خرید و فروش خودرو

خرید و فروش ام وی ام X33 کارکرده و صفر+ قیمت روز ام وی ام X33

خرید و فروش MVM X33 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”MVM” model=”X33″]

در این صفحه در مورد mvm x33 صحبت کرده ایم و اگر قصد خرید mvm x33 را دارید تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید. تا قیمت x33 صفر (قیمت ام وی ام x33) را بگوییم. این شرکت یکی از تولیدکنندگان مستقل خودرو در چین است که پس از اصلاحات اقتصادی چین با استفاده از نوآوری و خلاقیت روز به روز بر رشد و موفقیت های خود افزوده است.امروز که شانزده سال از افتتاح چری می گذرد، این شرکت همچنان با استفاده از نوآوری مستقل، سیستم تحقیق و توسعه مرتبط با محصول و مسائل فنی را راه اندازی کرده است.چری همچنین مجموعه ای از برندهای معروف مانند Fulwin، QQ، Eastar، Tiggo  و Arrizo را به بازار معرفی و محصولات خود را به ۸۰ کشور جهان صادر کرد تا خود را به عنوان برندی بین المللی به دنیا معرفی کند.

در نیمه اول سال ۲۰۱۴، چری موفق به فروش چهار و نیم میلیون خودرو شد که بیشتر از یک میلیون آن شامل صادرات بود.آماری که نشان می دهد چری از نظر فروش از رقبای خود در چین پیشی گرفته است.چری تا بحال سه کارخانه تولید خودرو در شهرهای Wuhu، Dalian و Ordos راه اندازی کرده که می توانند سالانه ۹۰۰,۰۰۰ خودرو، ۹۰۰,۰۰۰ موتور و ۸۰۰,۰۰۰ گیربکس تولید کنند.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد. این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودرو های چری را به لوگو خودش تغییر داد یعنی MVM.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز ام وی ام X33 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار
315هاچ بک‏، پلاس1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار570,000,000
315هاچ بک‏، پلاس1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار615,000,000
22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار710,000,000
X22‏، اتوماتیک اسپرت اکسلنت‏1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار730,000,000
X22‏، دنده ای اسپرت لاکچری1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار640,000,000
X22 PRO‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار830,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1401 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار930,000,000
X33 S‏، 5 سرعته اتوماتیک1400 |اسپرت اکسلنت-مدیران خودروقیمت روز بازار895,000,000
x55‏، اکسلنت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/040,000,000
x55‏، اکسلنت اسپرت1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/090,000,000

چری تیگو ۳ که در ایران با نام MVM X33 شناخته می شود، در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار وارد بازار چین شد. با این حال، این مدل بلافاصله به سرقت ادبی با نسل دوم تویوتا RAV4 متهم شد. صنعت خودروسازی چین در این ۲ دهه به سرعت در حال توسعه بوده است. سرعت بی‌سابقه شکل‌گیری محصول جدید توانست گستره‌ی باورنکردنی و سیستم‌هایی با عملکرد خوب را برای پیشرفت سریع فناوری‌های پیشرفته در اختیار این شرکت چینی قرار دهد. ظاهر ام وی ام X33 توسط متخصصان چینی طراحی و ساخته شده است.

با وجود این واقعیت که تا به امروز شباهت جزئی وسایل نقلیه با خودروهای معروف تر به وضوح قابل مشاهده است، می توان در مورد چری تیگو گفت که این خودرو با وجود شباهت هایی به تویوتا راو۴، یک محصول کاملاً مستقل است. ام وی ام در نسخه های مختلف وارد بازار کشورمان شد در ادامه به بررسی نسخه جدید MVM X33 و MVMX33 S می پردازیم.

نمای ظاهری MVM X33

استقلال ظاهری MVM X33 نسل اول (CHERRY TIGGO FL) را می توان با نگاه کردن به نمای جلویی دستگاه مشاهده کرد. در اینجا می توانید حضور یک کاپوت شیب دار با یک فرورفتگی در مرکز را مشاهده کنید که به جلوپنجره می رسد و ویژگی های تهاجمی بیرونی کراس اوور را ارائه می دهد. تجهیزات نورپردازی شکل قطره‌ای بزرگی را دریافت کرده‌اند و مستقیماً بالای شکل مستطیلی «مه‌گیر» قرار گرفته‌اند که کارشناسان آن را در فرورفتگی‌های عظیم تعبیه کرده‌اند. قوس های محدب حجمی چرخ ها به شکل ذوزنقه ای ساخته شده اند که گوشه های صاف شده به وضوح قابل مشاهده است.

اگر میخواهید از قیمت ام وی ام ۳۱۵ اطلاعات داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

ام وی ام x33 جدید

این خودرو جایگزین کراس اوور کامپکت چری تیگو FL کمی قدیمی تر شده بود. در خط تولید این شرکت، این نوآوری یک قدم پایین تر از Tiggo 5 عظیم تر قرار گرفت، اما ظاهر هر دو ماشین به یک سبک طراحی شده. افرادی که با نسخه‌های گذشته‌ی X33 آشنایی دارند، به‌سختی باور می‌کنند تمامی این مدل‌ها از سیزده سال قبل تاکنون، با پلتفرمی واحد تولید ‌شده‌اند. نمونه‌ی اولیه‌ طراحی ناهماهنگی با چراغ‌های بزرگ و ناخوشایند داشت؛ اما با فیس‌لیفت سال ۲۰۱۰ جذابیت بیشتری پیدا کرد.

 

در طول نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن در سال ۲۰۱۴، این شرکت چینی کراس اوور جدید Tiggo 3 را به همه نشان داد که ظاهری مدرن و تغییرات ملموس در دکوراسیون داخلی (در مقایسه با نسخه قبلی – Tiggo FL) دریافت کرده بود. درواقع، بسیاری از خودروهای چینی ساخت برندهای مختلف به‌دلیل استخدام طراحان خارجی در صنعت خودروسازی چین، تغییر ظاهری چشمگیری بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ تجربه کردند و تیگو ۳ (ام‌ وی‌ ام ایکس ۳۳) هم از این مورد مستثنا نبود. جدیدترین مدل ام وی ام X33 در ایران، با دو تیپ S و S اسپرت عرضه می‌شود که صرفا در جزئیات سپر جلو متفاوت هستند. درضمن، مدل اسپرت سقف سیاه‌رنگ دارد. مدل X33 S نسبت به نسخه ی ساده در بازار جذابیت بیشتری دارد. در نمای جلو لامپ هالوژن استفاده شده که به این جذابیت افزوده.

اگر می خواهید از قیمت ام وی ام x22 آگاه شوید به صفحه خرید mvm x22 مراجعه کیند.

قیمت ام وی ام x33 صفر اقساطی

نوار ال ای دی دیلایت داخل سپر قرار دارد و کمی بالاتر از چراغ مه شکن. چراغ راهنمای نارنجی کوچک را میبینیم که در گوشه ی چراغ اصلی خودرو قرار گرفته با یک سری قطعات باریک فلزی، این ترکیب و هماهنگی تداعی کننده ی حالت چشم و پلک هست. در این خودرو شاهد جلو پنجره با راحی ساده هستیم مشابه با دیگر خودرو های چری، که با زمینه سیاه و افقی و ترکیب با فلز کروم و لوگوی چری ترکیب شده. این خودرو فقط در ایران برند MVM دارد و در دیگر کشورها، با لوگوی شبیه به A مربوط به گروه چری تولید می‌شود.

 

سپر X33 S حجم‌دهی پیچیده و چشم‌گیری ندارد؛ ولی ظاهری اسپرت و جوان پسند دارد که این را مدیون چند حفره ایست که دارد. در اطراف سپر جایگاه هایی برای مه شکن و دیلایت ها وجود دارد در عین حال در وسط سپر ادوات سیاه پلاستیکی و مشبک دیده می‌شوند که در مدل ام وی ام  X33 S  اسپرت با زهوار فلزی و نقره‌ای‌رنگ مستطیل‌شکل همراه است. نمای جانبی X33S مشابه با مدل قبلیست ولی با تفاوت های کوچکی قابل تشخیص از دیگریست. رینگ های جذاب تری هم دارد.

نمای داخلی MVM X33

در داخل هم شاهد طراحی مدرن و تا حدودی جذاب هستیم. فرمان مدرن با فریم فلزی و نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به نسخه های قدیمی تر همراه جایگاه ویژه در داشبورد و طراحی خلاقانه برای مجرای خروجی هوا، جلوه‌ای تازه برای سرنشین فراهم می‌کند. در مدل X33 S اسپرت، ادوات سرخ‌رنگ در بعضی قسمت‌های داشبورد و پوشش داخلی درها دیده می‌شوند.

فضای داخلی کابین به راحتی ۵ سرنشین بزگسال را در خود جای می دهد فضای پا و سر مناسب است و برای افراد قد بلند آزار دهنده نیست. فضای بار ۵۵۰ لیتری هم ارائه می دهد که فضای خوبیست البته که با خواباندن صندلی های عقب این فضا بیشتر هم می شود. لازم به ذکر است این نسخه از خودرو نسخه‌ای ویژه در بازار ایران محسوب می‌شود. داخل کابین نسبت به نسخه های قبلی کاملا تغییر کرده و طراحی اسپرت تر و به روز تری را شاهد هستیم که جلوه های جذابی را ارائه کرده اند.

 

خطوط نرم با زوایای مهیج را در قسمت داشبورد داریم همچنین در طراحی از اشکال هندسی هم استفاده شده است که نشان از تاکید بر جنبه‌های اسپرت و جوان‌پسندانه نمای داخلی ایکس ۳۳ اسپرت دارد؛ استفاده از تزیینات قرمز رنگ نیز موجب تشدید این موضوع شده است. کیفیت متریال قابل قبول است هرچند خیلی عالی نمیتوان گفت ولی در حد قیمتی که عرضه شده خوب است. طراحی متفاوت و جذابی را می توان در دستگیره‌ها، بازویی درب‌ها، کنسول میانی، دریچه‌های تهویه، غربیلک فرمان و همچنین پنل کیلومترشمار پشت فرمان دید.

قیمت mvm x33

در قسمت بالای داشبورد مجای خروجی هوا وجود دارد و در قسمت مرکزی هم نمایشگر لمسی ۸ اینچی دیده می شود و هماهنگ با پنل پشت فرمان طراحی شده. در پایین داشبور هم زوایای متقارن رو به بالا وجود دارد کلید و دریچه های تهویه مطبوع هم کمی پایینتر دیده می شوند. فرمان مدل X33 S اسپرت درمقایسه‌با نسخه‌های قبلی نه‌تنها کلیدهای کاربردی متعدد برای کروزکنترل و سیستم صوتی و پاسخ‌گویی به تماس تلفنی وجود دارد؛ بلکه متریال استفاده شده با کیفیت تر است. ساختار فرمان حالت استخوانی و اسپرت دارد و به‌جای پلاستیک، از چرم مصنوعی همراه‌با خط دوخت داخلی برخوردار است. در پنل پشت فرمان، عقربه‌های سرعت‌سنج و دور موتور با حالتی جذاب ارائه می‌شوند که نمایی تخت و شبیه به محصولات فولکس دارد. درمجموع، می‌توان از طراحی نمای داخلی X33 S اسپرت راضی بود.

قیمت ام وی ام x33

آپشن ها و امکانات MVM X33

MVM X33 جدید دارای آپشن های قابل قبول و راضی کننده ای هم چون سنسور دنده عقب، صندلی با روکش چرمی، سان روف برقی، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، کامپیوتر سفری، شیشه بالابر برقی برای ۴ در، روکش چرمی فرمان مجهز به دکمه‌های کنترل و روکش چرم، سیستم صوتی با ۴ اسپیکر و هندزفری، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، USB، میرورلینک، دو عدد کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع اتومات، صندلی راننده با تنظیمات ۶ حالته دستی، صندلی سرنشین با تنظیمات چهار حالته دستی، پورت ۱۲ ولت، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، سانروف، کیت و رکاب اسپرت بدنه، سقف مشکی است.

پیشرانه و مشخصات فنی MVM X33

ازنظر کیفیت رانندگی، باید اعتراف کرد فنربندی و تعلیق مناسبی در X33 S وجود دارد و به‌خوبی از دست‌اندازهای شهری عبور می‌کند. این خودرو البته دودیفرانسیل نیست و به‌دلیل ضعف در امکاناتی مثل سیستم حفظ خودرو در شیب (HCA)، مناسب سفرهای خارج جاده و طبیعت‌گردی نخواهد بود. MVM X33 در ایران با قلب تپنده ی دو لیتری فروخته می شود. این خودرو قدرت ۱۳۶ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه تولید میکند با ماکسیمم گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور بر دقیقه. کراس اوور پروفروش چری دارای جهبه دنده CVT اتوماتیک هفته سرعته عرضه می شود. صفر تا صد را در ۱۴.۵ ثانیه پر میکند و ماکسیمم سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت دارد. میانگین مصرف سوخت این خودرو ۹.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.

قیمت x33 صفر

مزایا و معایب MVM X33

مزایا

  • تجهیزات و آپشن های رفاهی متنوع: امکانات، تجهیزات و آپشن های خوب خودروهای چینی یکی از جذابیت‌های اصلی آن‌ها برای خریداران در بازار محسوب می‌شود.
  • کیفیت سواری خوب: فرمان این خودرو نرم بوده و راننده کنترل خوبی روی آن دارد. کیفیت سواری و هندلینگ مناسب
  • کابین جادار و جذاب: هماهنگی طراحی بخش های مختلف کابین و ارگونومی خوب صندلی ها

معایب

  • عایق‌بندی ضعیف کابین: نفوذ صدای باد در کابین (اغلب از سمت شیشه جلو) و صدای تا حدودی آزاردهنده پیشرانه
  • کمبود قطعات در بازار: قطعات بدنه این خودرو و همچنین برخی از تجهیزات تخصصی موتور و گیربکس این خودرو به گفته مالکان آن چندان در دسترس نبوده و به سختی تهیه می‌شود.
  • مصرف سوخت بالا: در شهر گاهی مصرف سوخت به ۱۱ یا ۱۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میرسد که میزان بالایی برای این خودروست
  • شتاب و قدرت ضعیف موتور

مطالعه بیشتر  خرید و فروش خودرو دنا کارکرده و صفر + قیمت روز دنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *