اخبار و رویداد ها

طرح فروش کشنده H5 فوتون

در این مقاله از نیکبخت خودرو می پردازیم به طرح فروش کشنده فوتون h5 و تمامی موارد مربوط به شرایط خرید و ثبت نام . اما قبل از آغاز ،کمی به معرفی خودروی فوتون h5 میپردازیم . کشنده فوتون h5 در بین انواع کشنده ها، دارای بزرگترین اتاقک بوده و از سری موتورهای کامینز و گیربکس تمام اتوماتیک برخوردار است . وزن خاص این کشنده حدود ۸ تن و وزن ناخالص ۴۵ تن می باشد که دو عدد باک ۳۰۰ و ۵۰۰ لیتری برای آن تعبیه شده و هم چنین مجهز به یک باک ادبلو ۴۰ لیتری است . از نظر طراحی داخل کابین ، دارای فضای باز و هم چنین کلیدهای کنترل برقی تعبیه شده روی دستگیره می باشد .

(مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.)

کابین داخلی کشنده فوتون اچ 5

ثبت نام کشنده فوتون h5

همانطور که میدانید این محصول توسط ایران خودرو عرضه می شود و برای خرید آن باید در سایت ایران خودرو دیزل ثبت نام نمود که بر اساس کد ملی و شرایط سنی بالای ۱۸ سال انجام میشود . در نظر داشته باشید که موارد نامبرده شرایط اولیه ثبت نام می باشد .به طور کلی برای انجام امور قرارداد نکات دیگری حائز اهمیت میباشد که جهت تکمیل پروسه ثبت نام لازم و ضروری است ، به عنوان مثال در پیش پرداخت اولیه حتما می بایست پرداخت از محل کارت بانکی مالک قرارداد پرداخت شود و چک پرداخت دوم از محل حساب مالک قرارداد باشد در غیر این صورت ثبت نام فاقد اعتبار بوده و واریز از هر حساب دیگری به جز مالک ، به حساب شخص واریز کننده عودت داده می شود . طرح ثبت نام کشنده فوتون h5 در آذر ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده که نحوه ی خرید،  مانند مبلغ پیش پرداخت و رقم نهایی چک در آن  مشخص شده است . برای رانندگان خودرو های کشنده (تریلر) شرایط ویژه در نظر گرفته شده است که با پیش پرداخت در مرحله اول و پرداخت در مرحله دوم و سوم  به صورت چک میتوانند این محصول را خریداری نمایند .

مطالعه بیشتر  قیمت محصولات ایران خودرو 10 خرداد 1401

شرایط فروش کشنده فوتون ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام فوتون h5

برای ثبت نام ، هر فرد می بایست با کد ملی خود ،  سن بالای ۱۸ سال و برای یک خودرو ثبت نام انجام دهد.

قیمت تمام شده فوتون h5

قیمت معرفی شده ۳۳,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به صورت قطعی بوده و سود مشارکت به هیچ کدام از مبالغ پرداختی تعلق نمیگیرد .

سود انصراف از خرید کشنده فوتون h5

در صورت انصراف از خرید با توجه به گذشت یکماه از ثبت نام تا تاریخ انصراف ، مقدار ۱۰ درصد سود انصراف از خرید محاسبه می شود .

محدودیت خرید

دقت داشته باشید در صورتی  میتوانید ثبت نام انجام دهید که در طول یکسال گذشته از تاریخ ۲۹/۶/۱۴۰۰ هیچ کدام از انواع کشنده و کامیون های فوتون را خربداری نکرده و مالک آن نباشید .

صدور مدارک

اسناد و مدارک فقط به نام خریدار صادر خواهد شد و امکان هیچ گونه تغییر نامی وجود نخواهد داشت .

هزینه شماره گذاری فوتون h5

مبلغی که برای شماره گذاری در نظر گرفته شده است    ۳/۹۳۶/۱۵۰  ﺭﻳﺎﻝ است که به مبلغ قیمت نهایی اضافه شده است .

هزینه بیمه شخص ثالث فوتون h5

بیمه هزینه شخص ثالت هم از مواردی است که در قیمت نهایی آورده شده است که ما به تفاوت آن پس از بیمه نمودن، مشخص و دریافت خواهد شد .

در نظر داشته باشید تا زمان تحویل خودرو مالک باید نسبت به معرفی کارگزار بیمه خود اقدام نماید در غیر این صورت کارگذاری از سمت خود کمپانی انتخاب خواهد شد .

شرایط پرداخت به صورت چک

همانطور که گفته شد شرایط پرداخت بر اساس یک پیش پرداخت و دو مرحله چک خواهد بود که در جدول زیر به تمام پرداختی ها اشاره نموده ایم .

خودرو

قیمت حق بیمه پرداخت اول پرداخت دوم پرداخت سوم زمان تحویل
فوتون h5 33,350,000,000 79,163,850 16,716,550,000 ﻣﺒﻠﻎ ۸/۳۵۸/۲۷۵/۰۰۰ ﺭﻳﺎﻝ ﭼﻚ ﺑﻪ ﺳﺮﺭﺳﻴﺪ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ مﺒﻠﻎ ۸/۳۵۸/۲۷۵/۰۰۰ ﺭﻳﺎﻝ ﭼﻚ ﺑﻪ ﺳﺮﺭﺳﻴﺪ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰

دی ۱۴۰۱

نکته مهم : توجه داشته باشید که در این طرح فروش پرداخت به صورت چک می باشد که باید هر دو فقره چک در سامانه صیاد و ثنا به ثبت رسیده باشد در این غیر این صورت روند خرید تکمیل نخواهد شد .

مشخصات کشنده فوتون h5

اما مشخصات کشنده فوتون h5 چیست و چه اپشن هایی در اختیار رانندگان قرار میدهد ؟ معمولا در مرحله اول برای تمامی افراد و خریداران مشخصات فنی و موتوری کشنده ها حائز اهمیت میباشد که  در ادامه به معرفی هر کدام از انها می پردازیم .

جدول مشخصات کشنده فوتون h5

کارت کشندگی  ۴۴ تن
پیشرانه ۶ سیلندر خطی
حجم ۱۱۸۲۴  سی سی
قدرت ۴۶۰ اسب بخار
گشتاور ۲۲۰۰ تیوتن متر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
گیرباکس ۱۲ دنده جلو و ۲ دنده عقب
آپشن توربو شارژ ، تزریق مستقیم ، اینتر کولر ، کامان ریل

سانروف برقی ، دو تخت خواب برقی ، اینه های برقی

گرمایشی بخاری درجا
سیستم کنترل مسیر  کروز کنترل
سیستم هشدار دهنده انحراف از مسیر
سیستم نگه دارنده  ترمز های ABS وسیستم ترمز اضطراری هوشمند

طراحی و شکل ظاهری فوتون h5:

این کشنده با نام تجاری فوتون ائومان اچ ۵ ملقب به فوتون h5 در واقع از لحاظ ظاهری فیس لیفت فوتون اچ ۴ می باشد که پیشتر توسط شرکت ایران خودرو دیزل معرفی و عرضه شده است . صندلی های این کشنده از نوع بادی هستند و دارای سیستم گرمایشی و گرم کن های برقی می باشند . چراغ های بزرگ جلو فوتون اچ ۵ هم بر گرفته از نیم نگاهی به کشنده مرسدس بنز است که در جذابیت این کشنده تاثیر بسزایی دارد .

کابین داخلی کشنده فوتون اچ 5

شرایط فروش فوری و فروش اقساطی فروش کشنده H5 فوتون اتوماتیک ایران خودرو

در حال حاضر شرایط فروش فوری و فروش اقساطی توسط کمپانی معرفی نشده است اما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش فوری و فروش اقساطی فروش کشنده  فوتون H5  اتوماتیک ایران خودرو بهترین روش استعلام از خود مجموعه ایران خودرو دیزل می باشد . با مراجعه به سایت ایران خودرو دیزل و یا تماس با واحد ارتباط با مشتریان میتوانید از اخرین اخبار مربوط به فروش کشنده های فوتون H5  مطلع شوید و یا آخرین اخبار را از مجله نیکبخت خودرو دنبال نمایید .

تاریخ: ۲۴  آذر ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  معرفی کانسپت جدید رنو 4Ever Trophy

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *