خرید و فروش خودرو

خرید و فروش رنو کولیوس کارکرده و صفر + قیمت روز کولیوس

خرید و فروش کولیوس کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”رنو” model=”کولیوس”]

برند رنو (Renault)، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین برندهای خودروسازی در سراسر جهان است. این کمپانی فرانسوی چند ملیتی، در حال حاضر در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و ون‌ها فعالیت‌ دارد. پیش‌تر نیز به ساخت کامیون، تراکتور، تانک، اتوبوس، هواپیما و موتور هواپیما مشغول بود. در طول زمان، رنو موفقیت‌ها و افتخارات زیادی کسب کرده است. به طور مثال، در سال ۲۰۱۶ بر اساس رشد نرخ تولید خودرو، شرکت رنو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز جهان انتخاب شد. درست یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۷، همکاری رنو-نیسان-میتسوبیشی (Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance) توانست این محصولات مشترک این قرارداد را به پرفروش‌ترین وسایل نقیله سبک در دنیا تبدیل کند، و این یعنی قرار گرفتن فولکس واگن (Volkswagen) در جایگاه دوم!

در حال حاضر، این کمپانی موفق سهمی ۴۳.۴ درصدی در کمپانی نیسان (Nissan) ژاپن دارد. این سهم در گروه دایملر آلمانی (Daimler AG) برابر با ۱.۵۵ درصد است. از سال ۲۰۱۱ به مدت سه یا چهار سال، رنو و نیسان حدود ۴ میلیارد یورو در زمینه ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری و این گونه به بهبود وضعیت محیط زیست و توسعه وسایل نقلیه الکتریکی کمک کردند. از زمان شروع برنامه الکتریکی این شرکت تا دسامبر سال گذشته، رنو توانست در بازارهای سراسر جهان، ۲۳۷ هزار دستگاه ماشین الکتریکی بفروشد. این برند محبوب در مسابقات اتومبیل رانی و رالی مشهوری مانند فرمول‌۱ (Formula 1) و فرمول‌E (Formula E) نیز نقش پررنگی داشته است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد.

قیمت روز محصولات رنو کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
کپچر‏‏‏‏2017 | با گرمکن - ایران خودروقیمت روز بازار1,500,000,000
داستر‏، SE دو دیفرانسیل‏2018قیمت روز بازار1,750,000,000
کولیوس‏2018قیمت روز بازار4,400,000,000
ساندرو‏، اتوماتیک1398 | سایپاقیمت روز بازار900,000,00
ساندرو استپ وی‏، اتوماتیک1398 | سایپاقیمت روز بازار960,000,0009
ساندرو استپ وی‏، دنده ای1398 | سایپاقیمت روز بازار830,000,000
تالیسمان‏، E32018 | رنگ مشکیقیمت روز بازار3,650,000,000

بررسی اجمالی رنو کولیوس

اولین تولید رنو کولئوس در سال ۲۰۰۸ بود. کولئوس محصول مشترک رنو و نیسان بود، اگر طراحی را به فرانسوی ها نسبت دهیم، ژاپنی ها کولئوس را با یک واحد پیشرانه، پلت فرم مدل X،Trail و یک پایه تعلیقبا سیستم چهار چرخ متحرک ارائه کردند. این خودرو در کارخانه رنو سامسونگ موتورز در شهر بوزان کره تولید می شود. فاصله چشمگیر ۲۰۶ میلی متر از سطح زمین ، زوایای ورود و خروج به خودرو اجازه می دهد تا با ایمنی کامل در سنگین ترین جاده ها حرکت کند: در جاده های خاکی، روی برف، یخ، گل و لای. سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند، در ترکیب با سیستم پایداری (ESP)، به لطف توزیع دقیق گشتاور بین چرخ ها، کشش بهینه را در جاده تضمین می کند. کیفیت ساخت خوب به رنو این امکان را می دهد که به مالکان کولئوس ضمانت ۳ ساله یا ۱۰۰۰۰۰ کیلومتری (هر کدام که زودتر برسد) ارائه دهد.

طراحی ظاهری رنو کولیوس

رنو کولیوس خودرویی در کلاس ابعادی شاسی‌بلند که از نظر طراحی، شباهت زیادی با خودروی نیسان ایکس‌تریل دارد. دلیل اصلی این شباهت، همکاری بین دو شرکت رنو و شرکت نیسان در طراحی و تولید خودرو است. نسل اول رنو کولیوس طراحی جذابی نداشت و به همین دلیل خیلی مورد استقبال قرار نگرفت در سال ۲۰۱۱ فیس لیفتی داده شد که تغییرات خوبی با رفع نواقص قبلی داشت. خودرو طراحی بیرونی و داخلی جدیدی دریافت کرده است. طراحان در نسخه ی فیس لیفت یک جلوپنجره کرومی قدرتمند را در جلو قرار دادند، اپتیک زیباتر و سپر جدید و تکرار کننده های نشانگرهای جهت روی LED ها در بدنه آینه های جانبی ادغام شدند. در نسخه ی ۲۰۱۷ طرح چراغ‌ها کاملاً شبیه به تالیسمان طراحی شده‌اند و پستی و بلندی‌ها و خطوط روی بدنه، الهام‌بخش خودرویی پرقدرت و باابهت و البته اسپرت هستند. از زیبایی های چهره این خودرو می توان به دی لایت های آن اشاره کرد که از بالای چراغ های اصلی شروع شده و در ادامه با حالتی L شکل، تا میانه سپر جلو پایین آمده و مهم ترین مولفه زیبایی رنو کولیوس در نسل جدید را تشکیل داده است. چراغ‌های جلوی بزرگ، نمای جانبی پر ابهت ، فضای شیشه‌ای بسیار بزرگ با طول و عرض به ترتیب ۴۵۲۰ و ۱۸۵۰ میلی متر.

طراحی کابین رنو کولیوس

کابین دارای فضای زیادی است، صندلی های جلوی بلند نه تنها راحت هستند، بلکه دید خوبی را نیز فراهم می کنند. صندلی راننده دارای قابلیت تنظیم ارتفاع نیز می باشد. قرارگیری جای همه کنترل ها کاملا فکر شده می باشد. مبل عقب سه سرنشین را در خود جای می دهد که احساس راحتی کامل خواهند داشت. Koleos همه چیزهایی را که برای ایجاد راحتی نیاز دارید، دارد. یک میکروکلیمای فردی در کابین به لطف کنترل آب و هوای دو منطقه ای ایجاد می شود. سیستم صوتی Bose درجه یک نصب شده روی این خودرو که به طور خاص برای این خودرو طراحی شده است و بالاترین کیفیت صدا را ارائه می دهد. فضای داخلی با یک فضای شیشه ای بزرگ و یک سانروف پانوراما تکمیل شده است که کابین را بسیار سبک می کند. این خودرو به گزینه‌های اضافی مانند کروز کنترل، سنسورهای نور و باران و ترمز دستی خودکار مجهز است. به کولئوس صندوق عقب ۴۵۰ لیتری داده شده که با تا شدن صندلی های عقب می توان حجم آن را به ۱۳۸۰ لیتر افزایش داد. صندلی سرنشین جلو را می توان به حالت میز تا کرد. درب دو تکه دسترسی آسان به محفظه بار را فراهم می کند. در پارکینگ می توانید قسمت پایینی را کج کرده و از آن به عنوان تکیه گاه استفاده کنید (تا بارهای تا ۲۰۰ کیلوگرم را تحمل می کند). در کابین محفظه های متعددی برای قرار دادن و نگهداری وسایل کوچک وجود دارد.

امکانات و آپشن های رنو کولیوس

در بحث ایمنی، رنو کولیوس ۲۰۱۷ مجهز به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ایمنی جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی، سیستم هشدار نقاط کور، کروز کنترل و سیستم های ایمنی ترمز همچون EBA و ABS شده است. از دیگر تجهیزات مهم رنو کولیوس ۲۰۱۷ می توان چراغ هاى جلو ، شکل C با طراحى LED چراغ هاى دى لایت ، چراغ مه شکن جلو با قابلیت چرخش با فرمان، سنسور پارک ۳۶۰ درجه به همراه دوربین دید عقب ، سانروف برقى پانورامیک، LED آینه هاى جانبى مجهز به راهنماى، آینه هاى جانبى برقى تاشو همراه با گرمکن، آینه عقب الکتروکرومیک اتوماتیک، سیستم هشدار دهنده نقاط کور، فرمان دور چرم ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، کیلومتر شمار فول دیجیتال ، تهویه اتوماتیک دوگانه با کانال هواى سرنشینان عقب، جاسیگارى و فندک، کنسول مرکزى متحرک به صورت کشویى ، جا لیوانى خنک شونده، ترمز دستى الکترونیکى ، داشبورد با چراغ روشنایى، صندلى هاى چرمى، پشت سرى قابل تنظیم براى صندلى هاى جلو و عقب، صندلى هاى تاشوى عقب با قابلیت تفکیک ۶۰:۴۰ مجهز به کنسول، امکان اتصال صندلى کودک ، ۲ عدد جا لیوانى صندلى هاى عقب، چراغ روشنایى رودرى هاى جلو و عقب ، چراغ روشنایى محفظه وسط، صندلى هاى ردیف جلو برقى گرم شونده و خنک شونده، صندلى راننده با تنظیم گودى کمر، شیشه بالابر جلو و عقب برقى، خروجى ۱۲ ولتى در کنسول مرکزى و صندوق عقب، مجهز به سنسور نور محیط و برف پاک کن اتوماتیک، حالت رانندگى اکو / نشانگر تعویض دنده دستى در حالت اکونومى، قفل مرکزى و ایموبیلایزر، سیستم نمایشگر باد تایرها، آنتن کوسه اى، باد شکن جلو نقره اى و کلید رنو با امکان قفل هوشمند با دور شدن اشاره کرد.

مشخصات فنی رنو کولیوس

در زیر کاپوت، موتور بنزینی رنو کولیوس با ظرفیت ۲.۵ لیتر ۱۷۷ اسب بخار درت در ۶۰۰۰ دوردر دقیقه و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور در محدوده ۴۰۰۰ دور بر دقیقه. موتور با اطمینان خودرو را از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۹.۸ ثانیه می رساند. رنو کولئوس برای رانندگی در شهرهای بزرگ و همچنین برای سفر در جاده های روستایی و جاده های ضعیف طراحی شده است. به لطف سیستم چهار چرخ محرک هوشمند نیسان و همچنین کنترل پایداری داخلی، راننده در طول سفر کنترل کاملی بر خودرو احساس می کند.

موتور می تواند مصرف سوخت ۸.۳ لیتری ترکیبی برای این شاسی بلند ۲.۷ تنی داشته باشد. به طور دقیق تر، پیشرانه ۲.۵ لیتری خودرو برای استفاده ۱۰۰ کیلومتر شهری، میزان سوخت ۱۰.۷ لیتری در شرایط استاندارد طلب می کند و در استفاده های خارج از شهر و بزرگراه نیز مصرف سوخت ۱۰۰ کیلومتر این خودرو به حداقل ۶.۹ لیتر خواهد رسید که در استفاده های ترکیبی، می توان مصرف سوخت تقریبا ۸.۳ لیتری با این خودرو ۲.۷ تنی بدست آورد.

 

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش تیگو 7 کارکرده و صفر + قیمت روز تیگو 7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *