اخبار و رویداد ها

معرفی هیوندای گرنجور ۲۰۲۳ ترکیبی از هنر و تکنولوژی

رونمایی از نسل هفتم گرنجور

در این مقاله از نیکبخت خودرو به سراغ سدان معروف و از پرچم دارهای هیوندای میرویم که نسخه ی ۲۰۲۳ را جدیدا رونمایی کرده. تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا از ویژگی های جذاب این سدان مطلع شوید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

شرکت هیوندای موتور از طراحی جدید و جسورانه نسل هفتم Grandeur خود با نشان آزرا در بازارهای خارج از کره، سدان پرچمدار خود رونمایی کرد. این مدل کاملاً جدید شش سال پس از نسل ششم که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود به نمایش درآمد.از زمان معرفی اولیه گرنجور به عنوان سدان رده بالای هیوندای در سال ۱۹۸۶، Grandeur با طراحی و نوآوری هایی که نشان دهنده موفقیت و کیفیت برتر است، رهبری بازار سدان های کره ای را بر عهده داشته است. نسل هفتم Grandeur به مدلی با سطح جدیدی از ظرافت و پیچیدگی، مملو از نشانه‌های طراحی نوآورانه و جزئیات پیشرفته تبدیل شده است، که منعکس‌کننده تحول بزرگی است که در بخش حمل‌ونقل اتفاق می‌افتد بدون اینکه میراث عظیم این مدل را از دست بدهیم.

مطالعه بیشتر  خرید 100 میلیون تومانی کارت ملی مادران برای ثبت نام خودرو

سانگ یاپ لی، معاون اجرایی و رئیس مرکز طراحی هیوندای گفت: “نسل هفتم Grandeur بیانگر احترام ما به گذشته و تعهد ما برای حرکت به سمت آینده است.” ما در حال ایجاد یک استاندارد جدید برای بازار سدان های ممتاز از طریق طراحی احساسی و تجربه دقیق مشتری هستیم.ایجاد یک طراحی بیرونی که هنر و تکنولوژی را کاملاً در هم آمیخته است .طراحی بیرونی Hyundai Grandeur کاملاً جدید و الهام گرفته از مدل‌های قبلی است و از فلسفه هیوندای موتورز برای انعکاس گذشته خود و تعیین مسیری برای آینده استفاده می‌کند. چه زمانی یک هیوندای فانتزی جنسیس نیست؟ وقتی که گرنجور باشه!

این سدان بزرگ با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نسل قبلی خود وارد هفتمین نسل می شود. فیس لیفت چشم گیری از گرنجور در اواخر سال ۲۰۱۹ تولید شد. ولی مدل جدید کاملا متفاوت از نسل قبلیست.تصاویر رسمی معدودی از گرنجور۲۰۲۳ ارائه شده که این خودرو را با طراحی بیرونی جسورانه و با نمای جلویی شبیه به مینی ون Staria با ظاهر آینده نگر نشان می دهد.

نمای جلویی گرنجور ۲۰۲۳

یک نوار نور LED در سراسر عرض جلوی خودرو کشیده شده است و  یکی از مشخصه‌های بزرگ Grandeur جدید، با نام «لامپ افق بدون درز» است که نامی شیک برای این چراغ هاست. هیوندای می گوید که از اولین نور سپیده دم الهام گرفته شده است که نوعی بازاریابی درجه A است. چراغ‌های جلوی اصلی پایین‌تر و روی سپر نصب شده‌اند.

نمای جانبی گرنجور ۲۰۲۳

کناره های سدان بزرگ بسیار ساده و مینیمالیستی هستند که با برخی دیگر از خودروهای هیوندای فاصله دارد. یک خط بزرگ وجود دارد که درست زیر پنجره‌های بدون ستون و بالای دستگیره‌های درهای هموار قرار دارد. قطعاً به Grandeur ظاهری بسیار قوی می بخشد – مثل اینکه از یک تکه سنگ ساخته شده است.  در نمای جانبی دستگیره‌های درها را نشان می‌بینید که در صورت عدم استفاده، همسطح با بدنه باقی می‌مانند،درهای عقب بلند کاملا واضح نشان می دهد که فاصله محوری Grandeur جدید برای فضای پای عقب بیشتر، کشیده شده است. نسل قبلی ۲۸۸۵ میلی‌متر (۱۱۳.۶ اینچ) بین محورها اندازه‌گیری و طول کلی آن ۴۹۹۰ میلی‌متر (۱۹۶.۵ اینچ) بود. اکنون احتمالاً از نظر اندازه بین جنسیس G80 و G90 باید باشد.

نمای پشتی گرنجور ۲۰۲۳

در پشت هم یک نوار نوری در سراسر عرض پشتی وجود دارد به تقلید از «لامپ افق بدون مرز» در جلوی خودرو. بالای درب صندوق عقب که بک خمیدگی ملایم دارد حروف برجسته ی GRANDEUR دیده میشود و در مرکز حروف دوربین دید عقب راننده دیده میشود. برای حفظ ظاهر تمیز، هیوندای نوک اگزوز را زیر سپر پنهان کرده است و ما متوجه عدم وجود سنسورهای پارک شده ایم. البته این یک تصویر واقعی نیست، بنابراین حسگرهای واقعی احتمالاً در نوار مشکی براقی که کل خودرو را احاطه کرده است، قرار داده شده است.

فضای داخلی گرنجور ۲۰۲۳

فضای داخلی نسل هفتم گرنجور تفاوت فاحشی با خودروی نسل ششم ندارد، اما همچنان بسیار خوب و بسیار مدرن به نظر می رسد. اما با این وجود یک تفاوت بزرگ با نسخه ی قبلی دیده می شود. صفحه نمایش دوگانه در بالای داشبورد به همراه نمایشگر سوم که در قسمت پایینی کنسول مرکزی (جایی که راننده و سرنشین هوای داخلی و … را کنترل میکنند) قرار گرفته.دکمه های کنترلی سرنشینان عقب بین صندلی ها نصب شده فرمان نیز از طراحی تک پره نسل اول Grandeur الهام گرفته شده است و با یکپارچه سازی و تنظیم مجدد کنترل ها به شکل کنونی خود دوباره متولد شده است تا طرحی بهینه تر برای راننده ارائه دهد.

با جابجایی دسته دنده به سمت فرمان، فضای کنسول، وسایل ذخیره سازی منظم و شارژ بی سیم متناسب با راحتی مشتریان و نیازهای ارتباطی متنوع را فراهم می کند.فضای داخلی، مانند اکثر خودروهای لوکس و غیر ورزشی، تمیز، راحت و آرامش بخش است.از آنجا که این خودرویی است که در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است، نور محیطی زیادی در سرتاسر تزئینات در و داشبورد تعبیه شده است.نور محیطی در قسمت داخلی درب به کابین فضایی دنج می‌بخشد، همچنین ظاهراً با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی تعامل دارد، که احتمالاً به این معنی است که وقتی دمای سرد تنظیم می شود آبی و وقتی گرم تنظیم می شود قرمز می شود.

پترن هایی داخل کابین دیده میشود که به گفته ی هیوندای بر گرفته از رسوم سنتی کره ای هستند از جنس چرم ناپا، چوب و آلومینیوم .صندلی‌ها با آنچه هیوندای به عنوان چرم ناپا توصیف می‌کند پوشیده شده اند، این چرم در برخی از نقاط که تماس با دست بیشتر است با چرم بهداشتی و ضد باکتری ترکیب شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به کنترل‌های صوتی مجزا، سانروف دو جداره و صندلی‌های جلوی الکتریکی با تکیه‌گاه‌های سر با شکل متفاوت و زیبا تر اشاره کرد. هیوندای نگفته است که چه نوع موتورهایی به نسل هفتم گرنجور قدرت می‌دهند، اما از نظر ظاهری، شما چند گزینه بنزین متفاوت میبینید.

مطالعه بیشتر  اطلاعیه سایپا در خصوص شماره‌گذاری محصولات تیبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *