اخبار و رویداد ها

خودرو بی کیفیت تولید کنند، دستگاه قضایی ورود می‌کند

خودرو بی کیفیت تولید کننده، دستگاه قضایی ورود می‌کند

 به گزارش پایگاه خبری نیکبخت خودرو ، خدایان گفت: نظارت بر کیفیت خودروسازها بر مدیریت دستگاه‌های اجرایی از جمله صمت، سازمان استاندارد، محیط زیست و سازمان حمایت از مصرف کنندگان است که هر کدام به نوعی بر کار خودروسازان نظارت دارند.
خدایان گفت: سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با خودروهای پارکینگی، ورود کرده و برای ارتقای کیفیت خودرو با کمک سایر دستگاه‌های نظارتی بررسی می‌کند. اگر با کیفیتی ساخته شده و احیاناً تصادفی خودرو می‌شود، مواردی را که می‌توان تشخیص داد و راهنمایی و رانندگی و دادستان کرد، باید پیگیری کند که در تصادفات، خودروی مربوط به کیفیت و استاندارد لازم باشد یا نه؟ در چنین مواردی حکم به محکومیت آن‌ها صادر می‌شود که این مورد نیز عامل بازدارنده است که خودرو سازها کیفیت خودروها را افزایش می‌دهند.

همچنین بیان قوه قضائیه در نشست خبری امروز در خصوص آزادسازی سواحل در جنوب و شمال کشور گفت: با ورود دستگاه قضا و دولت در شمال و جنوب کشور صورت گرفت و مستحدثاتی تخریب و حرائم آزاد شدند. آزادسازی مرزبانی، بنادر و اسکله‌ها که شامل آنها می‌شود، نمی‌شود، اما اسکله‌هایی که غیرقانونی ایجاد شده‌اند مشمول این حکم هستند. آخرینا گزارشی در مورد اینکه دستگاه فلان در مقابل دستگاه قضا در این ارتباط مقاومت کرده است. پیشتر رهبر انقلاب در دیدار با صنعتگران گفته بودند که از حمایت‌های عملی و تبلیغاتی از تولید داخلی برای ارتقای کیفیت محصولات و همچنین ارتقای فناوری استفاده می‌کنند. سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم در این خصوص گفته بود رانت دولتی که ایران خودرو می‌کند، باعث شده است که هیچ تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده شود.

مطالعه بیشتر  مقایسه هیوندای سوناتا و کیا اپتیما

نوشته های مشابه