خرید و فروش خودروکیا

خرید و فروش خودروی کیا سلتوس + قیمت روز و مشخصات کیا سلتوس

خرید و فروش خودروی کیا سلتوس صفر و کارکرده در نیکبخت خودرو

در این مقاله در مورد خرید کیا سلتوس و همچنین فروش کیا سلتوس صحبت کرده ایم. امروزه شرکت خودرو سازی کیا ، بیش از۱.۴ میلیون خودرو در سال تولید میکند و فرآیند تولید و مونتاژ آن ها در ۸ کشور مختلف انجام میشود ؛ که امروزه خودروی کراس اوور جدیدی به نام کیا سلتوس (KIA SELTOS) 2023، را تولید و به بازار عرضه کرد که یکی ازگزینه های وارادتی خودرو در کشور می باشد

که بر اساس آیین نامه واردات ، امکان ورود آن به کشور مهیا شده است و به زودی زود به گمرکات کشور میرسد و توسط شرکت کوشا خودرو عرضه میشود ؛که اولین بار این خودرو،  در دهلی نو هند در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و به بازار عرضه گردید . این خودرو در کل جهان از آمریکا گرفته تا کشور هند و خاورمیانه مشتریانی دارد و در هر منتطقه مختلف با مشخصات فنی به خصوصی به عرضه میرسد .

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش کیا سلتوس کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است.

همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش اسپورتیج صفر و کارکرده + قیمت روز اسپورتیج

اگر می خواهید در مورد خرید و فروش کیا پگاس اطلاعات داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله خرید کیا پگاس را مطالعه کنید.

قیمت روز کیا سلتوس صفر وکارکرده

کیا سلتوس (SELTOS) تنها در نسخه ای با پیشرانه ۱.۶ لیتری در بازار میتواند عرضه شود که در دبی قیمت آن به حدود ۶۳۰۰۰ درهم معادل ۴۷۲ میلیون تومان است که با احتساب هزینه های گمرک و پلاک شدن و واردات به کشور قیمت کیا سلتوس به چیزی حدود ۹۵۰ میلیون تومان در بازار ایران وارد میشود

طراحی کیا سلتوس

طراحی کیا سلتوس ، در نمای روبرو و عقب تهاجمی و اسپرت انجام شده است که میتوان برای اثبات این ادعا ، به چراغ های کشیده در جلو و جلو پنجره بزرگ اشاره کرد ؛ و این خودرو کراس اوور برپایه معماری هیوندای کونا ساخته شده و از المان های ساده تری به کار گرفته شده است . در نمای داخلی خودرو همانند خودرو های سدان کیا مانند کیا اپتیما وکیا سراتو ساخته شده و نیز از ترکیب دو رنگ در اختیار خریداران قرارداده شده است ، ولی متاسفانه از معایب این خودرو به کار گرفتن کیفیت بدی از متریال ،

 در داخل کابین میباشد و تماشای درون اتاق خودرو جذاب تر از نشستن درون آن و استفاده ازخودرو میباشد زیرا در قسمت کنسول میانی داشبورد و پنل درب ها ا زجنس پلاستیک سفت و سخت استفاده شده  که میتوانیم ، از قیمت کیا سلتوس این موضوع را برای خریداران اثبات کنیم البته همان طور که میدانیم برای برخی از خریداران نمای ظاهری ارجحیت بیشتری تا کیفیت متریال به کار گرفته شده در خودرو را دارد. و شرکت خودروسازی کیا با تولید این خودرو به دنبال مشتریانی از خودرو میباشد که به دنبال یک خودروی اسپرت و لوکس از نظر ظاهری و با کیفیت معمولی میباشد.

خرید و فروش خودروی کیا سلتوس 2023

راحتی استفاده از خودرو

طبق بررسی های انجام شده ، ما میتوانیم امتیاز ۱۰/۶ را به این خودرو بدهیم . از نظر فضای داخل اتاق ماشین مناسب برای خانواده ، سفرهای خانوادگی و همچنین سر نشینان دارای هیکل درشت کاملا راحت و مناسب است ؛ این راحتی را هم در صندلی های عقب خودرو و هم در صندلی های جلوی خودرو میتوانیم مشاهده کنیم که یک فضای حدودا ۳۸ اینچی را برای سر نشینان عقب و یک فضای ۴۱ اینچی را برای سر نشینان جلوس خودرو میتوانیم درنظر بگیریم  .

فاصله بین دو محور کیا سلتوس معادل ۲۶۱۰ میلیمتر و فضای صندوق عقب آن ۴۳۳ لیتر میباشد که در اختیار خریداران قرار میدهد که فضایی معادل با خودرو های هیوندا النترا و کیا سراتو میباشد .

قیمت کیا سلتوس

مشخصات فنی

همان طور که گفته شد خودروی کیا سلتوس با مشخصات فنی مختلفی در هر منتطقه عرضه میشود ؛ که نسخه های موجود در بازار از دو مدل تولید شده ، که نوع اول از پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده ، و در نوع دوم ،  از موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ با قابلیت انتقال نیرو ۱۷۵ اسب بخار و ۱۵۱ نیوتون متر گشتاور ، شتاب صفر تا صد ۱۲.۳ ثانیه  و حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت را توسط یک گیربکس ۶ سرعته ،  تولید میکند . که نسخه ۶/۱ لیتری را کوشا خودرو به زودی قرار است به احتمال زیاد وارد کشور و به مردم عرضه کند.

خودرو کیا سلتوس از نظر محور محرک دارای دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل میباشد که انتظار داریم نسخه تک دیفرانسیل این خودرو وارد  بازار ایران شود با این حال اگر نسخه دو دیفرانسیل خودرو هم وارد شود نمیتوان با موتور ۱.۶ لیتری به عنوان یک خودروی مناسب برای افرود به آن نگاه کرد. مصرف سوخت ترکیبی  کیا سلتوس ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با استاندارد آلایندگی یورو ۴ و با حجم باک ۶۰ لیتر میباشد .

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به النترا ۲۰۲۳ را حتما مطالعه نمایید.

امکانات یا آپشن های کیا سلتوس

خودروی کیا سلتوس برای مقابله و رقابت با خودرو های چینی آپشن های رفاهی خوبی مجهز کرده است که از جمله آپشن های این کراس اوور میتوان به مواردی از جمله رینگ های آلمینیومی ۱۷ اینچی ، کروز کنترل ، حالت های مختلف رانندگی ، سیستم تهویه دستی ، سیستم نمایشگر لمسی ۸ اینچی با اندروید و اپل کارپلی ، سیستم ورود و خروج به خودرو بدون استفاده از کلید (KEYLESS START) ، استارت موتور از راه دور ، پوشش چرمی کابین ، سانروف ، دو عدد کیسه هوا برای سرنشین و راننده ، سیستم کنترل پایداری (ESP) ، دوربین دنده عقب ، آینه های جانبی برقی ، اشاره کرد .

اگر می خواهید در مورد تفاوت اسپورتیج و توسان اطلاعاتی کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مقایسه کیا اسپورتیج و هیوندای توسان را مطالعه کنید.

کیا سلتوس

بیان این نکته نیز خالی از لطف نیست که فضای درون کابین کاملا مدرن و به‌روز است. یک صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی در مرکز کنسول به چشم می‌خورد که از نرم‌افزار تخصصی کیا یعنی UVO بهره می‌برد. این نرم‌افزار با سیستم عامل اندروید اتو و اپل کارپلی کاملا هم‌خوانی داشته و آسایش و راحتی کاملی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

مطالعه بیشتر  شورای رقابت چیست؟ + وظایف شورای رقابت خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *