اخبار و رویداد ها

معرفی فورد اسکیپ ۲۰۲۳

معرفی فورد اسکیپ ۲۰۲۳

در این مقاله از نیکبخت خودرو  می پردازیم به معرفی یکی دیگر از خودروهای برتر جهان که به تازگی به طور کامل رونمایی شده است. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

این خودرو از برند آمریکایی فورد می باشد که هنوز وارد بازار فروش نشده و قرار است در آینده ی نزدیک به مرحله ی فروش برسد تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با آپشن ها و طراحی جذاب این خودرو آشنا شوید. همچنین در صورت علاقه مندی می توانید مقاله مربوط به تاریخچه ی برند فورد را از لینک مربوطه بخوانید

فورد اسکیپ ۲۰۲۳ یک کراس اوور SUV جمع و جور است که هم یکی از محبوب ترین خودروهای فورد و هم یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای امروزی است. Escape رقیب هوندا CR-V و تویوتا RAV4 معروف است. پیشرانه های متعددی را ارائه می دهد (گازی، هیبریدی و هیبریدی پلاگین). فورد اسکیپ ۲۰۲۳ دارای بسیاری از فناوری های داخل خودرو و انواع استاندارد هاست این خودرو بسیار راحت و جادار به نظر می‌رسد؛ در پیشرانه هیبریدی مصرف سوخت قابل توجهی را به همراه دارد.

مطالعه بیشتر  محبوب ترین برند های چینی در بازار داخلی چین

زمانی که نسل جدید فورد اسکیپ در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، بسیاری به ظاهر آن انتقاد کردند. حالا بعد از ۳ سال، فورد با معرفی فیس‌لیفت این خودرو قصد دارد به این انتقادات پاسخ دهد. در این فیس‌لیفت، نه‌تنها ظاهر اسکیپ زیباتر شده بلکه در تیپ‌های آن‌هم تغییراتی صورت گرفته است. این خودرو حالا در سه تیپ پایه، اکتیو و پلاتینیوم ارائه می‌شود درحالی‌که فورد تیپ جدید ST-Line را هم برای آن در نظر گرفته که خود در سه نسخه معمولی، سلکت و الیت قابل خریداری خواهد بود. در صدر این خانواده هم نسخه پلاگین‌هیبریدی قرار می‌گیرد.

طراحی داخلی فورد اسکیپ ۲۰۲۳

۱_ در فضای کابین فورد اسکیپ ۲۰۲۳ با صفحه پشت آمپر ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۳.۲ اینچی با رابط کابری SYNC 4 با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم، مواجه هستیم. اسکیپ ST-Line در داخل از فرمان D شکل به همراه دوخت قرمزرنگ در قسمت‌های مختلفی مثل صندلی‌ها بهره می‌برد.

۲_ دارای سیستم تشخیص عابر پیاده: حسگرهای پیشرفته جاده پیش رو را اسکن می کنند و شما را از هرگونه برخورد احتمالی با وسایل نقلیه یا عابران پیاده آگاه می کنند. اگر ضربه ای قریب الوقوع باشد و اقدام اصلاحی انجام ندهید، در صورت نیاز، ترمزها به طور خودکار اعمال می شوند.

۳_ نمایشگر لمسی ۱۳.۲ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و پد شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند هم از دیگر ویژگی‌های داخلی فورد اسکیپ ۲۰۲۳۳ هستند.

۴_ در بخش سیستم‌های کمک‌راننده هم فورد مواردی مثل دستیار سرعت، ترمز خودکار دنده‌عقب، دستیار فرمان را برای اسکیپ در نظر گرفته است. سیستم صوتی استفاده شده B.O (بنگ اند الافسن) هست. فورد می گوید: موسیقی را همانطور که هدف هنرمندان اصلی و خوانندگان هست تجربه کنید. یا پادکست هایی که انگار راوی در صندلی مسافر شما نشسته است.

فقط سمت شارژ گوشی هوشمند خود را در کنسول وسط قرار دهید، خواهید دید پد شارژ بی سیم موجود شروع به شارژ گوشی موبایل  شما می کند.

۵_ فورد اسکیپ ۲۰۲۳ مجهز به وای فای ۴G هست. با این نقطه اتصال حتی در بزرگراه‌ها هم میتوانید متصل باشید. حداکثر ۱۰ دستگاه می توانند به طور همزمان تا ۵۰ فوت خارج از خودرو متصل شوند.

۶_ اضافه شدن تریم‌های ST-Line Elite (پرچمدار)، ST-Line Select و ST-Line به جمع تریم‌های موجود شامل Base، Active , Platinum و پلاگین-هیبرید، بخش دیگری از تغییرات فورد اسکیپ برای سال ۲۰۲۳ است.

۷_ بسته به تریم، چندین سامانه ایمنی شامل کروز کنترل تطبیق‌­پذیر با قابلیت حرکت و توقف، دستیار پیش‌­بینی سرعت، دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار فرمان، حسگرهای پارک عقب و ترمز اضطراری در حرکت به عقب، در فورد اسکیپ ۲۰۲۳ پیش‌­بینی شده است. این خودروی آمریکایی مجهز به سقف پانورامیک است، دکمه را فشار دهید و اجازه دهید آفتاب سوار این خودروی جذاب شود.

آپشن حالت های رانندگی (DRIVE MODE) قابل انتخاب: حالت‌های رانندگی قابل انتخاب استاندارد، عملکرد و هندلینگ خودرو را با شرایط جاده تنظیم می‌کنند. یکی از حالات را انتخاب کنید که با موقعیت شما مناسب است بقیه راه را به اسکیپ بسپارید. صندلی های کشویی ردیف دوم را به عقب بکشید تا فضای پای اضافی تا ۵.۹ اینچ داشته باشید. برای فضای بار اضافی هم آن را تا کنید. این یک آپشن ایده آل هست هرکدام رو خواستید در طول راه انتخاب کنید.

مشخصات فنی فورد اسکیپ ۲۰۲۳

با دو موتور EcoBoost به همراه گزینه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی موجود، برای فرار مانعی ندارید. حالت‌های چهار چرخ متحرک موجود به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که هیچ چیز مانع حرکت شما نمی‌شود. لیست پیشرانه‌های کراس‌اوور کامپکت فورد تغییر باقیمانده بنابراین همچنان شامل ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۸۰ اسب بخار، ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۵۰ اسب بخار، ۲.۵ لیتری چهار سیلندر هیبریدی با ۲۰۰ اسب بخار و ۲.۵ لیتری چهار سیلندر پلاگین‌هیبریدی با ۲۲۰ اسب بخار قدرت خواهد بود. تمام تیپ‌ها و نسخه‌های اسکیپ به‌جز مدل پلاگین‌هیبریدی به‌صورت محرک جلو یا چهارچرخ محرک قابل خریداری هستند. قیمت فورد اسکیپ مدل ۲۰۲۳ از ۲۷,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود.

فناوری شروع و توقف خودکار

فناوری START-STOP خودکار که در همه موتورهای EcoBoost موجود است، می‌تواند به کاهش مصرف سوخت و انتشار آلاینده‌های خودرو در حین رانندگی در شهر کمک کند.

طراحی فورد اسکیپ ۲۰۲۳

مدیر طراحی فورد یعنی Amko Leenarts، اعتقاد دارد که بسیاری از مشتریان به کراس‌­اورهای جعبه‌­ای شکل با ظاهر خشن علاقه ندارند و به همین دلیل بوده که اسکیپ، فرم کلی خود را حفظ کرده است. به همین دلیل بوده که تغییرات ظاهری این محصول به نصب چراغ‌های LED تیزگوشه جلو با نوار ارتباطی LED در تریم ST-Line Elite و رینگ‌های ۱۹ اینچی (سفارشی) محدود می‌­شود.

قیمت فورد اسکیپ ۲۰۲۳

ثبت سفارش فورد اسکیپ ۲۰۲۳ با قیمت ۲۸,۹۹۵ دلار (تریم پایه یا Base)، ۳۰,۳۴۰ دلار (Active)، ۳۱,۳۳۵ دلار (ST-Line)، ۳۵,۵۳۵ دلار (ST-Line Select)، ۳۳۷,۴۶۰ دلار (Platinum)، ۳۹,۹۵۵ دلار (ST-Line Elite) و ۳۹,۹۹۵ دلار (پلاگین-هیبرید)، از همین حالا آغاز شده است ولی خودروها از اوایل سال آینده به مشتریان تحویل خواهد شد.

مطالعه بیشتر  معرفی جیلی امگرند L 2022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *