خرید و فروش خودرو

خرید و فروش هایما S7 کارکرده و صفر + قیمت روز هایما S7

فروش و خرید هایما S7 توربو صفر و کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”هایما” model=”S7″]

ایران خودرو به عنوان قدیمی ترین تولید کننده خودرو در ایران، بیشترین و اقتصادی ترین خودروها را در ایران تولید می کنید. قیمت خودرو های این شرکت معمولاً بسیار پایین بوده و ایران خودرو سعی کرده تا ارزان ترین خودرو ها را به بازار ارایه کند. قیمت محصولات ایران خودرو معمولاً به همراه سایپا جزو کمترین قیمت ها در بازار خودرو هستند و ایران خودرو نیز توانسته تا عرضه خودرو در این سگمنت، بهترین قیمت خودرو در بازار را ارایه دهد. ایران خودرو هم اکنون بزرگ ترین تولید کننده خودرو در خاورمیانه است.

قیمت روز هایما S7 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
S5‏، 6 سرعته اتوماتیک‏1400 | ایران خودروقیمت روز بازار1/560,000,000
S5‏، 6 سرعته اتوماتیک1401 | ایران خودروقیمت روز بازار1/600,000,000
S5‏، گیربکس CVT1400 | ایران خودروقیمت روز بازار1/500,000,000
S7‏، 1.8 لیتر توربو پلاس1401 | ایران خودروقیمت روز بازار1.800,000,000
S7‏، 1.8 لیتر توربو پلاس1402 | ایران خودروقیمت روز بازار1.870/000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

خرید هایما S7

بررسی اجمالی

مدت‌هاست که بازار خودرویی جهان تحت تاثیر حضور پررنگ کراس‌اوورها قرار گرفته است. هایما ۷ یکی از تولیدات گروه خودروسازی ایران خودرو می باشد. این مدل با نام هایما ۷ در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ فیس لیفت شد، به هایما S7 تغییر نام داد. هایما S7 یک موتور ۲.۰ لیتری چهارسیلندر با ۱۵۰ اسب بخار قدرت است که به یک موتور پنج سرعته دستی یا پنج سرعته اتوماتیک متصل می شود.

هایما S7 از سال ۱۳۹۴ وارد ایران شد اما مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت چرا که موتور ۲ لیتری با تنفس طبیعی پاسخگوی خوبی برای هایما S7 نبود، پس ایران خودرو نسخه فیس لیفت را با اسم هایما S7 توربو در لیست تولیدات خود قرار داد. هایما S7 توربو از لحاظ ظاهری هم تغییرات خوبی داشت و جذاب تر شده بود.و به واسطه ی پیشرانه ی فدرتمند تر توانست مشتریان زیادی را جذب کند. هایما S7 از کراس اوور های تک دیفرانسیلیست که در جاده به جز مزیت شاسی بالاتر نسبت به سدان ها، تفاوت زیادی با یک سدان ندارد با این وجود بیشتر به خاطر ظاهر و کیفیت مناسب سواری و البته آپشن های زیادی که دارد پر طرفدار است

هایما S7 در سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شد، قلب تپنده ی این خودرو چهار سیلندر و ۲ لیتری است با تنفس طبیعی و قدرتی که تولید میکند برابر با ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر است شتاب صفر تا صد هایما S7 سیزده ثانیه طول میکشد؛ با حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوخت ۸.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر.

نسخه ی فیس لیفت هایما S7 یا همان هایما S7 توربو با هدف جبران نقص های هایما S7 معمولی تولید شد. این مدل مجهز شد به یک پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ ۱.۸ لیتری به واسطه ی موتور قوی تری که دارد ۱۷۰ اسب بخار قدرت تولید میکند با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر. هایما S7 توربو مجهز به یک جعبه دنده ۶ سرعته ی اتوماتیک است. شتاب صفر تا صد هایما S7 توربو ۱۰.۵ ثانیه طول میکشد که به نسبت نسخه ی قدیمی زمان کمتری ست. حداکثر سرعت خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است با میانگین مصرف سئخت ۹.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

طراحی ظاهری

طراحی هایما S7 در عین زیبایی و جذابیت، ظاهری با ابهت به این کراس اوور چینی بخشیده است. در نسخه ی جدید هایما S7 در نمای جلو تغییراتی در قسمت جلو پنجره و سپر دیده می شود (پر ابهت تر شده). استفاده از خطوط عمودی اصولی کرومی این جذابیت را بیشتر کرده. تزیینات بومرنگی شکل قاب مه شکن در جوانب تحتانی سپر جلو نیز به هر چه زیباتر شدن نمای چهره این خودرو کمک شایانی کرده است. طراحی فریم پنجره‌ها در نمای جانبی نسبتا قدیمی به نظر رسیده و هیجان خاصی را در ذهن بیننده رقم نمی‌زند.

در نمای عقب شاهد طراحی ساده ای هستیم که در عین حال زیبایی به همراه دارد مواردی همچون چراغ ها، درب صندوق عقب و سپر با کمترین جزئیات طراحی شده اند. طراحی هایما S7 کمی از سبک کلاسیک کراس اوور ها پیروی می کند و تا حدودی قدیمی تر از سایر رقبا به نظر می رسد ولی با این حال به طور کلی نسخه ی فیس لیفت این خودرو طراحی بهتری دارد و در زمینه ارتقا یافته است.

فروش هایما S7

طراحی داخلی

طراحی داخل کابین هایما S7 از نظر مشتریان زیبا و جذاب  عمل کرده است. از لحاظ ارگونومیک و راحتی اتاق بسیار عملکرد خوبی داشته این در حالیست که جایگذاری کلید ها و دکمه ها هم خوب بوده و در عینن حال طراحی بصری خوبی را با استفاده از خطوط ارائه داده است.

طراحی داخلی هایما S7 بر اساس زمانی که به تازگی فیس لیفت شد بسیار جذاب بود ولی در مقایسه با خودروهای مدرن امروزی نمی توان انتظار چندانی داشت ولی خب این موضوع باز هم چیزی از جذابیت آن کم نمی کند چرا که با توجه به قیمت و رقبای داخلی شرایط بسیار خوبی دارد. انتقال حس امنیت و استحکام از داخل کابین به سرنشینان یکی از نقاط قوت این خودروست. هماهنگی سبک طراحی داخلی کابین هایما S7 با طراحی خارجی بسیار بالاس.

فضای خوبی را ارائه می دهد و جای پا و سر خوبی دارد و پنج نفر بالغ به راحتی می توانند در خودرو بنشینند (البته که می توانست بهتر هم باشد ولی به طور کلی مطلوب است). فضای بار در صندق عقب هم با توجه به اندازه کلی خودرو مناسب است و ۴۰۰ لیتر می باشد و در صورت خواباندن صندلی‌های عقب قابل گسترش بوده و فضای کافی را در اختیار لوازم و اسباب سفر شما قرار خواهند داد.. پشتی صندلی های عقب قابلیت تنظیم دارند.

خرید هایما S7 کارکرده

ایمنی

هایما S7 توربو از لحاظ ایمنی هم امکانات قابل قبولی ارائه داده از جمله ترمز دیسکی جلو و عقب، سیستم ترمز ضد قفل (EBD+ABS)، سیستم کمک در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS) همراه با کیسه هوا راننده، سرنشین جلو و جانبی (مجموعاً ۴ عدد)، هنگام تصادف، باز شدن خودکار قفل درب ها هنگام تصادف، اخطار سرعت بالا، اخطار باز بودن درب ها، اخطار باز بودن کمربند، امکان خروج از صندوق عقب در مواقع اضطراری، قفل کودک درب های عقب، سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر)، کمربندهای پیش کشنده جلو با امکان تنظیم ارتفاع، کمربندهای ایمنی سه نقطه ای عقب، ایزوفیکس.

آپشن ها و امکانات

آپشن ها و امکانات هایما S7 توربو شامل صندلی راننده ۸ حرکته برقی گرمکن دار و صندلی شاگرد ۴ حرکته دستی، صندلی های عقب تاشو دو تکه، چراغ نقشه خوان جلو و عقب، کامپیوتر سفری (نمایشگر پیمایش خودرو و مصرف سوخت)، برف پاک کن شیشه عقب، پشت سری نرم جهت محافظت از سر و گردن، کنسول میانی جلو و عقب، جا لیوانی جلو و عقب، سنسور نور و باران، غربیلک فرمان چرمی ، تودوزی چرم ۲ رنگ و تریم داخلی مشکی، دکمه روشن و خاموش و ورود بدون کلید، کروز کنترل، سان روف برقی، اسپویلر، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، شیشه عقب و شیشه های جانبی عقب دودی، آینه های جانبی برقی تاشونده گرمکن دار دارای راهنما،‌ آینه وسط ضد انعکاس نور، آینه وسط با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع، آینه وسط با قابلیت نمایش میزان باد لاستیک (TPMS)، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک و … می شوند که آپشن های خوب و قابل قبولی هستند و تجربه‌ی یک رانندگی خوب را رقم می زنند.

فروش هایما S7 کارکرده

مشخصات فنی هایما S7 توربو

نوع موتور HM484Q-T
حجم موتور (cc) 1795
حداکثر توان موتور (اسب بخار بر دور دقیقه) ۱۷۰/۵۵۰۰
حداکثر گشتاور (نیتون متر بر دور دقیقه) ۲۳۰/۴۵۰۰
تعداد سوپاپ ۱۶
نوع سوخت سازگار بنزین
استاندارد حد آلایندگی یورو۵
حداکثر سرعت (km/h) 170
سیستم انتقال قدرت ۶ دنده اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی (Lit/100 km) 9.6
طول خودرو (mm) 4530
عرض خودرو(mm) 1830
ارتفاع خودرو (mm) 1730
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو (mm) 2619
  وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) 1545
گنجایش مخزن سوخت (Lit) 61
حجم فضای صندوق عقب (Lit) 400

مزایا و معایب هایما S7 توربو

مزایا

  • چهره ی جذاب و پر ابهت با توجه به سال ساخت و رقبای داخلی
  • آپشن های خوب و ایمنی قابل قبول
  • کابین جادار و طراحی مناسب ارگونومیک داخلی
  • موتور پر قدرت تر به نسبت نسخه معمولی

معایب

  • عدم وجود سیستم چهار چرخ متحرک به نسبت کراس اوور بودن
  • طراحی قدیمی به نسبت محصولات مدرن و امروزی

قیمت هایما S7 صفر و هایما S7 کارکرده در بازار ایران

قیمت هایما S7 صفر مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است، نکته ی قابل توجه زمانی است که به دنبال قیمت هایما S7 کارکرده باشید زیرا که مساله تنها یک موضوع نیست بلکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره در قیمت ماشین هایما S7 تاثیرگذارند. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو هایما S7 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. این تفاوت قیمت هایما S7 صفر با قیمت هایما S7 کارکرده بسیار چشمگیر است، پس باید توجه خاصی به آن کرد و برای اطمینان بهتر از کارشناسان قابل اعتماد کمک خواست.

 

توضیح اجمالی در مورد هایما S7

هایما s7 یا هایما ۷ یکی از تولیدات گروه خودروسازی هایما وابسته به کمپانی فاو است که از سال ۲۰۱۰ به سبد تولیدات این خودروساز چینی اضافه شد و نخستین مرتبه در نمایشگاه اتومبیل چین به نمایش درآمد. گروه خودروسازی ایران خودرو که استقبال مشتریان از محصولاتی همچون جک اس ۵ و سایر تولیدات کراس اوور چینی موجود در بازار همچون ام وی ام ایکس۳۳ را دیده بود، سریعا دست به کار شده و هایما اس ۷ را از سال ۱۳۹۴ به مشتریان تحویل داد.

جمع بندی

اگر قصد خرید هایما S7 کارکرده یا فروش هایما S7 کارکرده را دارید، و حتی اگر می‌خواهید هایما S7 صفر خریداری نمایید، می‌توانید از طریق تماس با متخصصین ما در نیکبخت خودرو به راحتی این کار را انجام دهید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش پژو 206 تیپ 5 + قیمت روز پژو 206 تیپ 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *