اخبار و رویداد ها

ابرخودروی برقی لکسوس به زودی معرفی می شود

خودروی برقی لکسوس

ابرخودروی برقی لکسوس به زودی معرفی می شود، کمپانی تویوتا در یک برنامه مجموعه‌ای از خودروهای برقی دو نشان تویوتا و لکسوس را به طور خلاصه معرفی کرده است که این خودروها در آینده نزدیک به بازار بیایند. اما از تمام خودروهای این برنامه، که در کلاس های مختلف قرار می گیرند، یک خودرو بیش از حد جذاب ترین را دارد و آن ابرخودروی برقی لکسوس است. خودرویی که ارتفاع پایین و استایل دارد و طراحی آن قدر در نمونه اولیه جذاب است که امیدواریم همین طرح را در نسخه تولیدی هم ببینیم.

کمپانی تویوتا اعلام کرده است ابرخودروی برقی لکسوس جانشین برقی مدل موفق و افسانه ای LFA خواهد بود. گرچه حالا دیگر خبری از پیشرانه V10 طبیعی نیست، اما تویوتا تضمین می‌کند که حال و هوای اسپرت آن خودرو را در این هایپرکار داشته باشیم. لکسوس LFA از پیشرانه ۴٫۸ لیتری ۱۰ سیلندر استفاده می کند. پیشرانه‌ای که ۵۵۳ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. در روند توسعه این موتور، تویوتا و یاماها به طور مشترک بر روی آن کار کرده اند و لکسوس تولید LFA را در سال ۲۰۱۲ انجام داد. حالا باید دید جانشین برقی LFA چه زمان و با چه مشخصات قدرتی‌ای به بازار می‌آید.

کارشناسان نیکبخت خودرو آماده همراهی برای فروش آنلاین و فوری خودرو کارکرده‌ شما هستند. جهت رزرو وقت کارشناسی رایگان خودرو خود و قیمت گذاری اینجا کلیک کنید.

مطالعه بیشتر  افزایش قیمت 35 میلیونی برخی از خودرو ها

نوشته های مشابه