بی ام وخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بی ام و ۵۳۰i کارکرده و صفر+قیمت روز بی ام و۵۳۰i

خرید و فروش بی ام و ۵۳۰i کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بی ام و “]

کمپانی بی ام و یکی از معروفترین شرکتهای خودروسازی در دنیا محسوب می شود که سابقه یک قرن را دارد. این شرکت آلمانی تاریخچه درخشانی در تولید خودروهای لوکس و اسپرت دارد و محصولاتش در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. شرکت ب‌اِم‌وِ در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ در آلمان تأسیس شد. که ‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی می باشد.بی ام و (BMW) دهه‌هاست به‌عنوان یکی از خودروسازان مطرح جهان فعالیت می‌کند. این کمپانی ناب ، در طول یک قرن فعالیت خود محصولات فوق‌العاده‌ای را به بازار عرضه کرده و با فراز و فرودهای زیادی هم مواجه بوده است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم بی ام و ۵۳۰i کارکرده جهت دریافت قیمت بی ام و ۵۳۰i  کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز بی ام و ۵۳۰i کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Premiumقیمت روز بازار2,600,000,000
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Executiveقیمت روز بازار2,800,000,000
سری 2 اکتیوتورر‏، 218i2018 | executiveقیمت روز بازار2,650,000,000
سری 3 سدان‏، 320i2018 | Legendقیمت روز بازار4,300,000,000
سری 3 سدان‏، 330i2018 | Performanceقیمت روز بازار5,500,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Perfectionقیمت روز بازار10,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressive sportقیمت روز بازار9,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressiveقیمت روز بازار10,000,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Business sport plusقیمت روز بازار9,000,000,000
سری 7‏، 730li2018 | Individualقیمت روز بازار19/900,000,000

بی ام و ۵۳۰i در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و برای سال ۲۰۱۷ در دسترس مشتریان قرار گرفت. این خودرو در همان سال برای بازار ایران نیز معرفی شد و پرشیا خودرو تصمیم گرفت تا همزمان با بازار جهانی، G30 را به بازار ایران نیز بیاورد که اقدام درستی بود. اتاق G30 با وجودی که با قیمتی بالا رونمایی شد ولی بازخورد خوبی از سوی مشتریان دریافت کرد و همین سبب شد تا در مورد موفقیت آن در بازار شک نداشته باشیم. اما بدبختانه  با ممنوع شدن واردات خودرو قصه سری ۵ نیز در بازار ایران هیچ شد و آخرین مدل‌های عرضه شده از بی ام و سری ۵ در بازار کشور متعلق به سال ۲۰۱۸ هستند.

طراحی کابین BMW 530i

زمانی که داخل کابین بی ام و ۵۳۰i بنشینید تشخیص این که درون یک سری ۷ نشسته‌اید یا یک سری ۵ کار بسیار سختی است و شاید بهترین راه برای تشخیص  دادن این دو خودرو از هم،  فضای داخلی بیشتر سری ۷ باشد. شاید تا به حال هیچ سری ۵ تا این اندازه به سری ۷ هم نسل خود نزدیک نشده بود. طراحی داشبورد، غربیلک فرمان و سایر بخش‌ها در مقایسه با نسل قبل کاملا متغیر شده است و شاهد پیشرفت هم در بخش کیفیت مواد به کار رفته و هم در ارگونومی و راحتی هستیم. از نظر مواد داخلی و خوش ساختی، نسل جدید سری ۵ بسیار بهتر از قبل شده است و استفاده گسترده از چرم با کیفیت را در جای جای کابین می‌توان دید.

طراحی ظاهری بی ام و ۵۳۰i

در حالی که نسل‌های E60 و F10 سری ۵ دارای یک طراحی خارجی عضلانی و به قول برخی تخم مرغی بودند، در اتاق G30 این طرح کاملا حالتی کشیده و صاف دارد به طوری که بیشتر آن را می‌توان ادامه دهنده اتاق E39 دانست که آن نیز خودرویی کم ارتفاع و کشیده بود. به خصوص در بخش جلویی کم‌‌ترین شباهت با نسل قبلی وجود دارد و برای اولین بار در سری ۵ جلو پنجره و چراغ‌های جلو به هم متصل شده‌اند. سپر جلو نیز طرحی اسپرت‌تر و خشن‌تر نسبت به قبل دارد به خصوص اگر نسخه‌های دارای کیت M را خریداری کرده باشید.

در بخش عقبی نیز شاهد چراغ‌های نازک و بسیار زیبا هستیم. گرافیک داخلی این چراغ‌ها نیز در مدل فیس لیفت شده تغییر کردند. یکی از تغییرات مهم در نمای عقب اگزوزهای سری ۵ هستند. در مدل F10 یک خروجی دوبل در یک طرف سپر قرار داشت ولی در اتاق جدید خروجی‌های تکی در دو سمت سپر دیده می‌شوند. در برخی مدل‌ها این خروجی‌های اگزوز گرد و در برخی مدل‌ها نیز حالت کتابی و مستطیلی دارند که مربوط به تیپ و کیت خودرو است.
به طور کلی سری ۵ جدید همانند نسل‌های قبلی توانسته است طرحی بسیار زیبا و پویا را ارائه دهد که هم می‌تواند اسپرت سواران و هم علاقه مندان خودروهای لوکس را به خود جلب کند.

امکانات و تجهیزات BMW 530i

همانطور که گفتیم در اتاق G30 فاصله سری ۵ با سری ۷ بسیار کم است این خودرو بیش از آنکه در امکانات رفاهی و ایمنی با هم تفاوت داشته باشند در ابعاد با هم تفاوت دارند.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی سری ۵ جدید می‌توان به مواردی مانند کروز کنترل هوشمند، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل کشش و پایداری، ۳ حالت رانندگی (اسپرت، کامفورت، اکو)، تعلیق هوشمند، ریموت کنترل لمسی آپشنال، سنسورهای پارک جلو و عقب، سنسور باران، سنسو هشدار فشار باد تایر، سیستم هشدار نقطه کور، رادار بین خطوط، رادار تصادف جلو و عقب، سیستم تبلوخوان، چراغ‌های خودکار LED مجهز به نوربالا اتوماتیک و قابلیت چرخش در پیچ‌ها، پدال شیفتر، گرمکن صندلی‌ها و فرمان، سیستم صوتی هارمن کادون به ۱۶ اسپیکر، هداپ دیسپلی، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه خودکار چهارگانه، هشت عدد ایربگ، سرد کن صندلی‌های جلو، ورود و استارت بدون کلید، شارژر وایرلس، صندوق پران هوشمند و پرده عقب برقی را نام برد.

امکانات بی ام و ۵۳۰i

ترمز و پایداری DSC – DTC – ABS – DBC – CBC
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی
سیستم صوتی سیستم ناوبری – سیستم مالتی مدیا ردیف عقب با دو مانیتور بزرگ – سیستم صوتی حرفه ای B&W با قابلیت کنترل بدون لمس مانیتور – صفحه نمایش ۸.۸ اینچی
دیگر تجهیزات ریموت کنترل هوشمند با قابلیت پارک – سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS – سیستم مکش درب ها – گرمکن صندلی های جلو و عقب – سیستم تهویه مطبوع چهارگانه – کابین معطر با رایحه های مختلف – آینه میانی الکتروکرومیک – نورپردازی داخل کابین – سقف پانوراما – پرده برقی شیشه های عقب – ماساژور برای صندلی های جلو – چراغ های هوشمند مطابق با مسیر – سیستم کمکی راننده – سیستم کمکی پارک – سیستم شستشوی چراغ های جلو – نمایشگر کیلومتر شمار چند حالته – درب هوشمند صندوق بار – سیستم HUD نشان دهنده اطلاعات روی شیشه – شیفتر تعویض دنده پشت فرمان – سه حالت رانندگی – دکمه استارت خودرو – سیستم Auto Start/Stop

مزایا و معایب بی ام و ۵۳۰i

مزایا
  • کیفیت ساخت عالی، عملکرد عالی فنی، تجهزات مدرن
معایب
  • هزینه نگهداری بالا، قیمت بالا نسبت به رقبا

 

 

رقبای بی ام و ۵۳۰i

از نظر قیمتی با توجه به افزایش قیمت سال‌های اخیر، بی ام و سری ۵ جدید را باید یک خودروی سوپر اسپرت در بازار دانست که با قیمتی فراتر از ۲ میلیارد تومان از دسترس بسیاری از مشتریان خارج شده است. با وجودی که خرید یک سری ۵ جدید کار ساده‌ای نیست اما پس از خرید آن نگرانی چندانی وجود ندارد چون خوشبختانه بی ام و پشتیبانی و خدمات خوبی در کشور دارد. با در نظر گرفتن خدمات، بازار دست دوم و مشخصات فنی و لیست امکانات، بی ام و ۵۳۰i را باید گزینه‌ای بهتر در مقایسه با بنز E200 نسل آخر و لکسوس GS250 دانست.

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۸ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
حداکثر قدرت ۲۵۲ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر در ۱۴۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۸ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۶.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۶۱۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۹۳۵ طول – ۱۸۶۷ عرض – ۱۴۷۸ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۹۷۴ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۷.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۵.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۸ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
میزان تولید CO2 136 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت  پنج ستاره

مطالعه بیشتر  خرید و فروش MG360 کارکرده +قیمت روز MG360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *