اخبار و رویداد ها

شرایط پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر 

طبق اعلامیه ای که از طرف گروه خودرو سازی سایپا منتشر شده است  خبر از طرح پیش فروش محصولات خود را ویژه مناسبت دهه فجر را داد که این طرح از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ آغاز میشود .

در این طرح قرار است تا تعداد ۴ خودرو ، از خودرو های  ساینا S  دوگانه سوز ، کوییک ، کوییک R ، کوییک R اتوماتیک برای دو گروه از متقاضیان که گروه اول متقاضیان عادی میباشد و گروه دوم طرح متقاضیان جوانی جمعیت میباشد عرضه خواهد کرد .

شرایط پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر - نیکبخت خودرو  

متقاضیانی که قصد خرید خودرو را دارند ،  و دارای حساب وکالتی میباشند و همچنین  مبلغ مورد نیاز قید شده خودرو ، را در حساب خود به صورت بلوکه در آورده اند و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های به وجود آمده در بخش نامه هستند میتوانند با مراجعه کردن به سایت فروش اینترنتی سایپا ، اقدام به ثبت نام خودرو کنند تا قبل از این که تکمیل ظرفیت ثبت نام این خودرو ها اعلام شود.

در این طرح پیش فروش محصولات سایپا تنها متقاضیانی ، امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ کلیه فرآیند های اعلام شده را انجام دهند .

همچنین اعلام شده که امکان پیش ثبت نام در طرح جوانی جمعیت نیز از ساعت ۹ صبح روز یک شنبه در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ به مدت ۳ روز فراهم شده که متقاضیان این طرح احتیاجی به داشتن حساب وکالتی ندارند .

نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت سود مشارکت سود انصراف قیمت نهایی موعد تحویل
ساینا S دوگانه ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ۱۰% ۷% قیمت روز خودرو در زمان تحویل آبان الی بهمن ۱۴۰۲
کوییک دنده ای ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ۱۰% ۷%

قیمت روز خودرو در زمان تحویل

مهر الی بهمن ۱۴۰۲
کوییک R دنده ای ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان ۱۰% ۷% قیمت روز خودرو در زمان تحویل مهر الی بهمن ۱۴۰۲
کوییک R اتوماتیک ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان ۱۰% ۷% قیمت روز خودرو در زمان تحویل مهر الی بهمن ۱۴۰۲

مطالعه بیشتر  برگ سبز ، سند خودرو شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *