اخبار و رویداد ها

افزایش ۵۵ تا ۱۴۰ میلیونی محصولات کرمان موتور_دی ماه ۱۴۰۱

افزایش ۵۵ تا ۱۴۰ میلیونی محصولات کرمان موتور _دی ماه ۱۴۰۱

فهرست جدید شرکت‌های واردکننده خودرو اعلام شد و در این لیست نام کرمان موتور دیده می‌شود. کرمان موتور برای دی ماه سال ۱۴۰۱ لیست جدیدی از محصولات خود را منتشر کرد؛ بر این اساس از تاریخ ۱۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ خودروهایی که قبلا با موعد تحویل دی ماه سال ۱۴۰۱ عرضه شده بودند قابل ارائه به مشتریان می باشد.آچه که در لیست بسیار به  چشم می آید، این است که تمامی خودروهای کرمان موتور با توجه به افزایش ارز با افزایش قیمتی از ۵۵ الی ۱۴۰ میلیون تومان مواجه شده اند. در این لیست شاهد جدیدترین محصول کرمان موتور یعنی سدان KMC J7 هم هستیم، نظر شما در مورد قیمت های جدید چیست؟ آیا کرمان موتور با افزایش محصولات خود همچنان می تواند محبوبیت خود را حفظ کند؟

نام خودرو قیمت جدید قیمت قبلی افزایش قیمت
KMC T8 یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان ۹۸۵ میلیون تومان ۱۰۰ میلیون تومان
جک J4 585 میلیون تومان ۵۳۰ میلیون تومان ۵۵ میلیون تومان
جک S5 جدید GDI یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان ۹۹۹ میلیون تومان ۹۶ میلیون تومان
KMC K7  ۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان  یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان ۱۴۰ میلیون تومان
KMC J7 یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان ۱۲۰ میلیون تومان
جک S3  ۷۳۰ میلیون تومان  ۶۷۵ میلیون تومان  ۵۵ میلیون تومان

 

 

نگاهی به تاریخچه گروه صنعتی کرمان موتور

گروه صنعتی کرمان موتور فعالیت خود را با واردات خودروهای دوو آغاز کرد اما اکنون کرمان موتوردربازار کشور طیف گسترده‌ای از محصولات جک و خودروهای کراس اوور جک K7، جک S5، جک S3، سدان ‌های KMC J7، جک J4 و پیکاپ KMC T8 را در اختیار دارد،از جدیدترین محصول این شرکت می توان از موتور سدان KMC J7 نام برد که یکی از سدان‌های مدرن و پرتوان بازار ایران محسوب می‌شود.

مطالعه بیشتر  مقایسه کیا سورنتو با هیوندای سانتافه

کرمان موتور با واردات خودروهای دوو توانست سود خوبی بدست بیاورد و با ایجاد شرکت هایی نظیر بم خودرو، راین خودرو و مدیران خودرو فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودروهای چینی ادامه داد و از سال ۱۳۸۶ به عرضه محصولات لیفان و سپس جک به بازار ایران پرداخت، و اکنون از پر فروش ترین محصولات کرمان موتورخودروی جک S5  می باشد. از دیگر دستاوردهای کرمان موتور، همکاری با شرکت هیوندای کره جنوبی است و از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۴۰۶ اعتبار دارد.

بر اساس این قرار دادی که با این شرکت بسته شده است، کرمان موتور، خودروهایی نظیر i10، i20، اکسنت ، النترا ، سوناتا ، توسان ، سانتافه و آزرا را مونتاژ و به بازار عرضه می کند، در سال های اخیر که پیش فروش اینترنتی خودرو به اصلی‌ترین روش فروش خودروسازان بزرگ تبدیل شده است، شرکت‌ها خودروهای پرتیراژ خود را از این طریق و با شرایط خاصی به دست خریداران و متقاضیان می‌رسانند. یکی از این شرکت‌ها کرمان موتور است که خودروهای مونتاژی چینی مثل جک S5، جک S3 و جک J4 را با این روش به بازار داخلی عرضه می‌کند. اگر چه کرمان موتورهمه محصولاتش چینی هستند، اما این روزها یکی از بازیگران قدرتمند صنعت خودرویی کشورمحسوب می شود وفروش خوب و محبوبیت خوبی در بازار آشفته خودرویی ایران دارد.

برخی ویژگی های خودرو KMC J7

در سال ۱۳۹۹ با شدت گرفتن تحریم صنعت خودروسازی ایران، این شرکت برند تجاری خود با نام (KMC) را راه اندازی نمود تا از این طریق بتواند به تولید محصولات جدید شرکت چینی (JAC) اقدام کند. کی ام سی J7 ( Sehol A5 Plus ) یک خودرو چهاردر لیفت ‌بک با توانمندی‌ها و ظاهر اسپرت‌تر است که برروی پلتفرم جک J7 توسعه یافته و با راندمان بسیار بالای پیشرانه با ۱۷۲ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متری به کمک یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه این خودرو به شتابی کمتر از ۸ ثانیه ی رسد. برای مهار این شتاب عالی تمهیدات لازم اندیشیده شده و ترمزهای چهارچرخ دیسکی با انواع و اقسام سیستم‌های کمکی در کنار تعلیق مستقل مولتی‌لینک در قسمت عقب اجازه نمی‌دهند که خودرو به این راحتی‌ از کنترل خارج شود.  خودرو KMC J7 در اصل خودروی Sehol A5 Plus در بازار چین است که یک سدان لیفت‌بک به حساب می‌آید کهو  طراحی چراغ‌ها در جلو و عقب آن،توجه  بسیاری را به خود جلب کرده است. از آنجا که Sehol A5 Plus از نظر سطح آپشن در چندین تیپ متفاوت به بازارهای جهانی عرضه می‌گردد، در صورت عرضه نسخه آپشنال امکات بسیار خوبی نظیر ترمز فعال، رادار نقطه کور و سیستم کمکی پارک در دسترس خواهند بود و حتی مدل نیمه فول هم میتواند مشتریان را تا حدود زیادی راضی نگاه دارد.

معرفی کوتاه از KMC k7

بعد از توقف تولید جک ریفاین S7 در بازار چین، جک تصمیم گرفت تا با انجام یک فیس‌لیفت سنگین روی آن، محصول جدیدی بنام جک X7 بسازد؛ جک X7 در سال ۲۰۲۰ به بازار چین رفت اما کرمان موتور، آنرا با نام جدید کی‌ام‌سی K7 و در اواسط سال ۱۴۰۰ به ایران آورد.مهمترین عامل جالب توجه در چهره این خودرو جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های دی‌لایت باریک آن است اما نمای عقب KMC k7 با دو چراغ بزرگ با نوار به یکدیگر متصل شده‌اند،. یکی از ویژگی‌های جالب توجه K7 حجم وسیع صندوق عقبش است کهگنجایش ۹۶۰ لیتری دارد،. صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی‌های جلو، ماساژور راننده و سیستم پخش اینفینیتی، از جمله آپشن‌های خاص KMC k7 نسبت به رقبای چینی‌اش هستند.

افزایش 55 تا 140 میلیونی محصولات کرمان موتور_دی ماه 1401_نیکبخت خودرو

 

 

برخی ویژگی های خودرو جک

از سال  ۱۳۹۳ خودرو جک ، وارد بازار ایران گردید و تا کنون شاهد استقبال زیادی از سوی مردم بوده ایم،. خودرو جک s5، اتومبیل شاسی بلند تک دیفرانسیل شرکت جی ای سی می باشد و جزء موفق ترین شاسی بلند های چینی در ایران شناخته شده است. این اتومبیل ، دو نوع دنده اتوماتیک و دنده دستی دارد که علاقه مندان بسته به معیارهای خود می توانند هر یک از آن ها را خریداری نمایند، از لحاظ  فنی دو خودروی دنده اوتومات و دنده دستی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. فقط جک اس ۵ اتوماتیک، دارای یک نمونه ۶ سرعته دو کلاچه به جای گیربکس دستی می باشد وجک S5 دنده ای، حدود ۴۰ کیلوگرم از دیگری سبک تر است. همچنین در این خودرو از رینگ های بزرگتری با ۱۸ اینچ استفاده شده است. خودرو جک  یک خودروی شاسی بلند، شهری می باشد و به دلیل درصد بالای فولاد آبدیده به کار رفته در ساخت آن، بسیار محکم است. خودرو جک s5 از زاویه روبرو، شبیه هیوندای IX35 و از نمای عقب به کراس اوور شبیه می باشد. تمامی این ویژگی ها باعث شده است که این خودرو طرافداران زیادی را به خود جلب نماید.

افزایش 55 تا 140 میلیونی محصولات کرمان موتور_دی ماه 1401_نیکبخت خودرو

تاریخ: ۷ دی ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  معرفی اومودا5 یا فونیکسFX

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *