خرید و فروش خودرو

خرید و فروش لکسوس RX350 کارکرده و صفر + قیمت روز لکسوس RX350

 فروش و خرید لکسوس RX350 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”لکسوس” model=”RX”]

لکسوس، (Lexus) شرکت خودروسازی ژاپنی است، که وظیفه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس شرکت تویوتا را بر عهده دارد. شرکت لکسوس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد. امروزه لکسوس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌آید. لکسوس RX350 یکی از بهترین محصولات شرکت لکسوس میباشد که در سطح بین الملل طرفداران زیادی دارد.

قیمت روز لکسوس RX350 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
RX‏، 200 توربو fsport2018 | هشت کلیدقیمت روز بازار17/500,000,000
RX‏، 200 توربو fsport2018 | چهار کلیدقیمت روز بازار16.800,000,000
RX‏، 200 توربو fsport2018 | دو کلیدقیمت روز بازار16,000,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش و خرید خودرو های وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند.

در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد.با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید. شما فروشنده محترم لکسوس RX350 کارکرده جهت دریافت قیمت لکسوس RX350 کارکرده خود می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

خرید لکسوس RX350

لکسوس RX350

لکسوس آر ایکس ۳۵۰ از تولیدات شاسی بلند (SUV) کمپانی لکسوس است که کوچکترین آنها نیز می باشد. لکسوس آر ایکس (Lexus RX) در سال ۱۹۹۷ معرفی و تا سال ۲۰۰۳ با همان چهره عرضه می‌شد، نهایتا در سال ۲۰۰۴ نسل دوم این خودرو وارد بازار گردید. در ژاپن لکسوس آر ایکس (Lexus RX) با نام تویوتا – هری یر (Toyota Harrier) عرضه می‌شود.

از رقبای این خودرو می‌توان به اینفینیتی – اف ایکس ۳۵ (Infiniti FX35) و ب ام و – ایکس ۳ (BMW X3) اشاره نمود. قوای محرکه لکسوس آر ایکس ۳۵۰ (Lexus RX 350) شش سیلندر بوده به حجم ۳.۵ لیتر که قادر به تولید ۲۷۰ اسب بخار نیرو می‌باشد. انتقال نیرو در این خودرو به چرخهای جلو (FWD) و در صورت سفارش هر چهار چرخ (AWD) خواهد بود.

بررسی طراحی ظاهری لکسوس RX350

حالا دیگر سال‌ها از ارایه زبان طراحی جدید محصولات لکسوس که در آن از هنر سنتی اوریگامی ژاپن الهام گرفته می‌شود، گذشته است. سبک طراحی تولیدات لکسوس امروزه آمیخته ای از اشکال هندسی گوشه‌دار با زوایای نسبتا تند و تیز به همراه استفاده هنرمندانه از خطوط انحنادار است که در عین حال جلوه‌های اسپرت، مهیج و عامه پسند را برای محصولات این خودروساز لاکچری به ارمغان می‌آورد. شما برای اطلاع از قیمت روز لکسوس می‌توانید به صفحه خودرو لکسوس مراجعه نمایید.

اما در گذشته نه چندان دور اثر چندانی از این شیوه طراحی در تولیدات کمپانی لکسوس به چشم نمی‌خورد؛ این موضوع را می توانید با نگاه به لکسوس آر ایکس مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ به خوبی مشاهده کنید؛ در این خودرو یک شاسی بلند نسبتا حجیم طرف هستید که به استثنای طرح چراغ‌ها، زوایای خشن و شکسته چندانی در آن مشاهده نمی‌شود.

با این حال به نظر می رسد که جرقه های الهام گیری از هنر سنتی اوریگامی ژاپنی در همین دوران زده شده و بعدها به صورت گسترده تر به منبع الهام بخش اصلی طراحان شرکت لکسوس تبدیل شده باشد. فرم کلی بدنه نیز به اندازه محصولات امروزی لکسوس حجم پردازی نشده و چندان عضلانی به نظر نمی رسد. سبک طراحی متمایز لچکی انتهایی پنجره‌ها در نمای جانبی خودرو نسبتا متمایز و جالب توجه به نظر می‌رسد. بخش عقب نیز ضمن ارائه نمایی هماهنگ با سایر قسمت‌ها، از طراحی قابل قبول و خوشایند در قیاس با محصولات هم دوره خود سود می‌برد.

در مجموع باید گفت طراحی لکسوس RX350 نسل سوم در زمان عرضه کاملا قابل قبول بوده و به عنوان یک شاسی بلند نسبتا لوکس توانسته توجه مشتریان ثروتمند آن دوره را به خود جلب سازد. در حال حاضر نیز بعید است کسی نسبت به ظاهر این کراس اوور، به ویژه نسخه نیوفیس ۲۰۱۳ انتقادی داشته باشد. به خصوص که محصولات کره‌ای نظیر سانتافه و سورنتو نیز در آن دوران از شمایل مدرن و امروزی خود برخوردار نبودند. شما برای خرید و فروش خودرو لکسوس NX300 می‌توانید به صفحه لکسوس NX330 مراجعه فرمایید.

فروش لکسوس RX350

بررسی کابین لکسوس RX350

در کابین این خودرو، بهینه‌سازی‌هایی دیده می‌شود که ازنظر ارگونومی و ظاهری متمایزتر از نسل گذشته این خودرو جلوه می‌دهد اما یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های داخل کابین این خودرو را می‌توان در سیستم اطلاعات سرگرمی آن جستجو نمود.

جایی که می‌توان نمایشگر ۸ اینچی استاندارد را به نمونه سفارشی ۱۲.۳ اینچی ارتقا داد که این نمایشگر مشابه با مدل ۲۰۱۸ در کنار خود یک صفحه لمسی (Touchpad) را دارد که در کنار دسته‌دنده قرارگرفته است و می‌تواند به وسیله آن منو و عملگرها را کنترل کرد. در نمونه‌های آپشنال این خودرو، به نسل جدید فناوری دریافت فرامین صوتی مجهز هستند که قابلیت کنترل سیستم ناوبری را فراهم می‌کنند؛ و همچنین RX نخستین محصول این شرکت ژاپنی است که به‌طور استاندارد از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. لکسوس خودروی الکتریکی نیز تولید کرده است که می‌توانید در صفحه اولین لکسوس الکتریکی درباره آن بیشتر بخوانید.

امکانات رفاهی لکسوس RX350

  • صفحه نمایشگر ۱۲.۳ اینچی
  • سیستم صوتی حرفه ای همراه با ۱۶ عدد بلندگو
  • تاچ پد
  • سیستم تهویه دوال
  • سیستم ورود بدون کلید
  • کی لس
  • سقف شیشه ای یک تیکه با قابلیت بازشوندگی
  • سامانه تشخیص دوچرخه سوار و عابر پیاده
  • سنسور بین خطوط
  • دستیار شناسایی علائم ترافیکی
  • سنسور باران
  • شارژ بدون سیم گوشی هوشمند
  • نور بالای خودکار
  • سنسور نقاط کور
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • ترمز خودکار اضطراری با قابلیت تشخیص عابر پیاده
  • کروز کنترل تطبیق پذیر
  • ۱۲ عدد ایربگ در ۸ نقطه
  • ساعت آنالوگ
  • فرمان ۳ حالته

مزایای لکسوس RX350

  • پیشرانه قدرتمند

 یکی از مهم‌ترین مزایای لکسوس RX350 به توان خروجی پیشرانه این خودرو و همین‌طور عملکرد بسیار دقیق گیربکس این خودرو معطوف می‌شود. آر ایکس ۳۵۰ در بخش فنی به یک موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که از توان خروجی ۲۷۵ اسب‌ بخار قدرت و ۳۴۸ نیوتن‌متر گشتاور برخوردار است. چنین نیرویی از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک و همین‌طور دو عدد دیفرانسیل به هر چهارچرخ RX350 منتقل می‌شود تا این کراس‌اوور ۱۹۷۰ کیلوگرمی بتواند طی زمانی در حدود ۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست‌ یابد

  • آپشن‌ های لکسوس RX350

همان‌ طور که از یک محصول لوکس کمپانی لکسوس می‌‌توان انتظار داشت، RX350 نیز در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این خودرو در دو تیپ فول و نیمه‌فول راهی بازار کشورمان شده که تیپ فول آن به‌واسطه برخورداری از زیرسپر اسپرت جلو به‌راحتی از تیپ معمولی آن قابل‌ تشخیص است. گرچه تیپ نیمه‌ فول RX350 هم از امکانات مناسبی برخوردار است، اما آپشن‌های مدرن و جذابی همچون کروزکنترل هوشمند، دوربین جانبی، سقف پانوراما، هداپ دیسپلی یا مانیتور ردیف عقب، تنها در تیپ فول این خودرو مشاهده می‌شود.

از دیگر تجهیزات قابل‌توجه لکسوس RX350 می‌توان به ۱۰ کیسه هوا، ترمزهای دیسکی قدرتمند مجهز به ABS و EBD، نمایشگر ۸ اینچی به همراه موس، گرم‎کن و سردکن صندلی‌های جلو، چراغ‌های زنون به همراه چراغ‌شور، چراغ چرخشی، اتولایت و دیلایت، سیستم تهویه اتوماتیک به همراه دریچه تهویه عقب، تنظیمات ۱۰ حالته برقی صندلی‌های جلو به همراه مموری و… اشاره کرد. وجود چنین تجهیزاتی برای خودرویی که در سال ۲۰۰۸ طراحی و تولید شده‌است کمی بیش‌ازحد انتظار مناسب به‌نظر می‌رسد.

  • سواری نرم و لذت‌ بخش

یکی دیگر از مزایای لکسوس RX350 که در همان دقایق ابتدایی رانندگی با این خودرو از آن مطلع خواهید شد، سواری نرم و لذت‌بخش این کراس‌اوور لوکس است؛ البته این ویژگی تنها به RX350 محدود نمی‌شود و اغلب سدان‌ها و شاسی‌بلندهای کمپانی لکسوس نیز از این ویژگی برخوردار هستند. برخلاف بسیاری از کراس‌اوورهای موجود در این رنج قیمتی که از کابین نسبتا محدود و سیستم تعلیق خشکی برخوردار هستند، درون لکسوس RX350 تمرکز فراوانی بر روی تأمین آسایش و رفاه سرنشینان این خودرو صورت گرفته است.

مشخصات لکسوس RX350

معایب لکسوس RX350

  • صندلی‌ های ردیف عقب

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید اعتراف کنیم که یافتن معایب لکسوس RX350 کار بسیار دشواری است، زیرا این خودرو در مقایسه با سایر کراس‌اوورهای هم‌رده خود از مزایای فراوانی برخوردار است و درواقع مزایای این خودرو بر معایب آن برتری چشمگیری دارند. با این حال اگر بخواهیم کمی موشکافانه به بررسی RX350 بپردازیم، می‌توان گفت یکی از معایب لکسوس RX350 که تنها برخی از صاحبان این خودرو از آن ناراضی هستند، طراحی غیر ارگونومیک و راحتی نه‌چندان دلچسب صندلی‌های این خودرو است.

  • واردات محدود و دسترسی سخت به قطعات

لکسوس RX350 به‌خصوص نسخه فیس‌لیفت آن، نسبت به سایر شاسی‌بلندهای هم‌رده، به تعداد نسبتا محدودتری در بازار داخلی حضور دارد. چنین حضور کم‌رنگی باعث شده‌است تا علی‌رغم گستردگی مراکز ارائه خدمات مربوط به خودروهای تویوتا و لکسوس، قطعات لکسوس RX350 به راحتی قطعات محصولاتی همچون تویوتا راو ۴ یا تویوتا لندکروزر در بازار یافت نشود. علاوه‌ بر این، کمیاب بودن برخی از قطعات مصرفی این خودرو باعث شده‌است تا در صورت یافتن لوازم موردنظر نیز مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگینی برای خرید آن‌ها شوید

مشخصات فنی لکسوس RX350

موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور ۳۴۵۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۲۷۰ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۳۶ نیوتن متر در ۴۷۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۷.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۸۹۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۷۷۰ طول – ۱۸۸۵ عرض – ۱۷۲۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۴۱ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر ۱۳.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۹.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۱۱.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۷۲ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 250 گرم در هر کیلومتر

خرید و فروش لکسوس RX350 در بازار چگونه است

برای خرید خودرو  لکسوس RX350 بهتر است ابتدا با پیشینۀ واردات این ماشین به ایران و سپس قیمت لکسوس RX350 آگاه شوید تا بتوانید مناسب‌ترین آن را برای خود انتخاب کنید. ماشین لکسوس RX350 هم به صورت وارداتی و هم به‌ صورت مونتاژ داخل در اختیار مشتریان ایرانی قرار می‌گیرد. قیمت لکسوس RX350 کارکرده در بازار دست‌ دوم‌ شرایط بسیار خوبی در قیاس با بسیاری از رقبای خود دارد.

از آنجایی که اغلب قیمت خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، این موضوع اثر مستقیم بر قیمت لکسوس RX350 صفر دارد حتی زمانی ‌که به ‌دنبال قیمت لکسوس RX350 کارکرده و دست ‌دوم باشید، تفاوت بسیاری بین قیمت لکسوس RX350 صفر و قیمت لکسوس RX350 دست دوم متوجه می شوید این امر به خاطر قطعات تعویض‌ شده و یا رنگ ‌شده و میزان کارکرد ماشین می‌باشد که تاثیر مستقیم بر قیمت لکسوس RX350 دارد.

از این رو برای خرید لکسوس RX350 دست دوم حتما از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید چرا که افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت لکسوس RX350 کارکرده را به‌ درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش ماکسیما کارکرده + قیمت روز ماکسیما

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. خیلی از سایتای خرید و فروش خودرو فروش لکسوس rx350 انجام میدن اما باید به یه سایت مطمئن رجوع کنی چون قیمت لکسوس rx350 خیلی بالائه باید مراقب باشی سرت کلاه نره