خرید و فروش خودروهیوندای

خرید و فروش هیوندای i10 کارکرده و صفر+قیمت روز هیوندای i10

خرید و فروش هیوندای i10 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”هیوندای” model=”i10″]

نام هیوندا ( Hyundai ) اشاره به مجموعه شرکتها و کارخانجات معظمی دارد که در سال ۱۹۴۷ توسط آقای چونگ جو یونگ ( Chung Ju Yungg ) بنیان گذاری و تاسیس شد و سرانجام به بزرگترین گروه صنعتی کره تبدیل شد. این مجموعه از تشکیل اولین شرکت ساختمانی در سال ۱۹۴۷ آغاز بکار کرد.

شرکت هیوندای موتور” امروزه شرکتها و کارخانجات زیادی در سراسر جهان تحت نام تجاری هیوندای همچون شرکت صنایع سنگین هیوندای ( Hyundai Heavy Industry ) در امر کشتی سازی به فعالیت های بزرگ اقتصادی مشغولند.

در این گروه شرکت خودروسازی هیوندای موتور ( Hyundai Motor Company ) که در سال ۱۹۶۷ شکل گرفت، شناخته شده ترین بخش این مجموعه است.

شرکت هیوندای موتور بخشی از گروه خودرویی هیوندای/کیا بزرگترین کمپانی کره جنوبی است. دفتر مرکزی آن در سئول و محل بزرگترین کارخانه آن در اوسان (Ulsan) می باشد که قابلیت تولید ۱.۴ میلیون دستگاه خودرو را در سال دارا می باشد.

در سال۱۹۶۸ اولین مدل خودروی تولید شده شرکت هیوندای موتور، “کورتینا” (Cortina) با همکاری شرکت فورد انگلستان تولید گشت.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز هیوندای i10 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز هیوندای
i20 (مونتاژ)‏2018قیمت روز بازار2،250,000,000خرید هیوندای کارکرده
هیوندای اکسنت2018قیمت روز بازار2.400.000.000خرید هیوندای کارکرده

هیوندا i10 کوچکترین محصول تولید شده توسط کمپانی خودروسازی هیوندای کره جنوبی به شمار می‌آید که از سال ۲۰۰۷ در سبد تولیدات شرکت سازنده جای گرفت و تاکنون سه نسل از این مینی هاچبک شهری روانه بازارهای بین‌المللی شده است.

هیوندای i10 موجود در بازار کشورمان از تبار نسل دوم این خودرو بوده که از سال ۲۰۱۷ (زمستان ۱۳۹۵) روی خطوط تولید شرکت کرمان موتور قرار گرفت. در واقع آی ۱۰ اولین مدل مونتاژی هیوندای در ایران، پس از سال‌ها وقفه پیش آمده در همکاری میان خودروساز کره‌ای و کرمان موتور به شمار می‌رود.

طراحی ظاهری هیوندای i10

نمای ظاهری هیوندای i10 به عنوان یک خودرو مینی‌سایز، نسبتا جذاب، مدرن و کمی تا قسمتی تهاجمی به نظر می‌رسد. حالت اخم‌آلود چراغ‌ها سعی در خط و نشان کشیدن برای افرادی دارد که احتمالا با توجه به ابعاد کوچک این خودرو، احترام زیادی برای آن قائل نیستند. جلوپنجره‌ بخش اعظم نمای روبرو را به خود اختصاص داده و حضور دو چراغ دایره‌ای‌شکل در گوشه‌های فوقانی آن تا حدودی خاص، متمایز و نمادین جلوه می‌کند. فرم منحصربه‌فرد قاب‌های مشکی‌رنگ در جوانب سپر جلو نیز کمک شایانی به مدرن‌تر شدن چهره این خودرو کرده است.

در بخش جانبی شاهد حجم‌پردازی‌های منطقی و نیز ضربه‌گیرهای نسبتا پهن با فرم هندسی خوشایند هستیم که سعی در کاهش سادگی و افزایش جذابیت بصری هیوندای آی ۱۰ داشته‌اند. خط شانه‌ای که از انتهای چراغ عقب تا بخش جلو خودرو امتداد یافته نیز به نوبه خود تاثیر مثبتی در خوش‌فرم‌تر جلوه دادن بدنه خودرو داشته است. ناگفته نماند که حالت لوزی شکل فریم پنجره‌ها و ستون c آی ۱۰ بسیار شبیه نسل اول مرسدس بنز کلاس A جلوه می‌کند.

به طور کل نمی‌توان انتقاد خاصی را به طراحی بیرونی هیوندای آی ۱۰ وارد دانست؛ طراحی جوان‌پسند و اسپرت این خودرو به گونه‌ای انجام گرفته که مشتریان بازار کم تنوع ایران احتمالا مشکل خاصی با ظاهر آن نداشته باشند.

طراحی کابین هیوندای i10

با حضور در فضای کابین، طراحی نسبتا آرامش‌بخش داشبورد که دارای حالتی ما بین کلاسیک و مدرن است، نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. دریچه‌های تهویه دایره‌ای شکل روی داشبورد هارمونی خوشایندی با چراغ‌های مه‌شکن تعبیه شده بر سپرهای خودرو پدید آورده‌اند. فرم سه شاخه و طراحی خوش‌دست غربیلک فرمان نیز حس خوبی در ذهن و راننده به وجود می‌آورد. صندلی‌ها باآنکه دارای روکش پارچه‌ای هستند اما نسبتا راحت و ارگونومیک طراحی شده‌اند؛ همچنین دسترسی به ادوات مختلف از روی صندلی راننده به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

سطح کیفی متریال کابین i10 در قیاس با رقبا تقریبا مناسب و مطابق انتظار به نظر می‌رسد. صندلی‌های ردیف عقب برای حضور دو نفر سرنشین بزرگسال با قد متوسط گنجایش کافی دارند اما ظرفیت ۲۱۸ لیتری محفظه بار به هیچ وجه نمی‌تواند جوابگوی نیازهای مسافرتی یک خانواده چهار نفره باشد؛ البته زوج‌های جوان می‌توانند با خواباندن صندلی‌های عقب تا حدود ۱۰۱۲ لیتر فضا برای اسباب و وسایل خود فراهم کنند.

آپشن ها و امکانات ایمنی هیوندای i10

مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی موجود در هیوندای i10 که چهار ستاره ایمنی موسسه یورو انکپ را نیز در کارنامه دارد، به شرح زیر خواهد بود:

کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، حسگر پارک عقب، سنسور فشار باد تایر، رادار تغییر لاین، رادار تصادف از جلو، ترمز ضدقفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، دیلایت، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، تغییر زاویه چراغ‌ها، فرمان برقی حساس به سرعت، بلوتوث، USB، سیستم صوتی با ۴ اسپیکر، ۲ عدد کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی‌های ۶ و ۴ حالته جلو با تنظیمات دستی، روکش پارچه‌ای صندلی، پریز ۱۲ ولت، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن. همانطور که مشاهده می‌کنید سطح آپشن‌های رفاهی و ایمنی به کار رفته در هیوندای آی ۱۰ قابل قبول و در بعضی موارد بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

مزایا و معایب هیوندای i10

مزایای خودرو

  • طراحی اسپرت و جوان پسند
  • سواری نرم و راحت
  • تجهیزات ایمنی استاندارد

معایب خودرو

  • شتاب نه چندان قابل قبول
  • فضای محدود کابین
  • محفظه بار کوچک
  • کمبود امکانات رفاهی

رقبای هیوندای i10

کیا پیکانتو و میتسوبیشی میراژ از رقبای هیوندای i10 در بازار جهانی است.

 قیمت هیوندا i10 کارکرده

قیمت هیوندای i10 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت i10 کرمان موتور کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره در قیمت ماشین i10 کرمان موتور تاثیرگذارند. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو هیوندای i10 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. این تفاوت قیمت هیوندا i10 صفر با قیمت i10 کارکرده بسیار چشمگیر است، قیمت i10 کارکرده  ۱۳۹۶ در بازار آزاد در محدوده قیمت ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان موجود است.

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۲۴۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۸۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۲۱ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۴ سرعته خودکار تیپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۳.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۶۶ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۰۴۶ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۳۶۶۵ طول – ۱۶۶۰ عرض – ۱۵۰۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۳۸۵ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۸ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۵.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۴۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
میزان تولید CO2 142 گرم در هر کیلومتر

 

 

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش هاوال H2 کارکرده و صفر+قیمت روز هاوال H2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *