اخبار و رویداد ها

طرح فروش اقساطی کرمان موتور (kmc t8 . kmc j7 . jac j4)

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور از هفته ی آینده آغاز خواهد شد. به گزارش نیکبخت خودرو، کرمان موتور فروش اقساطی محصولات ویژه خود را با شرایط جدید  در آبان ماه ۱۴۰۱ از هفته ی آینده آغاز خواهد کرد. طی بخشنامه ی مربوطه که از ۲۱ آبان ماه قابل اجرا خواهد بود، خودروهای جک j4 آپشنال، KMC T8 و KMC J7 با اقساط متنوع عرضه می شوند.

نوع خودرو قیمت مصوب مرحل اول مدت اقساط تعداد چک اقساط تاریخ اولین قسط
JAC 4 520.000.000 300.000.000 18 ماهه ۶ فقره چک ۳۶.۹۳۰.۰۰۰ دریافت اقساط هر ۳ ماه یک چک

تاریخ شروه از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

۲۴ ماهه ۸ فقره چک ۳۰.۳۳۰.۰۰۰
نوع خودرو قیمت مصوب مرحل اول مدت اقساط تعداد چک اقساط
KMC T8 967.000.000 650.000.000 24 ماهه ۸ فقره چک ۵۶.۳۲۰.۰۰۰
۳۶ ماهه ۱۲ فقره چک ۴۴.۷۸۰.۰۰۰
نوع خودرو قیمت مصوب مرحل اول مدت اقساط تعداد چک اقساط
KMC J7 1.265.000.000 800.000.000 6 ماهه ۱ فقره چک ۴۷۴.۳۵۰.۰۰۰
نقذی مرحله ای: تخفیف ویژه ۶۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

بررسی اجمالی KMC T8

در نمای جلویی چهره مصمم و خشن کی ام سی T8 حس ترس را در دل انسان ایجاد می‌کند و با توجه به قامت بلند و خطوط مستحکم ماشین به سختی می‌شود T8 را در آینه وسط دید و به آن راه نداد! فاصله سپر تا زمین هم مناسب است و همین باعث شده این پیکاپ بتواند با زاویه ۳۰.۹ درجه وارد شیب ها شود. در نمای جانبی خطوط ساده و حجم‌های منطقی دیده می شود تا ضمن حفظ تناسب‌ ظاهری، ابهت خودرو حفظ شود. البته در این بخش رینگ‌های ۱۸ اینچی، گلگیرهای برآمده و رکاب بزرگ خودرو نیز به خوبی نمایان است و از یکنواختی نمای جانبی که بخاطر خطوط یکدست به وجود آمده، کم کرده؛ با این حال هرچه از قسمت جلو به سمت انتهای خودرو می‌رویم، خلاقیت طراحان کمرنگ می‌شود.

در نمای پشتی فرمی کاملاً ساده و تاحدودی بی‌روح داریم. البته این طراحی ساده هم کاملا اندیشمندانه بوده و اگر سپر را بلندتر در نظر می‌گرفتند، همین زاویه فرار ۲۳.۳ درجه را هم از دست می‌دادیم و کوچکترین پیچیدگی عقب می‌توانست بارگیری را با مشکل روبرو سازد. نتیجه اینکه فقط مقداری روی گرافیک داخلی چراغ‌ها و رنگ‌آمیزی سپر کار نموده‌اند و در سایر قسمت‌ها زیبایی فدای کارآیی شده است. کابین کی ام سی T8 هم با فضایی بی‌آلایش و منطقی طراحی شده، خطوط بکار رفته در نهایت سادگی ترسیم شده‌اند تا فضای پیش رو بیش از آنکه فانتزی به چشم آید، حس قدرت و اطمینان را به مخاطب القا کند. در بخش فنی پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ قادر است در بهترین حالت ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت (دور موتور ۵۰۰۰) و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور (از دور ۱۸۰۰ الی ۴۰۰۰) تولید نماید.

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل ۳ حالته با قفل برقی
  • گیربکس۶  دنده دستی
  • پیشرانه۴  سیلندر توربوشارژ یورو۵
  • حجم موتور۲.۰  لیتر

بررسی اجمالی KMC J7

کی ام سی J7، یک خودرو چهاردر لیفت‌بک با خصلت‌های اسپرت است که روی پلتفرم همان جک J7 توسعه یافته اما با اصلاحات اساسی در بخش فنی و تغییرات ظاهری به خودروی محبوب تری تبدیل شده است.

کی ام سی J7 هم مثا T8 ظاهری خشن و تهاجمی دارد و تمام زاویه ها این حس خشن را القا میکنند. بخصوص در نمای جلویی که ورودی‌های بسیار بزرگ هوا و چراغ‌های کشیده ماشین جلب توجه میکنند و در هر بخش خطوط تند و تیز دیده می شود. در نمای کناری، شاهد طراحی آرام تری نسبت به نمای جلویی هستیم اما باز هم خط شانه برجسته و فرم سیال سقف در کنار رینگ‌های بزرگ و زاویه نسبتاً تند ستون C هدف باطنی خودرو را به نمایش میگذارد. در نمای پشتی هم چراغ‌های پیوسته دیده میشوند که امروزه در طراحی های زیادی این سبک استفاده می شود. کمی پایین‌تر، فرو رفتگی‌ها و برآمدگی‌های صندوق و سپر، شکل و شمایل متفاوتی را پدید آورده‌اند که در نوع خود ستودنی است. اگزوزهای دوگانه، مه‌شکن‌های عمودی و دیفیوزر عقب نیز در بهبود ظاهر این قسمت تاثیر بسزایی داشته‌اند. در یک جمع‌بندی کلی  می‌توان گفت J7 یکی از زیباترین سدان‌های چینی است که تاکنون در ایران حضور یافته.

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس۶  دنده اتوماتیک دوکلاچه
  • پیشرانه۴  سیلندر توربوشارژ  TGDi
  • حجم موتور۱.۵  لیتر

بررسی اجمالی JAC J4

جک J4 باید چیزی میان JAC J3 و JAC J5 باشد. طراحی J4 همراه با چراغ‌های خوش‌استایل و سپرهای خوش‌فرمی که به خصوص در مای عقب با طراحی اسپرتشان نگاه‌ها را به خود جلب می‌نمایند، همراه شده. در نمای جانبی خطوط کشیده به صورت محو و کمرنگ طراحی شده اند که جذابیت به سزایی به این زاویه از دید خودرو بخشیده اند و با خطوط کلی بدنه هماهنگی خوبی دارند. فرم مه‌شکن‌های جلو و پلاستیک‌های اطرافشان ارزان یا بهتر است بگوییم اقتصادی به نظر می رسند که گزینه ی خوبی به حساب نمی آید.

بهتر بود سان روف و دیلایت هم وجود داشت تا نمای بهتری به خودرو میداد. در واقع این خودر فعلاً و به لطف جدید بودنش می‌تواند توجهات را به خود جلب کند اما به نظر می‌رسد که پس از مدتی ظاهرش تکراری شده و دیگر جذابیت زیادی برای مشتریان نداشته باشد. جک J4 تنها یک پیشرانه دارد که از سری HFC4GB2 است. کرمان موتور با کمک این پیشرانه مشترک (که در قلب J5 دنده‌ای مونتاژی نیز می‌تپد) می‌تواند بخش قابل توجهی از هزینه‌هایش را کاهش دهد.

عملکرد فنی

  • قدرت۱۰۳ اسب‌بخار
  • گشتاور۱۴۶ نیوتن‌متر
  • شتاب صفر تا صد۱۱ ثانیه
  • حداکثر سرعت۱۸۰ کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی۶.۲ لیتر در صد کیلومتر

مطالعه بیشتر  تویوتا از نسل جدید کراس اوور خود (اوربان کروزر) برای بازار هند رونمایی کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *