خرید و فروش خودروهیوندای

خرید و فروش وراکروز کارکرده و صفر + قیمت و مشخصات هیوندای وراکروز

فروش وراکروز و خرید وراکروز کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”هیوندای” model=”وراکروز”]

 

هیوندای موتور،شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ (بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تأسیس شد.هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز، گروه فولکس‌واگن و تویوتا، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو در کشورهای مختلف به‌فروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود.این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان می‌باشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل تولید می‌کند. امروزه شرکت هیوندای محصولات خود را از طریق ۶ هزار مرکز فروش و نمایندگی رسمی، که در ۱۹۳ کشور جهان مستقر می‌باشند، عرضه می‌دارد.

اکثر محصولات هیوندای که قدم به سرزمین ما گذاشته‌اند مورد اسقبال هموطنان قرار گرفته‌اند و به غیر از چند مورد استثنا، همگی در امر فروش موفق ظاهر شده‌اند. در این بین اما هیوندای الانترا یکی از محبوب‌ترین‌هاست؛ از مدلهای قدیمی دهه نودی این محصول که بگذریم، به نسل سوم میرسیم که برای مدتی با نام دیگرش یعنی اوانته در کرمان موتور مونتاژ میشد. بعد از آن هم شاهد ارائه مدلهای اولیه و سپس فیس لیفت نسل پنجم و در نهایت نسل ششم بودیم، تا اینکه آغاز تحریم‌ها و قطع واردات، ادامه این روند و عرضه نسل هفتم را مختل نمود. در میان تمامی مدلهای الانترا عرضه شده در جهان، نسل پنجم یا همان MD از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که این محصول اولین نسخه از الانترا بود که موفق شد از لحاظ طراحی ظاهری، ایمنی و سطح امکانات، رقبای مطرح خود از کمپانی‌های تویوتا و هوندا و.. را به چالش بکشاند و به نوعی در بازارهای جهانی خودی نشان بدهد. البته مدلهای قبلی این محصول هم از لحاظ کیفیت و کارایی و استهلاک و قیمت و هزینه‌های نگهداری، خودروهای خوب و قابل اعتمادی بودند اما هیچ کدامشان مثل مدل MD در پارامترهای گوناگون قدر ظاهر نشده بود.

قیمت روز هیوندای وراکروز کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز هیوندای
i20 (مونتاژ)‏2018قیمت روز بازار2،250,000,000خرید هیوندای کارکرده
هیوندای اکسنت2018قیمت روز بازار2.400.000.000خرید هیوندای کارکرده

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم هیوندای وراکروز  کارکرده جهت دریافت قیمت وراکروز کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

 

هیوندای وراکروز اولین تجربه هیوندای در کلاس خودروهای کراس اوور فول سایز است و از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در سبد محصولاتی این شرکت قرار داشت. این خودرو به بازارهای آمریکا و آسیا صادر شد و در اروپا نیز با نام iX55 به فروش رسید. وراکروز تلاشی از سوی هیوندای بود برای تولید خودرویی بزرگ تر و قوی تر از سانتافه که با داشتن هفت صندلی، اتاق بزرگ و موتور قوی، بتواند افرادی را که دارای خانواده‌های پر جمعیت هستند و البته بزرگی ماشین نیز برایشان مهم است را به سمت خود بکشاند.
تولید هیوندای وراکروز تا سال ۲۰۱۲ ادامه داشت و در این سال هیوندای با توقف تولید این خودرو اعلام کرد که نسخه‌ی هفت نفره‌ی سانتافه جایگزین وراکروز خواهد شد.
وراکروز در بازار ایران نیز توسط آسان موتور عرضه شد و البته ایران جزو معدود بازارهایی است که این خودرو هم با نام وراکروز و هم با نام iX55 به فروش می رسد. وراکروز تمامی فاکتورهایی را که مورد علاقه مشتری ایرانی است را با خود دارد، موتور قوی، سواری نرم، اتاق جادار و فراوانی خدمات پس از فروش و همین عوامل سبب شده است تا هنوز هم مدل های دست دوم این خودرو در بازار محبوب باشند و البته با قیمت های بالا خرید و فروش می شوند. در ادامه مروری بر توانایی ها و مشخصات این خودرو خواهیم داشت.

طراحی ظاهری هیوندای وراکروز

بدنه هیوندای وراکروز طوری طراحی شده است که در نمای روبرو طرح ساده چراغ ها که با انحنای خاصی ترسیم شده اند، چهره ای نسبتآ مهربان و مصمم را برای وراکروز پدید آورده است. جلو پنجره‌های جدید هیوندای ندارد نیز بخش اعظم فضای مابین چراغ‌ها را به خود اختصاص داده است. ظاهر سپر جلو نیز گرد کهنگی به خود گرفته و نمایی نسبتا ساده اما هماهنگ و مطابق با سایر ویژگی‌های بصری به چهره هیوندای آی ایکس ۵۵ بخشیده است. در نمای کنار می‌توان شباهت‌هایی با برخی مدل‌های قدیمی‌تر لکسوس rx350 را مشاهده کرد. در اینجا خبری از حجم پردازی‌های اغراق‌آمیز به چشم نمی‌خورد

در نمای عقب طرح نسبتا دلنشین و مدرن‌تری را شاهد هستیم که در عین سادگی جذابیت‌های خاص خود را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های دو تکه با سایز بزرگ و طراحی مناسب نظرات را به سوی خود جلب می‌کنند و در یک نقطه به سپر پیوند خورده‌اند. ارتفاع سپر در بخش زیرین درب صندوق چندان زیاد نبوده و همین امر سبب بزرگتر شدن دهانه ورودی محفظه صندوق عقب و سهولت جای دادن اسباب و وسایل کاربران شده است. سراگزوزهای بیضی شکل نیز در دو انتهای بخش تحتانی سپر در عین سادگی جلوه نسبتا اسپرت‌تری به نمای عقب وراکروز بخشیده‌اند.

طراحی کابین هیوندای وراکروز

به یکی از اصلی تری نقاط قوت وراکروز یعنی کابین آن می رسیم، جایی که هیوندای به لطف ابعاد بزرگ و فاصله‌ی محوری ۲۸۰۵ میلیمتری توانسته است فضای بزرگ و جاداری را برای ۷ سرنشین این خودر فراهم کند. در مورد طراحی کابین باید گوشزد کنیم که نباید آن را با خودروهای امروزی مقایسه کنید چون طرح ساده ای دارد اما با مقایسه ‌ی کابین این خودرو با اتومبیل های هم سن و سال همانند کیا سورنتو و لکسوس RX نسل قدیم در میابید که طراحی هیوندای چندان هم بد نیست و اتفاقا در مقایسه با هم سالان خود طرحی قابل قبول را ارائه داده است. کنسول مرکزی از یک پنل مربعی تشکیل شده است که کنترلر های سیستم تهویه و سیستم صوتی را در خود جای داده است و در دو سمت آن نیز دو خروجی سیستم تهویه به شکل عمودی قرار دارند. البته برخی کج سلیقگی ها نیز در این بخش به چشم می خورد. مثلا کلید فلاشر به شکل گرد و با ابعادی بزرگ بیشتر خودروهای سطح پایین بازار را به یاد می اندازد. یک نوار هم در سرتاسر کابین و روی کنسول و درها قرار دارد که برخی مدل ها دارای طرح چوبی و در برخی مدل ها نیز دارای طرح فیبر کربن است. طرح غربیلک فرمان هم ساده است و البته کلیدهای کنترلی روی آن قرار داده شده اند. پشت آمپرهای وراکروز نیز به سانتافه های ۳.۵ لیتری شباهت زیادی دارد و کاملا فاقد جذابیت است.

فضای کابین در جلو بسیار بزرگ است و این جاداری با رفتن به قسمت عقب خودرو نیز ادامه دارد. صندلی های عقبی دارای تنظیم زاویه و عمق هستند که این امر راحتی سرنشینان در مسافت زیاد را افزایش می دهد. فضای سر و پا نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.
صندوق عقب وراکروز دارای حجم ۵۹۸ لیتر است و کاملا برای یک سفر طولانی کفایت می کند. می توانید با خواباندن صندلی های ردیف دوم این فضا را تا ۱۷۴۶ لیتر افزایش دهید. برای سرنشینان ردیف دوم و سوم خروجی های سیستم تهویه روی سقف تعبیه شده اند و البته سرنشینان ردیف دوم خروجی روی ستون B نیز دارند.
در کف صندوق بار وراکروز دو عدد صندلی مخفی وجود دارند که با باز کردن آنها ظرفیت خودرو به ۷ نفر می رسد. البته فضای این صندلی ها برای افراد بزرگسال چندان زیاد نیست و بهتر است در مسافت های طولانی فقط کودکان را به صندلی های ردیف سوم بفرستید. در خصوص کیفیت داخلی هم وراکروز نمره ی قبولی را دریافت می کند و حتی می توان گفت که کیفیت داخلی این خودرو در مقایسه با خودروهای کره‌ای هم سن و سال خود یک پله بالاتر است چون برای مثال بر خلاف سانتافه شاهد استفاده از پلاستیک نرم در داشبورد خودرو هستیم. البته در برخی بخش ها بی کیفیتی هم به چشم می خورد برای مثال در چند خودرویی که ملاحظه کرده ام و در خودروی مورد آزمایش نیز مشاهده شد از بین رفتن چرم روی فرمان بود و نشان می دهد که پوشش چرم مصنوعی فرمان این خودرو کیفیت چندان خوبی ندارد. اما سایر بخش ها دارای کیفیت مناسبی هستند و جز غربیلک فرمان مورد کیفی دیگری در خصوص متریال کابین مشاهده نشد.

آپشن ها  و امکانات HYUNDAI VERACRUZ

هیوندای وراکروز موجود در بازار ایران از آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی – ایمنی زیر بهره می‌برد: کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور پارک عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، ترمز ضد قفلABS، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتولایت، چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب، چراغ شوی، چراغ جلو از نوع زنون، فرمان با روکش چرم از نوع حساس به سرعت، سیستم صوتی با ۱۰ اسپیکر ۶۰۵ وات به علاوه آمپلی فایر و چنجر شش تایی، نمایشگر لمسی هفت اینچی سفارشی، مانیتور ردیف عقب سفارشی، دوربین عقب، قطب‌نما، USB، ۹ عدد کیسه هوای راننده – سرنشین جلو – پرده‌ای – جانبی جلو و جانبی عقب، پشت سری فعال، کمربندهای ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده، ورود بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک سه‌گانه به علاوه دریچه تهویه هوای عقب، کول باکس، صندلی راننده همراه با مموری و تنظیم برقی به علاوه تنظیم برقی گودی کمر، صندلی سرنشین جلو با تنظیمات برقی، صندلی عقب تاشونده دو تکه، گرمکن صندلی‌های ردیف جلو و عقب، سردکن صندلی راننده، روکش چرمی صندلی‌ها، درب صندوق عقب برقی، اینورتر، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه جانبی تاشونده برقی با گرمکن، سانروف، شیشه بالابر آنتی ترپ.

مزایا و معایب هیوندای وراکروز 

مزایا: 

  • کیفیت خوب مونتاژ
  • امکانات و تجهیزات خوب
  • ترمز قوی
  • پیشرانه قدرتمند
  • سواری نرم
  • فضای کافی کابین
  • ایمنی بالا

معایب:

  • کیفیت نچندان خوب کابین
  • قطعات یدکی گران
  • مصرف سوخت بالا

رقیب هیوندای وراکروز

“کیا موهاوی ” رقیب اصلی آن در بازار ایران به شمار می‌رود.

خرید وراکروز و فروش وراکروز در ایران چگونه است

فروش وراکروز همانند دیگر ماشین ها در بازار ایران که همواره با کاهش و افزایش های زیادی همراه است، دارای تفاوت هایی  است اما این موضوع باعث نشده است خرید وراکروز به طور کلی در بازارهای ایران قطع شود. قیمت ماشین وراکروز اگرچه بالا و پایین می شود اما این ماشین منحصر به فرد، خریداران خود را دارد. خرید وراکروز کارکرده با توجه به فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره در قیمت آن تاثیرگذارند   و بر خرید وراکروز، این ماشین زیبا و فنی تاثیر مستقیم دارد، افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام موارد یاد شده نیستند و نمی‌توانند قیمت ماشین وراکروز را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. این تفاوت قیمت وراکروز صفربا قیمت وراکروز کارکرده بسیار چشمگیر است، پس باید توجه خاصی به آن کرد و برای اطمینان بهتر از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید.

تجربه رانندگی

ورود به کابین وراکروز به راحتی انجام می شود. در شب نیز متوجه خواهید شد که یک چراغ در زیر آینه های جانبی نصب شده است که با تاباندن نور روی زمین ضمن ایجاد جلوه‌ای زیبا به روشن شدن مسیر سوار شدن به خودرو نیز کمک می کند.
کلید در جیب قرار داشته و در پشت فرمان قرار می گیریم. سیستم استارت بدون کلید کمی متفاوت است و کلید فشاری وجود ندارد و به جای آن یک کلید چرخان تعبیه شده است که هیوندای این نوع سیستم روشن کردن خودرو را Twist to Start می نامد.
موتور شش سیلندر بدون لرزش و صدای خاصی استارت می خورد. عایق بندی کابین نیز تا اینجا خوب است و صدای موتور نفوذی به داخل کابین ندارد.
شروع حرکت در خط مستقیم به خوبی انجام می شود و با وجود وزن بیش از ۲ تن اما موتور ۳.۸ لیتری به خوبی از پس اتاق سنگین وراکروز بر می آید و در تست شتاب موفق به ثبت زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه می شویم. البته شتاب رسمی وراکروز ۸.۵ ثانیه است ولی محل آزمایش ارتفاع از سطح دریای زیاد دارد و کیفیت سوخت نیز تاثیر منفی روی عملکرد موتور گذاشته است.

مشخصات فنی هیوندای وراکروز

مشخصات فنی

موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور ۳۸۰۰ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۲۶۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۴۷ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۸.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۲۰۰۹ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۸۴۰ طول – ۱۹۴۵ عرض – ۱۷۵۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۸۰۴ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۱۲.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۷۸ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۳
میزان تولید CO2 249 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت
امکانات هیوندای وراکروز
ترمز و پایداری سیستم ضد قفل ترمز ABS – سیستم کنترل پایداری ESP
کیسه هوا کیسه هوای راننده – سرنشینان جلو – جانبی – پرده ای – مجموعا ۹ کیسه هوا
سیستم صوتی کنترل سیستم صوتی روی فرمان – DVD – نویگیشن – سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و ۶ اسپیکر
دیگر تجهیزات حاقظه فرمان، آینه های جانبی و صندلی راننده- کروز کنترل- درب صندوق برقی – سیستم ورود بدون کلید-دوربین عقب – آینه های جانبی برقی با گرمکن- سنسور عقب

مطالعه بیشتر  خرید و فروش تیگو 5 کارکرده و صفر+قیمت روز تیگو 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *