خرید و فروش خودروهیوندای

خرید و فروش اکسنت کارکرده و صفر + قیمت روز اکسنت

فروش و خرید اکسنت کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”هیوندای” model=”اکسنت”]

[public_cars brand=”هیوندای” model=”اکسنت کرمان موتور”]

هیوندای که در اصل هیوندای موتور می باشد یک شرکت خودروسازی کره ای چند ملیتی است که توسط فردی به نام چانگ جو یانگ در سال ۱۹۶۷ میلادی در کشور کره تاسیس شد . البته تاسیس اولیه ی این شرکت به سال ۱۹۴۶ میلادی باز می گردد . در دهه ی نخست فعالیت این شرکت انواع فعالیت های صنعتی در حوزه ی فولادسازی ، کشتی سازی ، خدمات پشتیبانی ، خدمات مالی و … با استفاده از حمایت های دولتی را آغاز کرد و در طی همین روند در دهه ی ۶۰ میلادی به بزرگترین شرکت خوشه ای در کره تبدیل شد . در سال ۱۹۶۷ میلادی هیوندای موتور به عنوان یک شرکت تابعه کار خود را آغاز کرد و اولین خودروی این کمپانی با نام فورد کورتینا ، با مشارکت مستقیم فورد در کره ی جنوبی مونتاژ شد . مالکین شرکت هیوندای به دنبال ساخت خودرویی مستقل بودند و برای رسیدن به این هدف با شرکت ایتالیایی ایتال دیزاین به منظور طراحی خودرو و با شرکت میتسوبیشی موتورز به منظور تامین اکسل و موتور و سایر قطعات قرارداد مشارکت بستند و اولین خودروی این کمپانی به نام هیوندای پونی در سال ۱۹۷۵ میلادی تولید شد . اولین کشوری که این خودرو به آن صادر شد کشور اکوادور بود . هنوز هم این خودرو جزء خودروهای بی رقیب از نظر موفقیت تجاری محسوب می شود و آن زمان با فروش بالایی مواجه شد . سال ۱۹۸۳ میلادی موفقیت بزرگی برای هیوندای رقم خورد . نسل دوم خودروی هیوندای پونی ساخته شد و این بار کشور کانادا مقصد صادرات بود . به زودی در بازار خودروی کانادا از این خودرو استقبال شد و بدبن ترتیب جهانیان متوجه ظهور پدیده ای نو در صنعت خودروسازی آسیای شرقی شدند . هیوندای اکسنت یکی از محصولات پرفروش شرکت خودروسازی هیوندای در سرتاسر جهان میباشد.

قیمت روز هیوندای اکسنت کارکرده +قیمت هیوندا اکسنت صفر

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم هیوندای اکسنت کارکرده جهت دریافت قیمت اکسنت کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

یکی از قدیمی ترین خودروهای شرکت کره‌ای هیوندای است. این خودرو از سال ۱۹۹۴ تولید شد و تا به امروز ۵ نسل مختلف از آن تولید شده اند. هیوندای اکسنت یک خودروی کامپکت و جمع جور برای استفاده خانواده ها است. این سدان خانوادگی ساخت کشور کره جنوبی است که در کشور ما نیز محبوبیت زیادی دارد. اما به خاطر عدم تداوم واردات، قطعات و لوازم این خودرو در بازار ها کم یاب شدند.

خرید هیوندا اکسنت و فروش هیوندا اکسنت در بازار 

برای خرید خودرو هیوندا اکسنت بهتر است ابتدا با پیشینۀ واردات این ماشین به ایران و سپس قیمت هیوندا اکسنت آشنا شوید تا بتوانید مناسب‌ترین مدل آن را برای خود انتخاب کنید. ماشین هیوندا اکسنت هم به صورت وارداتی و هم به‌ صورت مونتاژ داخل در اختیار مشتریان ایرانی قرارمی گیرد. قیمت هیوندا اکسنت دسته دوم در بازار دست‌ دوم‌ شرایط بسیار خوبی در قیاس با بسیاری از رقبای خود دارد.از آنجایی که اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، این موضوع اثر مستقیم بر قیمت هیوندا اکسنت صفر دارد حتی زمانی ‌که به ‌دنبال قیمت هیوندا اکسنت کار کرده و دست ‌دوم باشید، تفاوت بسیاری بین هیوندا اکسنت صفر و هیوندا اکسنت دسته دوم متوجه می شوید این امربخاطر قطعات تعویض‌ شده ویا رنگ ‌شده و میزان کارکرد ماشین می باشد که تاثیر مستقیم بر قیمت هیوندا اکسنت دارد. از این رو برای خرید هیوندا اکسنت دسته دوم حتما از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید چرا که افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو هیوندا اکسنت را به‌ درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

طراحی ظاهری اکسنت

در نمای روبرو، چراغ‌های کشیده و اسپرت اکسنت، جلب نظر می‌کنند، درحالیکه نسبت به طول کوتاه بدنه، بزرگ هستند و تا نزدیکی ستون A، ادامه دارند. لبه‌ی بالایی چراغ‌ها، کاملا در راستای خط کاپوت قرار دارد و به لطف حجم‌دهی عالی در این قسمت، جایگاه مناسبی برای آن دیده می‌شود. جلوپنجره‌ی مدرن خودروهای هیوندای، در اکسنت وجود ندارد و صرفا، یک فضای خالی سیاه‌رنگ با لوگوی سازنده در وسط، قابل تشخیص است. حالت شش‌ضلعی جلو پنجره، البته با خطوطی روی سپر تداعی می‌شود و حتی فضای خالی پایین سپر، تقارنی نسبی با قسمت لگو دارد. در مجموع، می‌توان هیوندای اکسنت را فاقد جلوپنجره دانست.

برای مه‌شکن‌ها، جایگاه مناسبی در طرفین سپر دیده می‌شود که با ادواتی نقره‌ای رنگ، چشم‌نواز به نظر می‌رسد. خطوط حجم‌دهنده‌ی روی کاپوت و لبه‌های امتداد یافته از ستون‌های A، کاملا چشم بیننده را به سمت لوگوی هیوندای هدایت می‌کند. در سپر هم، با حالتی سه‌بعدی مواجه هستیم که به جذابیت خودرو می‌افزاید. شاید تنها نکته‌ی منفی در طراحی نمای روبروی اکسنت، دیده شدن لبه‌ی کاپوت، بالاتر از هواکش پیشرانه باشد که البته با توجه به قدیمی بودن طراحی خودرو، حالت کاملا واضح و ناخوشایندی دارد.

از نمای جانبی، استفاده‌ی هوشمندانه از خطوط حجم‌دهنده با حداقل هزینه، زیبایی اکنست را افزایش می‌دهد. از لبه‌ی چراق عقب تا مه‌شکن جلو، خطی سرتاسری دیده می‌شود که به خوبی درامتداد دستگیره‌ها طراحی شده است. داحل گلگیرها و پایین درها نیز، حجم‌دهی مناسبی دیده می‌شود که هماهنگ با سپر عقب به نظر می‌رسد. قاب شیشه‌ها و لچکی عقب، از پلاستیک سیاه‌رنگ تشکیل شده و حتی بخشی از آینه بغل هم، پلاستیکی است. تقریبا در همه‌ی تیپ‌ها، دستگیره‌ها و قسمت اصلی آینه بغل، هم‌رنگ بدنه هستند، ضمن اینکه از چراغ‌ راهنما در آینه‌ها استفاده شده است. رینگ‌های ۱۶ اینچ ساده با طرح اسپرت، لاستیک‌های کم‌پهنا، در کنار آنتن معمولی، از نکات منفی در طراحی اکسنت محسوب می‌شوند. از سویی دیگر، فرم جذاب سقف با حالتی که علاوه بر جادار کردن فضای کابین، کوچک بودن صندوق عقب را پوشش می‌دهد، نکات مثبت نمای جانبی هستند.

طراحی کابین اکسنت

این خودرو برخلاف ظاهر جمع و جوری که دارد، برای ۴ سرنشین قد بلند بسیار راحت است. طراحی داخل کابین به صورتی است که از هدر رفت فضا جلوگیری شده است. زانوها و سر سرنشینان حالت بسیار راحتی دارند، صندلی‌ها اگونومیک هستند و صندوق عقب ۳۸۸ لیتر فضا برای حمل وسایل به شما می‌دهد. این مقدار از حجم صندوق ۲۰۶ صندوق‌دار نیز بیشتر است. همچنین به دلیل قابلیت تاشوندگی صندلی‌های عقب می‌توان فضای صندوق عقب را افزایش داد. طراحی نمای ظاهری این خودرو در طول سال‌ها جوان مانده است. اگر از روبه‌رو به هیوندای اکسنت نگاه کنید، چراغ‌های جلو کشیده و اسپرت هستند و جلوپنجره نیز جذاب است. نمای پهلو نیز اسپورت و جوان پسند طراحی شده، اما نمای پشت خسته کننده و ساده به نظر می‌رسد.

آپشن‌ها و امکانات

با توجه به سطح قیمت و نوع بازار هدف این خودرو اقتصادی شهری، می‌توان اظهار داشت امکانات رفاهی موجود در کابین هیوندای اکسنت اگرچه چندان گسترده نیست، اما متناسب با نیاز و تقریبا قابل قبول برآورد می‌شود. مهمترین تجهیزات رفاهی نسخه فول آپشن هیوندا اکسنت به موارد زیر محدود می‌شود:

سانروف، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سامانه رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، USB، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، مه شکن جلو و عقب، کول باکس، تنظیمات ۶ حالته دستی برای صندلی راننده و ۴ حالته دستی برای صندلی سرنشین جلو، روکش پارچه‌ای چرمی صندلی‌ها (نسخه مونتاژ)، پورت برق ۱۲ ولت، آینه‌های جانبی برقی، آینه وسط الکتروکرومیک، فرمان‌برقی، دی‌لایت، اتولایت، سامانه کنترل ایستایی در سربالایی، حالت رانندگی اکو .

ضمنا هیوندا اکسنت موفق به دریافت ۴ ستاره ایمنی از موسسه امنیت ترافیک بزرگراه‌های آمریکا (NHTSA) شده که امتیاز مطلوبی به شمار آمده و از امنیت نسبتا شایسته این خودرو در بحث مراقبت از جان سرنشینانش خبر می‌دهد. بخش زیادی از ایمنی هیوندای اکسنت مدیون حضور امکاناتی همچون: شش کیسه هوای راننده – سرنشین – جانبی و پرده‌ای، حسگر کنترل فشار باد تایر،حسگر پارک عقب، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز EBD، مدیریت پایداری خودرو و سامانه کنترل پایداری خواهد بود.

مزایا و معایب هیوندا اکسنت

با توجه به اینکه مونتاژ این خودرو به داخل ایران منتقل شده است، می‌توان امیدوار بود که خدمات پس از فروش آن به خوبی مهیا شوند. اکستنت خودروی کم استهلاکی است. از نظر ایمنی این خودرو توانست میانگین ۴ را از بنیاد ملی ایمنی بزرگراه‌های آمریکا کسب کند. اکسنت ۶ کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده‌ای) دارد. آپشن‌های هیوندا اکسنت شامل تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، دوربین دید عقب، سنسور پارک، فرمان تلسکوپی، قفل مرکزی ایموبلایزر، رهیاب ماهواره‌ای و … هستند. امکانات رفاهی این خودرو در حد یک سدان شهری متوسط است.

وزن پایین این خودرو مصرف سوخت آن را بهینه کرده است. این خودروی ۴ سیلندری با حجم موتور ۱۵۱۹ سی‌سی در ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی ۶ الی ۷ لیتر بنزین می‌سوزاند. اگر اکسنت را با ماشین‌های هم توان و هم سایز خودش مقایسه کنیم در قسمت شتابگیری خودرو کمی مایوس می‌شویم. برای اینکه هیوندای اکسنت از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد ۱۱ ثانیه زمان نیاز است. پس عاشقان هیجان به جای خرید هیوندای اکسنت به گزینه‌های دیگری فکر کنند. رانندگی با اکسنت حس خشک بودن خودرو را به راننده منتقل نمی‌کند، اما متاسفانه سیستم تعلیق اکسنت آن‌طور که باید نرم نیست. در عوض فرمان‌پذیری و هندلینگ خودرو به خصوص در پیچ‌ها بسیار خوب است.

مشخصات فنی

حجم موتور ۱۵۹۱ سی سی
محور محرک دیفرانسیل جلو
نوع سیلندر خطی
تعداد سوپاپ ۱۶
قدرت ۱۲۲ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور بر دقیقه
گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور بر دقیقه
حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت
شتاب ۰-۱۰۰ ۱۱.۵ ثانیه
نوع سوخت بنزین
سیستم سوخت رسانی انژکتور
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب CTBA
نوع فرمان برقی
طول ۴۳۷۰ میلیمتر
عرض ۱۷۰۰ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۵۷ میلیمتر
فاصله محوری ۲۵۷۰ میلیمتر
وزن ۱۱۴۰ کیلوگرم
حجم صندوق ۴۶۵ لیتر
رینگ و لاستیک جلو ۱۹۵/۵۰R 16
رینگ و لاستیک عقب ۱۹۵/۵۰R 16

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش جنسیس کوپه کارکرده + قیمت روز جنسیس کوپه کارکرده و صفر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *