بی ام وخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بی ام و X4 کارکرده و صفر+قیمت روز بی ام و X4

خرید و فروش بی ام و X4 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بی ام و “]

شرکت ب‌اِم‌وِ در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ در آلمان تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی می باشد.بی ام و (BMW) دهه‌هاست به‌عنوان یکی از خودروسازان مطرح جهان فعالیت می‌کند. این خودروساز، در طول یک قرن فعالیت خود محصولات فوق‌العاده‌ای را به بازار عرضه کرده و با فراز و فرودهای زیادی هم مواجه بوده است.

شرکت بی ام دبلیو بدون شک یکی از مشهورترین شرکت ها در عرصه خودروسازی است که شهرتی جهانی دارد. اگرچه شهرت و آوازه بی ام دبلیو بیشتر به دلیل تولید اتومبیل های اسپرت با طراحی های خاص و زیباست که خصوصا در چند دهه اخیر وارد بازار شده اند اما این شرکت تاریخچه ای ۱۰۰ ساله دارد و نمونه های اولیه خودروهای آن هنوز هم از شاهکارهای صنعتی محسوب می شوند.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز بی ام و X4 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Premiumقیمت روز بازار2,600,000,000
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Executiveقیمت روز بازار2,800,000,000
سری 2 اکتیوتورر‏، 218i2018 | executiveقیمت روز بازار2,650,000,000
سری 3 سدان‏، 320i2018 | Legendقیمت روز بازار4,300,000,000
سری 3 سدان‏، 330i2018 | Performanceقیمت روز بازار5,500,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Perfectionقیمت روز بازار10,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressive sportقیمت روز بازار9,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressiveقیمت روز بازار10,000,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Business sport plusقیمت روز بازار9,000,000,000
سری 7‏، 730li2018 | Individualقیمت روز بازار19/900,000,000

در ادامه موفقیت های که  برادر بزرگ بی ام و x4 یعنی ایکس ۶ بدست آورد، کمپانی خودرو سازی بی ام و به سراغ مهندسی و تولید برادر کوچک این خودرو رفت. Bmw x4 یک کراس اوور شاسی بلند است که در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک مدل کاملا نوین و در سه تیپ مختلف معرفی شد.

موتور ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ این خودرو با حجم ۱۹۹۷ سی سی، توانایی تولید ۲۴۵ اسب بخار است. جعبه دنده این خودرو نیز اتوماتیک و از نوع تیپ ترونیک است.

شتاب صفر تا صد این خودرو ۶٫۲ ثانیه است و قابلیت رسیدن به سرعت ۲۳۲ کیلومتر بر ساعت را دارد. آپشن های Bmw x4 بسیار متنوع بوده و می توان آن ها را در حد و اندازه های این خودروی با کیفیت دانست.

طراحی ظاهری BMW x4

برسی که در مورد این مدل صورت گرفته خودرو بی ام و x4 ازطراحی مخصوص به خودش بهره می برد و در نمای رو در رو جلو پنجره ای دو قسمتی مجزا با خطوط کرومی آن را همراهی می کند. این خودرو آمیخته  از یک شاسی بلند و یک کوپه اسپرت می باشد که نشان دهنده خلاقیت و نوآوری طراحان آلمانی می باشد. در نمای جانبی خطوط و حجم دهی  منطقی مشاهده می شود که ظاهر خودرو را عضلانی و برجسته جلوه می دهد. در این نما شاهد کاهش ارتفاع سقف هستیم که تا صندوق عقب نیز امتداد یافته است.

در نمای عقب نیز برآمدگی بالای صندوق عقب موجب خاص شدن این نما شده است. به صورت کلی می توان گفت طراحی خودرو در عین سادگی از زیبایی قابل قبولی نیز بهره می برد.

طراحی کابین بی ام و X4

داخل بی ام و x4 نیز مشابه ظاهر آن مدرن و زیبا بوده و در طی بررسی کابین یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دیده می شود که در سایز ۸.۸. نیز قابل سفارش بوده و برای ارائه اطلاعات و سرگرمی به سرنشینان اثربخش واقع می شود. در بخش داشبورد مرکزی هم یک موس جای دارد که از آن طریق می توان نمایشگر را کنترل کرد. از دیگر آپشن های این خودرو قابلیت Head up display می باشد که اطلاعات صفحه پشت فرمان را روی شیشه جلویی نشان می دهد. مواد بکار رفته در درون خودرو از جنس چرم و پلاستیک مرغوب می باشد و به طور کلی کیفیت بسیار خوبی دارد. فضای درون کابین هم برای سرنشینان جلویی رضایت بخش بوده اما در ردیف دوم به دلیل کاهش ارتفاع سقف فضای زیادی در اختیار سرنشیان نخواهد بود.

تجهیزات و امکانات رفاهی

بی ام و X4 با تجهیزات و امکانات رفاهی بسیاری همراه است که از جمله آن می توان به ایربگهای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای/ سیستم کروز کنترل هوشمند/ سیستم هشدار خروج از خط/ سنسور باران جهت عملکرد خودکار برف پاک کن ها/ دمای سیستم هشدار/ نمایشگر فشار باد لاستیک/ سنسورهای پارک و دورببین دید عقب/ سیستم سنجش فاصله طولی جلوی خودرو/ دوربین هشدار فاصله/ سیستم کمکی پارک/ پنج دوربین عقب و جانبی/ سیستم استارت دکمه ای باز شدن درب خودرو بدون کلید/ سیستم قفل مرکزی و ریموت/ سیستم صوتی حرفه ای همراه با ۹ باندگو و ورودی هایUSB, AUX و حافظه ۱۲ گیگابایتی/ چراغ های عقب LED همراه با مه شکن/ سیستم شستشوی چراغ ها/ تنظم خودکار شدت نور/ سانروف با قابلیت تنظیم/ شیشه بالابر برقی/ شیشه سولار/ سیستم محافظ از صدمه/ سیستم گرمکن شیشه های جلویی/ شیفتر پشت فرمان/ حالت رانندگی اکو پرو مود، کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس(سفارشی)/ فرمان برقی/ سیستم هشدار نقطه کور/ دوربین ۳۶۰ درجه/ رینگ کرومی و … اشاره کرد.

مزایا و معایب بی ام و X4

مزایا:

  • داشتن طراحی زیبا و جذاب
  • عملکرد عالی گیربکس
  • موتور قدرتمند
  • مصرف پاین سوخت
  • هندلینگ عالی
  • امکانات و تجهیزات فراوان
  • کیفیت بالای ساخت

معایب

  • آفرود ضعیف
  • فضای کم سر و گردن در ردیف دوم
  • دید عقب نچندان خوب
  • پیشرانه حساس

 

رقبای بی ام و X4 در بازار

در این رده قیمتی SUVهای چندان زیادی نداریم که بخواهیم با X4 مقایسه کنیم؛ با این حال با مقداری وجه بیشتر می‌توان به پورشه ماکان نیم‌نگاهی داشت. خودرویی که از نظر کیفیت، دینامیک رانندگی و سواری در جایگاهی نسبتاً بالاتر از X4 قرار می‌گیرد اما در عوض گران‌تر است و هزینه نگهداری به مراتب بیشتری روی دوشتان خواهد گذاشت. ولوو XC90 هم در این رده قیمتی حضور دارد که هرچند در سگمنت متفاوتی دسته‌بندی می‌شود اما می‌تواند بواسطه جادار بودن و راحتی و ایمنی کم‌نظیر، برای خانواده‌های پرجمعیت کارآمدتر باشد، هرچند اگر به دنبال یک خودرو چالاک و اسپرت باشید قطعاً پشت فرمان X4 لذت بسیار بیشتری تجربه خواهید نمود؛

مشخصات فنی بی ام و X4

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۷ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۲۴۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۸ سرعته استپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۶.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۳۲ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۷۷۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۷۱ طول – ۱۸۸۲ عرض – ۱۶۲۳ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۸۰۹ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۷ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
میزان تولید CO2 169 گرم در هر کیلومتر

 

 

 

 

 

 

مطالعه بیشتر  مشخصات هیوندا i40 استیشن + قیمت هیوندا آی 40استیشن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *