اخبار و رویداد ها

بلوکه شدن پول برای شرکت در قرعه کشی ایران خودرو الزامی شد

بلوکه شدن پول در حساب ، شرط شرکت در قرعه کشی ایران خودرو

بعد از گروه خودروسازی سایپا ، برای شرکت ایران خودرو هم الزامی شد که پول خودرو کامل باید در حساب خریدار وجود داشته باشد و توسط بانک به صورت بلوکه در بیاید تا متقاضیان بتوانند این خودرو ها را به صورت قرعه کشی خریداری کنند .

این مسئله برای شرکت خودرو سازی سایپا به صورت اجرایی در آمده بود به طوری که در هفته گذشته تعداد ۷۰ هزار خودرو توسط این گروه خودرو سازی پیش فروش شد که فقط و فقط هشت هزار و پانصد نفر از آن استقبال کردند .

با توجه به ایجاد این شرط ،  وجود پول در حساب مشتریان برای خرید خودرو ها و به بلوکه درآمدن این پول شاهد ثبت نام ۱۱ میلیون نفری شرکت ایران خودرو نبودیم و فقط مشتریان واقعی ای که قصد خرید خودرو داشتند در این قرعه کشی شرکت کردند .

در طرح قبلی ای که از ۱۷ تا ۲۵ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد ، برای تعداد ۲۰ هزار خودرو بیش از ۱۱ میلیون نفر ثبت نام کردند که خودرو های سورن پلاس دوگانه سوز،  پژو پارس سال با موتور XUP7 و رانا پلاس را برای گروه های عادی ، طرح مادران ، و خودرو های فرسوده را عرضه کرد .

اما در عرضه جدیدی که گروه های خودروسازی ایران خودرو و سایپا در سه شنبه هفته آینده قرار است انجام دهند حتما باید این دو گروه خودرو ساز قانون جدیدی که وزارت صنعت ، معدن و تجارت برایشان گذاشته را رعایت کنند .

 

مطالعه بیشتر  دلالان، عامل اصلی آشفتگی بازار خودرو هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *