خرید و فروش خودروفیات

خرید و فروش فیات تیپو کارکرده و صفر + قیمت روز فیات تیپو

خرید و فروش فیات تیپو

ذهن مخاطب های ایرانی با شنیدن نام فیات یاد آور مینی بوس های قدیمی و فرسوده و فیات های  ۱۳۱ سدان همراه بوده اما این بار خودروی فیات تیپو در بازار ایران حضور پیدا میکند تا موفق تر از خودرو های فیات ۵۰۰ و سی ینا در میان مردم ظاهر شود .  بر اساس خبر هایی که به دستمان رسیده ، پارسیان موتور ، خودروی فیات تیپو را در آینده ای نزدیک وارد کشورمان میکند ؛  این خودرو در بازار های جهانی با ۷ پیشرانه تولید میشود که ۲ مدل آن ها دیزلی هستند .

شرکت فیات خودروی تیپو (TIPO) را درسه کلاس سدان ، استیشن و هاچ بک به بازار جهانی معرفی میشود . که قرار است نسخه سدان آن به ایران وارد شود .

فیات تیپو نخستین باردر سال ۱۹۸۸ درایتالیا به تولید رسید و تولیدش تا سال ۱۹۹۵ ادامه پیدا کرد و از سال ۱۹۹۵ تا سال ۱۹۹۷ در برزیل تولید شد و از ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ روی خط تولید کشورترکیه قرار گرفت ، که اکنون فیات تیپو ۲۰۲۳ خودرویی با اصالت ایتالیایی میباشد که اکنون در ترکیه تولید میشود و خودرویی اقتصادی و ارزنده در بازار نسبت به رقبای خودش به حساب می آید .

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است.

همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد .

قیمت روز فیات تیپو ۲۰۲۳ کارکرده و صفر

فیات تیپو ۲۰۲۳ بسته به نوع پیشرانه ای که دارد با قیمت های مختلفی به بازار های جهانی عرضه شده است ، اگر معیار قیمت گذاری خودرو را بازار اروپا در نظر بگیریم این خودرو در محدوده قیمتی ۱۶ تا ۲۰ هزار یورو خواهد بود که البته نسخه های ارزان تری هم برای این سدان در بازار های جهانی موجود است که باید منتظر این بمانیم تا ببینیم این خودرو با چه نسخه ای به ایران وارد میشود .

خرید فیات تیپو

طراحی فیات تیپو ۲۰۲۳

این سدان اقتصادی طراحی بسیار خوبی را نسبت به قیمتی که دارد ، به مردم ارائه میدهد . در نمای جلویی خودرو چراغ ها به صورت کشیده طراحی شده اند و دی لایت های این خودرو بر خلاف اکثر خودرو های موجود در بازار در بالای چراغ های اصلی خودرو قرار گرفته است . بین دو چراغ فیات تیپو ۲۰۲۳ جلو پنجره با رنگ زمینه مشکی و خط های افقی داریم که برند فیات در وسط آن قرار دارد .

در مجموع طراحی خارجی خوب و قابل قبولی دارد که کلیت طراحی این خودرو از سال ۲۰۱۶ تغییری نداشته است و طراحی چراغ های جلوی شباهت زیادی به خودرو تارا دارد .

در نمای جانبی خودرو شاهد رینگ های ۱۷ اینچی و حاشیه پنجره های مشکی هستیم ودر نمای عقب چراغ ها الگوی  C شکل دارند و دو تکه طراحی شده اند و کاملا نشان دهنده یک خودرو سدان اقتصادی میباشد .

طراحی در نسخه های استیشن و و هاچ بک فیات تیپو بسیار جذاب است ، ولی گویا  که قرار است فقط نسخه سدان این خودرو به بازارایران بیاید .

به داخل کابین این خودرو که وارد میشویم با طراحی بسیار ساده ای مواجه میشویم که از قطعات پلاستیکی استفاده شده است ، در بیشتر تریم های فیات تیپو ۲۰۲۳ روکش صندلی ها پارچه ای و طراحی آن به صورت دو رنگ انجام شده است تا طراحی ساده این خودرو کم تر به چشم بیاید . در مجموع کابین بسیار ساده ای را شاهد هستیم البته باید منتظر باشیم تا ببینیم پارسیان موتور ، در آخر چه نسخه ای از تیپو را برای بازار ایران در نظر می گیرد .

پیشنهاد می کنیم مقاله فیات ۵۰۰ را نیز حتما مطالعه کنید.

فروش فیات تیپو

مشخصات فنی

این خودرو با پیشرانه های مختلف دیزل ، بنزینی و هیبرید به بازار های کشور های خارجی عرضه شده است ؛ که به احتمال زیاد ، یکی از نسخه های بنزینی این خودرو وارد ایران می شود ؛ در نسخه اولیه پیشرانه ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی را داریم که حداکثر توان انتقال قدرت ۹۵ اسب بخار ، و نهایت گشتاور ۱۲۷ نیوتون متر را دارد . در نسخه توربو این خودرو توان انتقال قدرت ۱۲۰ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتون متر را دارد و در هر دو نسخه این قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته به چرخ های جلو منتقل میشود .

پیشرانه ای که احتمال حضور آن در ایران زیاد است پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی که توان انتقال قدرت ۱۰۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۲ نیوتون متر ، را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتومتیک ،  به چرخ های جلوی خودرو منتقل میشود . وم در آخر باید ببینیم پارسیان موتور این خودرو را با کدام پیشرانه وارد ایران میکند . اما در هر صورت عملکرد فنی خودرو کاملا اقتصادی بوده و نکته مهم قابل توجه در این خودرو کم استهلاک بودن آن است .

پیشنهاد می کنیم مقاله ماشین فیات را نیز حتما مطالعه کنید.

آپشن های خودرو

در نسخه های فول خودرو فیات تیپو ۲۰۲۳ ما شاهد آپشن هایی از جمله : آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن ، ال سی دی لمسی ۵ اینچی ، فرمان برقی حساس به سرعت ، نمایشگر تنظیم فشار باد در تایر ها ، تهویه خودرو تمام اتوماتیک، کروز کنترل (محدود کننده سرعت) ، کنسول میانی برای استراحت دست سر نشین های جلو ، حسگر باران در برف پاک کن ها ، روشن و خاموش شدن چراغ خودرو به صورت اتوماتیک ، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 / AUX / BLUETOOTH /USB   ، اشاره کرد .

قیمت فیات تیپو

ایمنی خودرو

خودرو فیات تیپو در سال ۲۰۱۶ میلادی ، تست های  یورو انکپ را هم پشت سر گذاشته و در حالت پایه توانسته است ، تا سه ستاره ایمنی را از این مجموعه دریافت کند و در نسخه های تولید شده به صورت فول آپشن فیات تیپو ۲۰۲۳ توانسته است این عدد را به ۴ ستاره ایمنی تبدیل کند .

سیستم های ایمنی شامل ۶ عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای) ، سیستم ترمز (ABS) ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کمکی ترمز  ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم کنترل ایستایی در تپه و سراشیبی  ، سیستم کنترل لغزش ، سیستم ISOFIX برای صندلی کودک میباشد .

مطالعه بیشتر  خرید و فروش کیا پگاس + قیمت روز کیا پگاس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *