اخبار و رویداد ها

عرضه دنا پلاس توربو در بورس کالا

عرضه دنا پلاس توربو در بورس کالا

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد تا به زودی تعداد ۴۰۰۰ دستگاه خودروی دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس اتوماتیک و گیربکس دنده ای را در بورس کالا عرضه کند .

در حال حاضر جزئیات دقیق این عرضه به صورت دقیقی اعلام نشده است اما به احتمال زیاد این عرضه در روز سه شنبه هفته آینده انجام خواهد گرفت .

خودرو دنا پلاس توربو مجهز به یک موتور ۱.۷ لیتری میباشد که در بهترین حالت خود توانایی انتقال قدرت به میزان ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتون متر گشتاور را دارد ؛ نوع گیربکس این خودرو از نوع دنده ای آن ۶ دنده دستی و در نوع اتوماتیک آن از نوع ۶ دنده AT  میباشد .

این خودرو دارای اپشن هایی مثل ، سانروف ، چهار عدد کیسه هوا ، رینگ آلمینیومی ۱۶ اینچی ، صندلی های برقی جلو ، کروز کنترل یا همان محدود کننده سرعت ، تهویه اتوماتیک ، فرمان کمکی برقی ، آینه تاشو به صورت برقی ، نمایشگر لمسی ، دوربین و سنسور پارک در عقب و ترمز های دیسکی جلو و  عقب را دارد .

عرضه دنا پلاس توربو در بورس کالا  

جزئیات دقیق تر از این عرضه :

نام خودرو

آپشن ها

قیمت پایه
دنا پلاس توربو دنده ای سانروف ، چهار عدد کیسه هوا ، رینگ آلمینیومی ۱۶ اینچی ، صندلی های برقی جلو ، کروز کنترل یا همان محدود کننده سرعت ، تهویه اتوماتیک ، فرمان کمکی برقی ، آینه تاشو به صورت برقی ، نمایشگر لمسی ، دوربین و سنسور پارک در عقب و ترمز های دیسکی جلو و عقب

 

319 میلیون تومان
دنا پلاس توربو اتوماتیک سانروف ، چهار عدد کیسه هوا ، رینگ آلمینیومی ۱۶ اینچی ، صندلی های برقی جلو ، کروز کنترل یا همان محدود کننده سرعت ، تهویه اتوماتیک ، فرمان کمکی برقی ، آینه تاشو به صورت برقی ، نمایشگر لمسی ، دوربین و سنسور پارک در عقب و ترمز های دیسکی جلو و  عقب

 

353 میلیون تومان

عرضه دنا پلاس توربو در بورس کالا - نیکبخت خودرو 

عرضه ۵۰۰۰ دستگاه دنا پلاس در بورس کالا ، ۲۵ دی

طبق اعلامیه ای که از سازمان بورس کالا اعلام شده است ، خودرو دنا پلاس با گیربکس دنده ای و رنگ سفید به مقدار ۵۰۰۰ دستگاه ، در روز ۲۵ دی ماه عرضه میشود ؛ شرکت ایران خودرو قیمت پایه ای که در ۲۷ اسفند سال جاری ،

برای خودرو دنا پلاس دنده ای اعلام کرده است ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده که درصد پیش پرداخت این خودرو ۱۰۰% ،  و زمان تحویل آن

تاریخ ۲۷/۱۲/۱۴۰۱ میباشد .

   نام کالا     تعداد     قیمت پایه پیش پرداخت  موعد تحویل
دنا پلاس دنده دستی     ۵۰۰۰ ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان    ۱۰۰%  ۲۷/۱۲/۱۴۰۱

عرضه 5000 دستگاه دنا پلاس در بورس کالا-25دی -نیکبخت خودرو

شرایط خرید خودرو دنا پلاس از بورس کالا

به گزارش کالا خبر، در اطلاعیه که برای دنا پلاس دنده دستی آمده است ، هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد های عرضه شده و برای یک خودرو میباشد و خریداران خودرو  حداقل میبایست ۱۸ سال تمام را داشته باشند .

همچنین افرادی که در عرضه های قبلی خودرو از سال ۱۳۹۸ تا به حال از شرکت های خودرو سازی خریدی داشته اند ، امکان ثبت سفارش خودرویی را ندارند .

خریداران میبایست برای ادامه مراحل خرید خودرو همزمان با تسویه مبلغ معامله شده در بورس حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس ،  با مراجعه کردن به سایت فروش اینترنتی به ادرس esale.ikco.ir  نسبت به ایجاد کردن یک پروفایل شخصی برای خود اقدام کنند .

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  پرفروش‌ ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *