اخبار و رویداد ها

تولید انبوه هایما ۸S از مهرماه

تولید انبوه هایما ۸S از مهرماه

مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد از آغاز تولید انبوه کراس‌اوور جدید هایما ۸S از مهر خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه کراس‌اوور هایما ۸S در مرحله تولید قرار دارد و پنج هزار دستگاه تا پایان سال تولید خواهد شد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

بیژن زاهدی فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد گفت: ۷X محصول دیگر ایران‌خودرو خراسان از بهمن ماه معرفی و تولید آزمایشی آن شروع می‌شود. او افزود: شرکت ایران‌خودرو خراسان در راستای اهداف توسعه‌ای خود، وانت آریسان را سال گذشته به سبد محصولات خود اضافه نموده و در حال حاضر برنامه تولید روزانه ۴۰ دستگاه آریسان را در دست توسعه دارد و با تامین قطعات امکان افزایش ظرفیت تولید به ۷۰ دستگاه نیز وجود دارد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو زاهدی فرد در خصوص ظرفیت تولید ایران خودرو خراسان عنوان نمود که ظرفیت تولید سالانه ایران خودرو خراسان بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو است و در مقاطعی تا ۱۶۴ هزار دستگاه نیز تولید شده است. مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی برنامه‌های تولید در سال ۱۴۰۱ افزود: اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تا این لحظه منجربه اشتغالزایی ۳۴۱ نفر گردیده است و امید است تاپایان سال به ۷۵۰ نفر افزایش یابد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

او در خصوص افزایش تیراژ ایران خودرو خراسان عنوان کرد که یکی دیگر از اهداف این مجموعه تا بهمن ماه، افزایش تیراژ تولید خودروهای شاسی بلند ایران‌خودرو تا ظرفیت تولید روزانه ۲۲۰ دستگاه است. زاهدی فرد همچنین ادامه داد: سایت خراسان دارای زنجیره کامل تولید خودرو است و با مشخص شدن خودروی جایگزین پژو پارس در سایت ایران خودرو خراسان، پروژه احداث سالن پرس در این سایت در دست بررسی و تصمیم‌گیری است. او همچنین اشاره کرد که با اجرای پروژه جدید، ایران خودرو خراسان به قطب سوم خودروسازی کشور تبدیل می شود و این اتفاق به رونق صنعتی و اقتصادی استان خراسان کمک بسزایی خواهد کرد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

کراس اوور هایما ۸S محصول جدید ایران خودرو که به تازگی از آن رونمایی شده است به عنوان پرچمدار کراس‌اوورهای هایمای تولیدی در ایران محسوب می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری با کد YF-HMA GA16 بهره می‌برد که از تکنولوژی‌های مختلف نظیر توربوشارژر و تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد و این موتور در بهترین حالت توان تولید ۱۹۲ اسب‌بخار قدرت (دور موتور ۵۰۰۰) و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور ۱۵۰۰ الی ۴۵۰۰) را دارا است.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  رونمایی خودروی الکتریکی ترکیه !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *