خرید و فروش خودروفولکس

خرید و فروش تیگوان کارکرده و صفر + قیمت روز تیگوان

فروش و خرید تیگوان کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”فولکس” model=”تیگوان”]

بی شک، کمپانی آلمانی فولکس واگن را می‌توان به عنوان بزرگ ترین هولدینگ خودروسازی در جهان نام نهاد. این برند آلمانی در بازارهای بین المللی به امپراطور صنعت خودرو مشهور است و با دارا بودن سهام مالکیت شرکت‌هایی همچون بنتلی، پورشه، آئودی، لامبورگینی، بوگاتی، دوکاتی، اشکودا، دوکاتی، سئات و اسکانیا، به عوان یکی از ستون‌های اصلی صنعت مهم و استراتژیک خودرو در جهان به شمار می‌رود.

این گروه خودروسازی نخستین بار در اواسط دهه ۳۰ میلادی به دستور رهبر آن دوران آلمان یعنی ادولف هیتلر، پایه گذاری شد. این رهبر قدرتمند، به فردی به نام فردیناند پورشه که در آن زمان یه مهندس مکانیک بود،‌ دستور داد تا خودرویی را تولید کند که تمام اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند. (فولکس واگن در لغت نامه آلمانی به معنای خودرویی برای مردم است)

فعالیت این شرکت تا در سال‌های نخستین با موفقیت چشم گیری همراه بود تا اینکه زمان آغاز جنگ جهانی اول فرا رسید. فولکس واگن نیز همانند دیگر شرکت های آلمانی، مجبور به ساخت ادوات جنگی برای ارتش آلمانی نازی شد و فعالیت خود در سالهای جنگ جهانی دوم را معطوف به ساخت تجهیزات مورد نیاز ارتش نمود. (نخستین محصول این شرکت در سال ۱۹۳۷ میلادی با نام KDF یا همان بیتل به صورت انبوه وارد بازارها شد) تیگوان یکی از گران‌ترین مدل‌ها میان همکلاسانش در بازار ایران است طوری که این روزها همه او را با راوفور مقایسه می‌کنند.

قیمت روز تیگوان کارکرده + قیمت تیگوان صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
تیگوان‏2018قیمت روز بازار8,000,000,000

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم تیگوان کارکرده جهت دریافت قیمت تیگوان کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

 

معرفی تیگوان

بعد از سال های زیاد انتظار بالاخره ماموت خودرو اعلام کرد که با دو مدل فولکس واگن تیگوان و پاسات قصد دارد تا انتظارها را پایان دهد و بار دیگر ماشین های عالی این برند را وارد بازار کند. فولکس واگن تیگوان نخستین بار در سال ۲۰۰۷ وارد بازار گردید و بیش از ۱۰ سال حضور در بازار را تجربه کرد و حالا به تازگی نسل دوم این ماشین با مدل ۲۰۱۶ معرفی شده است و با قدرت وارد بازار خودروی ایران شده است.

ماموت خودرو در ابتدا با قیمتی منطقی تیگوان را به فروش رساند ولی بعد از مدتی اتفاقات عجیبی در نحوه فروش تیگوان افتاد و این خودور شاسی بلند جذاب قیمت های نجومی در بازار ایران پیدا کرد. تیگوان با مشخصات بسیار جذابی که داشت خیلی سریع توانست طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کند و به یکی از محبوب ترین شاسی بلند های بازار ایران تبدیل شود .

فولکس واگن تیگوان مدل ۲۰۱۸ با جدیدترین سبک طراحی این برند شکل گرفته است و بنابر این ظاهر زیبا و استایل جذاب این ماشین بسیار چشمگیر است و باب میل بسیاری از سلیقه ها است . استایل طراحی فولکس واگن تیگوان در داخل کابین ماشین هم حفظ شده است و اگر حتی یک آرم هم در کابین این ماشین نباشد باز هم سبک طراحی اش مانند شناسنامه ای به شما می گوید که با یک ماشین المانی اصیل سر و کار دارید.

در بخش فنی فولکس واگن تیگوان به لطف پیشرانه تند و تیزش قابلیت های حرکتی خوبی دارد و استهلاک بسیار کمی راهم دارا می باشد؛ زیرا در چند سال اخیر فولکس واگن این پیشرانه را بر روی یکی از تیپ های گلف به کار برده بود و تجربه آن نشان می دهد که ضریب اطمینان فولکس واگن تیگوان با این پیشرانه بسیار عالی است و برای انتقال قدرت نیروی این پیشرانه به چرخ های ماشین هم از گیربکس بسیار عالی و پیشرفته ۸ سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

بررسی  طراحی ظاهری تیگوان

در طراحی ظاهری خودروی فولکس‌ واگن تیگوان به راحتی می‌توان اصالت و مهندسی آلمانی را مشاهده کرد. خطوط زیبا و منحصر‌به‌فرد روی کاپوت و سپر جلوی آن نشان از یک خودروی بی‌نظیر دارد و زیبایی‌ خاصی به آن بخشیده است. چراغ‌های زاویه‌دار جلو به همراه جلوپنجره این خودرو دارای دو خط موازی از جنس کروم بوده و نشان‌دهنده امضای همیشگی فولکس‌واگن در طراحی خودروهایش است، به ‌طوری که با اولین نگاه می‌توان فهمید این خودرو از محصولات فولکس‌واگن است.

سپرهای بزرگ به‌همراه برجستگی‌های روی گلگیرها چهره‌ای عضلانی به این خودرو بخشیده و در مجموع چهره‌ای اسپرت و جوان‌پسند را برای تیگوان به ارمغان آورده است. چراغ‌های اتوماتیک جلو با تکنولوژی فول LED برای نور پایین و بالا به‌همراه چراغ‌های روشنایی در روز به‌صورت مجزا که دارای روشنایی جانبی به همراه سیستم سازگاری روشنایی خودرو با محیط اطراف نیز هستند، با چرخش فرمان، روشنایی در نقاط‌کور جاده را به‌منظور راحتی راننده به ارمغان می‌آورد.

بررسی کابین تیگوان

طراحی داخلی این خودرو در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است و می‌توان اصالت آلمانی را در آن مشاهده کرد، نمونه این طراحی ساده در دیگر محصولات فولکس‌واگن نیز به‌چشم می‌خورد. این کراس‌اوور از فضای داخلی مناسبی برخوردار است و ۵ سرنشین بزرگسال می‌توانند به‌راحتی در این خودرو بنشینند. صندلی‌های ردیف عقب با داشتن قابلیت تاشوندگی فضای مناسبی را ایجاد می‌کنند و باتوجه به قسمت بار عریض‌تر، می‌توان این خودرو را جادار‌تر از رقبای خود معرفی کرد. روکش صندلی‌ها نیز از جنس چرم V-TEX و از کیفیت بالایی برخودار است، همچنین متریال به‌کاررفته در جلو داشبورد و روکش در‌ها بسیار با کیفیت هستند.

مزایای خودرو تیگوان

۱-  فضای بار گسترده (صندوق عقب بزرگ)

فولکس واگن تیگوان نسبت به رقبای دیگر خود در بازار از جمله هوندا پیلوت، نیسان پت‌فایدر و دوج دورانگو از فضای بیشتری برای بارگیری برخوردار است. در صورت انتخاب سه ردیف صندلی عقب(نسخه سه صندلی تیگوان)، حداکثر ظرفیت صندوق عقب این خودرو ۷۳.۵ فوت مکعب خواهد بود، و با انتخاب دو ردیف صندلی عقب(نسخه دو صندلی تیگوان) ظرفیت صندوق این خودرو در حدود ۶۶ فوت مکعب خواهد بود.

۲- موتور قدرتمند

در حالی که مقدار اسب بخار فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۸ نسبت به مدل سال قبل کاهش یافته‌است، اما افزایش گشتاور بدان معنا است که این خودروی کراس‌آوور از شتاب بهتری برخوردار است و در کل قدرت بیشتری دارد. موتور جدید ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۱ پوند فوت گشتاور را فراهم می‌کند.

۳- قدرت بالای آفرود

تعداد کمی کراس‌آوورهای کامپکت دارای توانایی‌های آفرود هستند، اما فولکس واگن تیگوان بدون شک در صدر این لیست قرار دارد. ویژگی آفرود در این خودرو دارای ۴حالت حرکتی اختیاری با کنترل تمام چرخ‌ فعال(AWD) است که به رانندگان اجازه می‌دهد از چهار نوع مختلف سطح زمین(مانند زمین‌های ناهموار، سنگ‌لاخی، گل‌آلود و موارد دیگر) یکی را انتخاب کنند. قابلیت کنترل خودرو در سراشیبی نیز از ویژگی‌های آفرود تیگوان است.

۴- جادار بودن فضای داخلی

از دیگر مزایای فولکس واگن تیگوان می‌توان به جادار بودن کابین اشاره کرد. تیگوان یکی از معدود کرا‌س‌آوورهای کامپکت است که مجهزبه ردیف سوم اختیاری برای صندلی‌های عقب است. این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند تا حداکثر هفت سرنشین را در ماشین جای بدهند، مناسب است. به همین دلیل، فضای داخلی خودرو بسیار جادار طراحی شد‌است. هم‌چنین نسخه دیگر این خودرو دارای دو صندلی عقب است که برحسب نیازهای کاربر قابل انتخاب است.

۵-  کابین دیجیتال فولکس واگن

طراحی لوکس کابین در کنار آپشن‌ها(پخش موسیقی و دسترسی بصری) و امکانات رفاهی سرگرم‌کننده می‌تواند تمامی نیازهای کاربران را برآورده کند. طرح Volkswagen با الهام از کابین آئودی، دارای صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و ناوبری هدایت فرمان، به همراه اتصال گوشی هوشمند از طریق Apple CarPlay یا Android Auto در صفحه لمسی ۶.۱ اینچی دوم است. این فناوری در تمام مدل‌های فولکس واگن تیگوان لحاظ شد‌ه‌است.

۶- هندلینگ راحت

اگر به دنبال رانندگی نرم و پایدار هستید، نسبت به خرید تیگوان شک نکنید! هندلینگ راحت یکی دیگر از مزایای فولکس واگن تیگوان  است، به طوری که این خودرو حتی بر روی ناهموارترین سطح جاده‌ها نیز رانندگی روانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ به ویژه اگر مدل تمام چرخ (AWD) آن را انتخاب کنید. شما حتی در سطح زمین یخ زده نیز می‌توانید با اطمینان کامل با تیگوان رانندگی کنید. توصیه می‌کنیم، چرخ‌های ۱۹ اینچی را انتخاب کنید.

۷- ویژگی کمک درایور پیشرفته

تیگوان در کلاس خود شامل برخی از پیشرفته‌ترین تجهیزات ایمنی با تکنولوژی بالا است. رانندگان می‌توانند پکیج‌هایی را انتخاب کنند که شامل کنترل کروز تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه(دوربین دید عقب استاندارد)، سنسورهای اتوپارک(پارک خودکار)، سیستم تشخیص ترافیک در بخش عقبی خودرو، تشخیص عابرپیاده، نظارت بر نقطه کور، کنترل خروج از خط، هشدار برخورد در تصادف و ترمز اضطراری خودکار است.

۸- طراحی ظاهری قدرتمند

طراحی تیگوان مانند اکثر خودروهای ساخت فولکس واگن، قدرتمند، کلاسیک و زیبا است. خطوط  حجم‌دهنده به نسبت‌های درست و کافی به کار گرفته شده‌اند، به طوری که به خودرو احساس مدرن بودن بخشیده‌اند. هیچ قسمت از نمای ظاهری تیگوان کنسل‌کننده نیست، بلکه خودرو در ترکیبی معجزه‌آسا از سادگی و یکدست بودن طراحی شده‌‌است. بنابراین هر آنچه می‌بینید و لمس می‌کنید، نشانی از اصالت و لوکس بودن ظاهر این خودروی آلمانی را در خود دارد.

۹- کابین راحت

خریداران می‌توانند از یک نمای ظاهری لوکس، صندلی‌های نرم و راحت و کیفیت ساخت بالا تحت تأثیر قرار بگیرند. کابین تیگوان به خوبی در برابر سروصدای جاده عایق‌بندی شد‌ه‌است(صدا داخل کابین نمی‌آید)؛ تا حتی در شلوغ‌ترین روزهای شهر نیز، سواری با این خودرو آرام و بسیار لذت‌بخش است.

۱۰- ایمنی بالا

از مزیای دیگر فولکس واگن تیگوان می‌توان به ایمنی بالای آن اشاره کرد. نه تنها این خودرو از راحتی و اطمینان بالا در رانندگی برخوردار است، بلکه دارای نمره ایمنی ۹.۷ از ۱۰ نیز است. در شهر و در جاده با خیال راحت می‌توانید گاز بدهید، زیرا تیگوان خودرویی بسیار شگفت‌آور است که در یک کمپانی فوق‌العاده قابل اعتماد به نام فولکس واگن تولید شد‌است.

۱۱-ریل استاندارد سقفی

برای روزهای سفر داشتن یک ریل سقفی بسیار مفید و کاربردی است، از این رو می‌توان این قابلیت را یکی دیگر از مزایای فولکس واگن تیگوان در نظر گرفت. شما با خیال راحت می‌توانید چمدان و وسایل مورد نیاز خود را بر روی سقف ماشین قرار دهید و با اطمینان خاطر به سوی جاده‌ها حرکت کنید.

معایب تیگوان

قدرت کم تحرک:

برخلاف بسیاری از رقبای خود، فولکس واگن تیگوان تنها با یک پیشرانه قدرت همراه است، یعنی موتور چهار سیلندر ۱۸۴ اسب بخار قدرت و با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته!. تیگوان برای رانندگی در شهر و جاده خوب است، اما کسانی که می خواهند رانندگی اسپرت را تجربه کنند و به قولی جاده را به آتش بکشند، بهتر است به سراغ خودروی دیگری بروند. اما ویژگی های مثبتی مانند رانندگی روان و هندلینگ مناسب را نمی توان کتمان کرد.

مصرف سوخت غیراقتصادی:

یکی از معایب فولکس واگن تیگوان مقدار مصرف سوختش است که باعث شده است تا این خودرو از رقبای خود یک گام عقب تر باشد. مصرف سوخت شهری این خودرو در ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱۱.۲ لیتر و در بزرگ راه برابر با ۸.۱ لیتر است. پس اگر مصرف سوخت برای شما مهم است، به سراغ خودرویی دیگر بروید. با این حال، به دلیل قیمت بالای تیگوان در کشور، باید گفت:«فردی که می تواند هزینه این خودرو را پرداخت کند، یقیناً مشکلی هم بابت مصرف سوخت آن نخواهد داشت!»

طراحی بیرونی بیش از حد ساده:

همانند دیگر محصولات فولکس واگن، زبان طراحی بیرونی این خودرو نیز بسیار ساده است؛ از بدنه عضلانی خبری نیست و می توان تنها خطوط ساده روی کاپوت و درب ها را مشاهده کرد. اما سادگی چیزِ بدی هم نیست، تیگوان ممکن است به نظر بسیاری از افراد جذاب باشد، اما در مقایسه با رقبایی مانند بی ام و، حرفی برای گفتن ندارد. اگر از سمت مثبت به قضیه نگاه کنیم، طراحی بیرونی تیگوان می تواند نشانی از خودرویی با ظاهر قدرتمند را تداعی کند.

نداشتن سنسور نقطه کور:

یکی از معایب فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۸، عدم وجود سنسور نقطه کور است. این سیستم اغلب در خودروهای رده بالا مشاهده می شود، و جای تعجب دارد که چطور تیگوان فاقد آن است! این سیستم به این صورت کار می کند که دوربین ها و رادارهای سایر وسایل نقلیه موجود در طرفین خودرو را بررسی می کند. اگر یک ماشین در منطقه کور شما قرار داشته باشد و شما نتوانید آن خودرو را مشاهده کنید، یک چراغ هشدار برای اطلاع رسانی به شما روشن می شود. این چراغ هشدار به راننده کمک می کند تا بتواند به سرعت واکنش نشان دهد. ناگفته نماند که در مدل«تیگوان ۲۰۱۹» این مشکل برطرف شده است.

کم جا بودن صندلی ردیف سوم:

صندلی ردیف سوم تیگوان کم جا طراحی شده است. کمبود جا برای بچه های کوچک در صندلی های ردیف سوم احساس نمی شود، ولی برای بزرگسالان احتمالاً با محدودیت فضا روبرو خواهید شد. بنابراین اگر به وجود هفت سرنشین در کابین تیگوان نیاز ندارید، بهتر است از ردیف سوم صندلی ها به کلی چشم پوشی کنید. این کار به شما کمک می کند تا فضای صندوق عقب خودروی خود را بزرگ تر کنید.

هزینه بالای نگهداری:

هزینه هایی مانند پرداخت حق بیمه شخص ثالث، تعویض قطعات، پرداخت انواع عوارض، چکاپ سالانه و بسیاری از موارد دیگر می توانند باعث شوند تا افراد از خرید این خودرو پشیمان شوند. با این که کیفیت ساخت فولکس واگن تیگوان بسیار بالا است و قطعات آن دیر به دیر خراب می شود، اما انجام کارهایی مانند تعویض روغن، عوض کردن لاستیک ها و فعالیت هایی از این قبیل، می تواند در بازار امروز ایران پرهزینه باشند.

قیمت بالا:

 یکی از معایب فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۸، قیمت بالای این خودرو است. در برابر رقبای خود مانند میتسوبیشی، تویوتا و دیگر خودروها، تیگوان قیمت غیرمعقولی دارد. از نظر ویژگی های مختلف عملکردی رقابت نزدیکی با هم رده های خود دارد، اما قیمت گذاری فولکس واگن تیگوان در بازار به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست، به این معنا که با مبلغ خرید تیگوان می توان خودروی بهتری را انتخاب کرد. با این حال، شاید قیمت هم نتواند نظر عاشقان خودروهای شرکت فولکس واگن را عوض کند.

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۸۴ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۱۸۰ اسب بخار در ۳۹۴۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۷.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۸ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۶۴۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۴۸۶ طول – ۱۸۳۹ عرض – ۱۶۴۶ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۷۷ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر ۹ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۶.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۳ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
میزان تولید CO2 168 گرم در هر کیلومتر

مطالعه بیشتر  خرید و فروش دنا پلاس کارکرده و صفر + قیمت روز دنا پلاس

نوشته های مشابه