، گرم‌کن شیشه عقب و برف پاک‌کن عقب بهره میبرد که با توجه به رده قیمتی و رقبا کافی به نظر میرسد.
اما مدل Comfortable که زودتر از مدل luxury از خط تولید مدیران‌خودرو خارج شد از نظر امکانات اوضاع اسفناکی دارد. درست است که با نظر به رقبایی مثل تیبا، حذف رینگ‌های آلومینیومی و سنسورهای پارک در نسخه Comfortable چندان به چشم نمی‌آیند اما برداشتن گرمکن و برف‌پاک‌کن شیشه عقب در این مدل جای گلایه دارد. بخصوص که ماشین‌های هاچ‌بک بدلیل نوع ساختار بدنه و ایرودینامیک خاصشان، نیاز اساسی به برف‌پاک‌کن عقب دارند. در این بین تنظیمات دستی به سبک بسیار قدیمی برای آینه‌های جانبی هم در این مدل جالب توجه است.

امکانات ام وی ام ۱۱۰

ترمز و پایداری ABS – EBD – ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتی ۴ بلندگو
دیگر تجهیزات چراغ های مه شکن جلو و عقب – تعلیق جلو مک فرسون و عقب غیر مستقل

تجهیزات مدل Comfortable: قفل مرکزی – شیشه بالابر برقی برای هر ۴ درب – فرمان هیدرولیک – بدنه و درب های تقویت شده – زیرپایی – چراغ رانندگی در روز – صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی – رینگ فولادی

تجهیزات مدل Luxury: تمامی تجهیزات مدل Comfortable به علاوه آینه های جانبی برقی – سنسور پارک – رینگ آلومینیومی – گرمکن شیشه عقب – برف پاک کن شیشه عقب

 

مزایا و معایب ام وی ام ۱۱۰

مزایا
  • مصرف سوخت مناسب، قدرت مانور بالا در شهرهای شلوغ، فرمان و ادوات نرم‌تر از امثال تیبا
معایب
  • شتاب ثانویه ضعیف، فرمان‌پذیری نامناسب در سرعت‌های بالا، محدودیت فضای صندوق

 

رقبای ام وی ام ۱۱۰

از میان گزینه‌های محدود موجود در بازار داخل میتوان به خودروهایی نظیر تیبا۲ و کوئیک به عنوان رقبای اصلی ام‌وی‌ام ۱۱۰S اشاره نمود. البته تیبا۲ و کوئیک به نوعی دو برادر با مشخصات فنی یکسان هستند و تفاوت‌هایشان در خصوصیات ظاهری، برخی آپشن‌ها و قیمت خلاصه میشود. اگر موافق باشید ابتدا با تیبا شروع کنیم. ام‌وی‌ام ۱۱۰S در مقایسه با نماینده سایپا ظاهر و کابین مدرن‌تری دارد، از مصرف سوخت پایین‌تری بهره میبرد و با فرمان و ادوات نرم‌تر و شعاغ گردش فرمان بهتر، رانندگی ساده‌تری در داخل شهر به شما هدیه میدهد. اما در عوض نماینده سایپا در بیرون از شهر رفتار چالاک‌تری دارد و با شتاب و فرمان‌پذیری بهتر و صندوق عقب بزرگ‌تر در سفرها کارآمدتر ظاهر میشود. ضمن اینکه تیبا۲ از نظر گستردگی مراکز خدماتی و قیمت قطعات یدکی و بازار دست دوم نیز دست برتر را نسبت به نماینده کشور چین خواهد داشت.
محصول دیگر سایپا یعنی کوئیک هم دقیقاً همین شرایط را دارد با این تفاوت که از نظر طراحی خودرو به‌روزتر و اسپرت‌تری است و در نسخه‌های آپشنال از امکانات جانبی بیشتری بهره میبرد. هرچند برای خرید نسخه‌های فول کوئیک می‌بایست هزینه بیشتری پرداخت کنید.
البته اگر بخواهید مقداری صرفه‌جویی نمایید میتوانید با بودجه کمتر به سراغ پراید ۱۱۱ بروید؛ خودرویی که از نظر توانایی‌های حرکتی در جایگاهی مابین ام‌وی‌ام ۱۱۰ جدید و تیبا قرار میگیرد و از لحاظ ایمنی هم ضعیف‌تر از هر دو گزینه است، اما در عوض قیمت ارزانتر و هزینه نگهداری پایین‌تری دارد.

مشخصات ام وی ام ۱۱۰

در گذشته شاهد حضور مدلهای قدیمی ۱۱۰ با پیشرانه‌های سه سیلندر ۰.۸ لیتری و ۴ سیلندر ۱.۱ لیتری در کشورمان بوده‌ایم. اما ۱۱۰S از یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپ با حجم حدود ۱ لیتر بهره میبرد که قادر است در بهترین حالت ۶۸ اسب بخار قدرت و ۹۳ نیوتن‌متر گشتاور را تولید و به کمک یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی روانه چرخ‌های جلوئی نماید. البته با توجه به وزن سبک و کاربری شهری ام‌وی‌ام ۱۱۰S میتوان گفت که همین میزان قدرت و گشتاور هم تا حدودی کافی است، بخصوص که شتاب اولیه‌اش کارتان را راه می‌اندازد و کولر ماشین هم اختلال چندانی در حرکت ایجاد نمیکند؛ اما اگر قصد سفرهای برون شهری و یا سبقت‌گیری‌های جاده‌ای را داشته باشید باید به شما هشدار بدهم که ام‌وی‌ام ۱۱۰S در سرعت‌های بالاتر با افت شتاب محسوسی مواجه میشود و در نتیجه در خارج از شهر و سبقت‌گیری‌ها نمیتواند به اندازه کافی چالاک باشد. همچنین عرض کم اتومبیل در کنار فرمان سبک و تعلیق نسبتاً نرم ماشین، به کم فرمانی و ناپایداری در پیچ‌های تند منتهی شده است.

در سایر پارامترها نظیر ترمز و میزان ورود صدای پیشرانه به داخل کابین هم شرایط در سطح متوسط و تقریباً مشابه با رقبای قیمتی ارزیابی میشود.

مشخصات فنی ام وی ام ۱۱۰

مشخصات فنی

موتور ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپه
حجم موتور ۹۹۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۶۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۹۳ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۵ دنده دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۹۳۶ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۳۵۶۴ طول – ۱۶۲۰ عرض – ۱۵۲۷ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۳۴۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۴.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۳۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2

– گرم در هر کیلومتر

 

 

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش بیسو T3 کارکرده و صفر+قیمت روز بیسوT3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *