بی ام وخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بی ام و ۳۲۰i کارکرده و صفر+ قیمت روز بی ام و ۳۲۰i

خرید و فروش بی ام و ۳۲۰i کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بی ام و “]

جذابیت خاص گروه BMW نه تنها در محصولات و فناوری آن است، بلکه در تاریخچه این شرکت نیز نهفته است که توسط مخترعان، پیشگامان و طراحان درخشان نوشته شده است. امروزه، گروه BMW با ۳۱ مرکز تولید و مونتاژ در ۱۵ کشور و همچنین یک شبکه فروش جهانی، پیشروترین تولیدکننده اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های درجه یک و ارائه‌دهنده خدمات مالی و حمل و نقل برتر در جهان است.

BMW یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین برندهای خودروهای لوکس در جهان است. امروزه با میلیون ها وسیله نقلیه در جاده ها، رانندگی در شهر بدون دیدن مدل های از خودروهای Bmw تقریبا غیرممکن است.که به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین خودروسازان آلمانی در جهان محسوب می شود.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم بی ام و ۳۲۰i کارکرده جهت دریافت قیمت ماشین bmw 320i کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز بی ام و ۳۲۰i کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Premiumقیمت روز بازار2,600,000,000
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Executiveقیمت روز بازار2,800,000,000
سری 2 اکتیوتورر‏، 218i2018 | executiveقیمت روز بازار2,650,000,000
سری 3 سدان‏، 320i2018 | Legendقیمت روز بازار4,300,000,000
سری 3 سدان‏، 330i2018 | Performanceقیمت روز بازار5,500,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Perfectionقیمت روز بازار10,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressive sportقیمت روز بازار9,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressiveقیمت روز بازار10,000,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Business sport plusقیمت روز بازار9,000,000,000
سری 7‏، 730li2018 | Individualقیمت روز بازار19/900,000,000

بی ام و سری ۳ از جمله محصولات  پرطرفدار شرکت بی ام و می باشد که به عنوان یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین خودروهای جهان به شمار می رود. محصولات سری ۳ بی ام و تاکنون شش نسل را با موفقیت پشت سر گذاشته است. نسل اول در سال ۱۹۷۵ و نسل ششم در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد. خودرو بی ام و ۳۲۰i یکی از محصولات سدان و اسپرت این کمپانی می باشد که به عنوان خودرویی لوکس و پرفروش شناخته می شود. این خودرو در سال های ۲۰۰۶ در نسخه های سدان ، کوپه و کروک وارد بازار داخلی کشورمان شد و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

طراحی ظاهری بی ام و ۳۲۰i

با اینکه رقبای زیادی در این سال‌ها وارد بازار شده‌اند تا عوض  بی ام و ۳۲۰ iاسم خود را جلوتر از آن قرار دهند ، اما خودروساز آلمانی به تغییرات جزئی در طراحی این خودرو بسنده کرده است. نسل ششم بی ام و ۳۲۰i (اتاق F30) در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد و بعد از آن فقط یک بار در سال ۲۰۱۵ فیس لیفت شد. از تفاوت های فیس لیفت این سدان لوکس می‌توان به چراغ‌های LED جلو و عقب و چراغ‌های روز جدید اشاره کرد.

سری ۳ المان‌های سنتی و کلاسیک بی ام و را حفظ کرده که باعث می‌شود در یک نگاه شناخته شود. از جلوپنجره خاص بی ام و گرفته تا انحنای ستون C و چراغ‌های عقب L شکل و کاپوت بلند. هر چند بی ام و ۳۲۰i در مقایسه با رقبای تازه‌وارد خود شیک و عضلانی نیست اما هنوز آنقدر جذاب است تا خریداران را به سمت خود جلب کند.

طراحی کابین بی ام و ۳۲۰i

 

در مورد طراحی داخلی بی ام و ۳۲۰i هم باید گفت. طراحان بی ام و سعی کرده‌اند شور و هیجان را به طرح داخلی این سدان لوکس تزریق کنند، با این حال، کابین ۳۲۰i چندان جای مهیجی برای گذراندن وقت نیست و از مد افتاده و به قولی پیرمردی است، به خصوص اگر با مرسدس بنز کلاس C مقایسه شود.

مثل همه مدل‌های بی ام و، در ۳۲۰i هم برای تنظیمات خودرو و همین طور سیستم اطلاعات و سرگرمی می‌توانید از iDrive که در کنسول مرکزی کار گذاشته شده، استفاده کنید. صندلی‌های جلو و فرمان بی ام و ۳۲۰i بنا بر قد و قواره راننده قابل تنظیم است و همین طور صندلی‌های عقب هم به اندازه کافی برای افراد بالغ و بزرگسال جا دارد. تنها نکته منفی، اشغال بخشی از فضای پای سرنشینان عقب توسط میل گاردان است که در خودروهای این کلاس و دیفرانسیل عقب طبیعی به نظر می‌رسد.

صندوق عقب این سدان لوکس هم گنجایش ۴۸۰ لیتر بار را دارد و می‌توانید هر چقدر وسیله که لازم دارید در صندوق بگذارید.

 

امکانات و تجهیزات بی ام و ۳۲۰i
ترمز و پایداری DSC – DTC – ABS – DBC – CBC
کیسه هوا کیسه هوا سرنشینان جلو – کیسه هوا برای زانوان سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی
سیستم صوتی سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 – سیستم RDS – ورودی iPod و USB – سیستم رادیوی HD – بلوتوث – سیستم iDrive با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی – تجهیزات قابل سفارش: نویگیشن – BMW Apps – سرویس آنلاین اطلاعات – نشان دهنده اطلاعات ترافیکی – سیستم صوتیHarman Kardon
دیگر تجهیزات پیشرانه TwinPower توربو می باشد – سیستم Start-Stop – تغییر سیستم رانندگی به Eco Pro، Comfort و Sport – گیربکس ۸ سرعته Steptronic مجهز به سیستم ATC – سیستم نشان دهنده باد لاستیک ها – تنظیم صندلی های جلو در ۸ جهت – روکش چرمی صندلی ها و فرمان – کروز کنترل – گرمکن صندلی – سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو – خروجی تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب – آینه الکتروکرومیک – تاشوندگی آینه های جانبی به صورت خودکار – سیستم Dynamic Cruise Control – روشن و خاموش شدن خودکار چراغ ها (سنسور نور) – سنسور باران – سیستم محافظتی HPS – تجهیزات قابل سفارش: تزئینات چوبی – رینگ ۱۸ اینچی – فرمان چرمی اسپرت – تزئینات چرمی مختلف – صندلی های اسپرت – کیت ایرودینامیک – سیستم تعلیق اسپرت – گرمکن صندلی های عقب – گرمکن فرمان – چراغ های زنون – دوربین عقب – نشان دهنده نقطه کور – دوربین کناری – سنسور پارک – سیستم HUD (نشان دهنده اطلاعات بر روی شیشه جلو) – سانروف – پدال تعویض دنده از پشت فرمان

 

 

مزایا و معایب بی ام و ۳۲۰i

مزایا:

  • تجهیزات و امکانات جدید
  • طراحی زیبا و چشم نواز
  • هندلینگ بالا
  • سواری لذت بخش
  • ایمنی خوب

معایب:

  • قیمت بالا
  • هزینه های بالای نگهداری
  • خدمات پس از فروش محدود
  • قطعات یدکی نامحدود

 

مشخصات فنی بی ام و ۳۲۰i

یکی از دلایل شهرت و محبوبیت بی ام و استفاده از موتورهای قوی و پرقدرت در محصولاتش است و جای تعجب نیست که زیر کاپوت خودروهای سری ۳ هم موتورهای قدرتمند قرار گرفته باشد. بی ام و ۳۲۰i مدل ۲۰۱۸ دارای یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم ۲ لیتر، قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر است.

مشخصات حجم / میزان / تعداد
محور محرک دیفرانسیل عقب
حجم موتور ۱۹۹۸ سی سی
نوع موتور B48B20 بنزینی
تنفس موتور توربوشارژ
حداکثر قدرت ۱۸۴ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در ۱۳۵۰ – ۴۶۰۰ دور در دقیقه
شتاب ۷.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت
تعداد سیلندر ۴
تعداد سوپاپ ۱۶
انتقال قدرت ۸ سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی ۵.۸ لیتر در صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
سیستم فرمان برقی
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب مولتی لینک
نوع بدنه سدان متوسط لوکس
نوع رینگ آلومینیومی
نوع شاسی یکپارچه
ترمز جلو دیسکی خنک‌شونده
ترمز عقب دیسکی خنک‌شونده

ابعاد و اندازه‌ها

طول ۴۶۳۳ میلیمتر
عرض ۱۸۱۱ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۲۹ میلیمتر
فاصله بین محور جلو و عقب ۲۸۱۰ میلیمتر
وزن خالص ۱۴۵۰ کیلوگرم
حجم مخزن سوخت ۶۰ لیتر
قطر رینگ ۱۸ اینچ
چرخ جلو و عقب R18 225/45
حجم صندوق عقب ۴۸۰ لیتر
تعداد سرنشین ۵ نفر

جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک قدرت موتور را مثل همه محصولات بی ام و به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند و راننده می‌تواند با استفاده از پدال شیفتر پشت فرمان، دنده را به صورت دستی عوض کند.گیربکس اتوماتیک این خودرو به Connected Shift مجهز است و با استفاده از داده‌ها و اطلاعات GPS و پیش‌بینی مسیر خودرو، بهترین حالت تعویض دنده را به صورت خودکار و هوشمند انتخاب می‌کند.

بی ام و ۳۲۰i شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در عرض ۷.۳ ثانیه پر می‌کند اما یکی از نکات مثبت سدان لوکس، مصرف سوخت آن است. این مدل سری ۳ با وجود پیشرانه بنزینی، در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۵.۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

 

 

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش اپتیما کارکرده و صفر + قیمت روز اپتیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *