خرید و فروش خودرورنو

خرید و فروش رنو فلوئنس کارکرده و صفر + قیمت روز رنو فلوئنس

خرید و فروش رنو فلوئنس کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”رنو” model=”فلوئنس”]

برند رنو (Renault)، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین برندهای خودروسازی در سراسر جهان است. این کمپانی فرانسوی چند ملیتی، در حال حاضر در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و ون‌ها فعالیت‌ دارد. پیش‌تر نیز به ساخت کامیون، تراکتور، تانک، اتوبوس، هواپیما و موتور هواپیما مشغول بود. در طول زمان، رنو موفقیت‌ها و افتخارات زیادی کسب کرده است. به طور مثال، در سال ۲۰۱۶ بر اساس رشد نرخ تولید خودرو، شرکت رنو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز جهان انتخاب شد. درست یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۷، همکاری رنو-نیسان-میتسوبیشی (Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance) توانست این محصولات مشترک این قرارداد را به پرفروش‌ترین وسایل نقیله سبک در دنیا تبدیل کند، و این یعنی قرار گرفتن فولکس واگن (Volkswagen) در جایگاه دوم!

در حال حاضر، این کمپانی موفق سهمی ۴۳.۴ درصدی در کمپانی نیسان (Nissan) ژاپن دارد. این سهم در گروه دایملر آلمانی (Daimler AG) برابر با ۱.۵۵ درصد است. از سال ۲۰۱۱ به مدت سه یا چهار سال، رنو و نیسان حدود ۴ میلیارد یورو در زمینه ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری و این گونه به بهبود وضعیت محیط زیست و توسعه وسایل نقلیه الکتریکی کمک کردند. از زمان شروع برنامه الکتریکی این شرکت تا دسامبر سال گذشته، رنو توانست در بازارهای سراسر جهان، ۲۳۷ هزار دستگاه ماشین الکتریکی بفروشد. این برند محبوب در مسابقات اتومبیل رانی و رالی مشهوری مانند فرمول‌۱ (Formula 1) و فرمول‌E (Formula E) نیز نقش پررنگی داشته است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز رنو فلوئنس کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
کپچر‏‏‏‏2017 | با گرمکن - ایران خودروقیمت روز بازار1,500,000,000
داستر‏، SE دو دیفرانسیل‏2018قیمت روز بازار1,750,000,000
کولیوس‏2018قیمت روز بازار4,400,000,000
ساندرو‏، اتوماتیک1398 | سایپاقیمت روز بازار900,000,00
ساندرو استپ وی‏، اتوماتیک1398 | سایپاقیمت روز بازار960,000,0009
ساندرو استپ وی‏، دنده ای1398 | سایپاقیمت روز بازار830,000,000
تالیسمان‏، E32018 | رنگ مشکیقیمت روز بازار3,650,000,000

رنو فلوئنس ( Renault Fluence ) یک سدان سایز متوسط است که از سال ۲۰۰۹ تولید و از سال ۲۰۱۲ توسط نگین خودرو وارد ایران شد. فلوئنس خودرویی است که که هر روز آن را در خیابان ها نمی بینید چرا که این خودرو در ابتدای ورود خود در ایران به دلیل قیمت بالا و عامه پسند نبودن طراحی چندان پرطرفدار نبود اما بعد از مدتی خریداران روی خوش به این خودرو نشان دادند. همانطور که گفته شد این خودرو از سال ۲۰۱۲ در دو تیپ E4 ( فول ) و E2 ( نیمه فول ) وارد بازار شد که هر دو تیپ از یک نوع پیشرانه بهره می برند و تفاوتشان در برخی از امکانات رفاهی میباشد.

در سال ۲۰۱۳ نسخه ی فیس لیفت شده ای از این خودرو با تغییراتی در چراغ ها و جلو پنجره و تغییرات جزئی دیگری در ظاهر خودرو وارد شد که طراحی عجیبی نسبت به نسخه ی قبل خود داشت! اما در سال ۲۰۱۴ نسخه ی فیس لیفت این خودرو نیز وارد کشورمان شد که از طراحی به روز و مناسبتری نسبت به نسخه های قبل خود دارد. همچنین از سال ۲۰۱۵ نسخه ی دنده ای این خودرو علاوه بر دو تیپ E2 و E4 نیز عرضه شد.

طراحی ظاهری رنو فلوئنس

یکی از اولین نکاتی که در مورد رنو فلوئنس در ظاهر آن نظر بسیاری را به خود جلب کرده است این است که رنو فلوئنسی که در ایران مورد استفاده قرار گرفته است از نظر طراحی ظاهری کمی شکل و شمایل اش با نمونه مشابه آن در کشورهای دیگر متفاوت است. این تفاوت ظاهری مربوط به قسمت جلوی اتومبیل می شود که بسیاری متوجه تفاوت جلو پنجره این اتومبیل با نسخه دیگر کشورها می شوند.

به انصاف نمی توان گفت که نسخه ای که ما در دسترس داریم بدتر و یا حتی بهتر از نسخه خارجی آن است اما این نکته که کدام را بپسندیم دیگر به سلیقه خودرو سواران برمی گردد. یکی از ویژگی های ظاهری خودرو رنو فلوئنس تناسبی است که بین اجزای آن رعایت شده است. همه می دانیم بیش از زرق و برق، ویژگی که زیبایی را برای یک جسم همیشگی می کند تناسب بین اجزا است.

فلوئنس نیز پیرو همین سیاست توانسته ظاهری برای خود به هم بزند که تا مدت ها از مد نیافتد. طراحی چشم گربه ای فلوئنس باعث شده با چهره ای جنگنده در زمان حرکت و ظاهری نجیب در زمانی که خودرو خاموش است به شمایل او داده شود. خطوطی که در هر دو طرف، درب ها و در قسمت جلو و عقب اتومبیل قسمت های صندوق عقب و کاپوت و چراغ ها را از هم جدا کرده است بسیار منظم و در عین حال با رعایت زیبایی شناختی انجام شده است. دو چراغ زیر چراغ های اصلی جلو خودرو تعبیه شده است که دید در شب را برای راننده آسان تر می کند. آرم رنو هم که مثل همیشه در میان پره های از جنس پلاستیک خاص این خودرو چشم نواز به نظر می رسد. آینه بغل های این خودرو نیز به چراغ های راهنما مجهز است و قابلیت تاشو دارند. چراغ های قسمت عقب خودرو که با درب صندوق عقب آن همتراز هستند نیز از طرحی منحصر به فرد شبیه به نوک نیزه بهره گرفتند. دو چراغ کوچک هم در قسمت انتهایی عقب خودرو تعبیه شده اند که برای نشان دادن راهنما به کمک می آیند.

طراحی کابین رنو فلوئنس

به محض ورود به خودرو رنو فلوئنس باز با همان هارمونی که در طراحی ظاهری این خودرو دیده اید رو به رو می شوید. در واقع، طراحی جادار و مرتب داخلی این خودرو یک سر و گردن از طراحی ظاهری آن بالاتر است. اگر بخواهیم در مورد صندلی های خودرو صحبت کنیم باید بگوییم که ارگونومی ستون فقرات به خوبی در تمام صندلی های رنو فلوئنس رعایت شده است.

نشیمنگاه صندلی ها نیز به طور کاملا استاندارد طراحی شده تا تمام قسمت های نشیمن سرنشینان را پوشش دهد. صندلی های عقب این خودرو مانند صندلی های جلو ابعاد استاندارد یک سرنشین را در نظر گرفته و جاگیری سرنشینان را به خوبی پوشش می دهد. در قسمت کنسولی و رو به صندلی های عقب، دو خروجی سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته است که تهویه هوا در قسمت عقب خودرو را به خوبی انجام می دهد. برای طرفداران موسیقی و صدای خوب این مژده داده می شود که در کنار هر کدام از صندلی های عقب یک بلندگو و یک توییتر قرار دارد و یک ساب ووفر نیز در قسمت پشت سر صندلی های عقب قرار گرفته است.

در میان دو صندلی عقب یک زیر دستی با دو جای لیوان تعبیه شده است که سفر را دلچسب تر می کند. روکش های صندلی های رنو فلوئنس نیز از کیفیت و جنس خاصی میان پارچه و چرم درست شده است و ویژه خودروهای نسل جدید رنو است. صندوق عقب این خودرو نیز بسیار جادار است و برای جا دادن وسایل موردنیاز احتیاج به سوار کردن وسایل روی صندلی های ماشین نخواهید داشت.

مزایا و معایب رنو فلوئنس

نکات مثبت رنو فلوئنس :

۱- رنو فلوئنس دارای آپشن های قابل قبولی می باشد .

۲- سیستم تعلیق رنو فلوئنس بسیار خوب عمل می کند .

نکات منفی رنو فلوئنس :

۱- استفاده از پلاستیک خشک در رنوفلوئنس ۲۰۱۶

۲- بازار دست دوم ضعیف رنو فلوئنس

امکانات و آپشن های رنو فلوئنس

در کنار فرمان فلوئنس امکانات بسیاری مانند دکمه استارت تعبیه شده است که با فشار دادن آن و بدون نیاز به کلید ماشین می توانید اتومبیل را روشن کنید. دسته سنسور نور هم در کنار فرمان قرار گرفته است که به راننده این امکان را می دهد که بر اساس نور محیط، نور چراغ ها را تنظیم کند. سنسور باران نیز در قسمت راست فرمان و در دسترس راننده قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی در مواقع موردنیاز می توانید آن را فعال کنید.

سیستم تهویه مطبوع این خودر نیز که در قسمت بالای سیستم صوتی قرار گرفته است به صورت اتوماتیک عمل می کند؛ البته در مورد سیستم تهویه هوای مطبوع خودرو نکته جالب این است که برای هر کدام از سرنشینان خودرو به طور جداگانه این امکان را ایجاد می کند که هر کدام به طور جداگانه بتوانند دمای هوای دلخواه شان را انتخاب کنند. برای تنظیم آینه های بغل رنو فلوئنس نیز نیاز به تنظیم دستی ندارید و به خاطر برقی بودن شان به راحتی می توانید تنظیم شان کنید. سانروف هم یکی دیگر از امکانات این خودرو به حساب می آید که البته نوع سانروف آن ساده است و به اصطلاح سانروف پاناروما نیست.

در کنار دو صندلی جلو این خودرو نیز دو دکمه وجود دارد که می توان با کمک این دکمه ها گرم کن های صندلی ها را به طور مجزا فعال کرد. اگر کلید خودرو را در دست داشته باشید و به طرف خودرو بیاید، فقط لازم است دستگیره درب را بگیرید و با فشار دادن دکمه روی دستگیره، درب خودرو را باز کنید. به عبارت ساده تر، این رنو فلوئنس مجهز به سیستم بدون کلید است.

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۷ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۴۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۹۵ نیوتن متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده دستی ۷ سرعته
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۰.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۱ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۳۴۲ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۱۸ طول – ۱۸۱۳ عرض – ۱۴۸۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۰۲ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۸ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۶ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت ۴ ستاره ، اروپا

امکانات رنو فلوئنس دنده‌ ای

ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی پره‌ای خنک شونده با هوا – ترمز عقب دیسکی تو پر – ABS
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتی سیستم صوتی دارای USB – قابلیت پخش MP3 و بلوتوث
دیگر تجهیزات

رینگ‌های ۱۵ اینچی معمولی – فرمان برقی – سیستم تهویه مطبوع دستی – آینه‌های جانبی برقی – شیشه بالابر برقی – روکش پارچه‌ای صندلی‌ها – صفحه کیلومتر دیجیتال – جعبه داشبورد مجهز به خنک کننده

 

مطالعه بیشتر  معرفی راو فور 2022 + مشخصات فنی راو فور 2022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *