اخبار و رویداد ها

ب ام و X5 یا ب ام و iX ،کدام شاسی بلند بهتر است

در این مقاله قصد داریم دو شاسی بلند، ب ام و X5 یا ب ام و iX را باهم مقایسه کنیم، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره این دو خودروی لوکس هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند.

یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

ب ام و X5 یا ب ام و iX

طبق پایگاه خبری نیکبخت خودرو شرکت ب ام و از اولین خودروسازان آلمانی بود که شاسی بلندها را کلید زد و حالا بزرگی از این شرکت در این تولید می شود. با ورود برقی ها به بازار و لوازم برقی سازی، بیمر باز هم سعی کرد در رده اولیه باشد و خیلی زود تحقیق و توسعه خودروهای برقی را در دستور کار قرار داد. آن ها در تولید بنزینی ها همیشه موفق بودند. ب ام و X5 همیشه و در تمام نسل هایش خودرویی جذاب و پرفروش بود، اما حالا رقیبی هم نشان و برقی را پیش روی خود می بیند و آن هم به ام و iX است. این دو خودرو در یک کلاس و یک قیمت پیشنهادی می شوند و عملکرد فنی نزدیکی دارند چه مقایسه ای بهتر از این دارند؟

مطالعه بیشتر  خرید و فروش ساینا اس دوگانه سوز صفر و کارکرده

از نظر مقایسه ام و iX طول و فاصله نسبتی بیش از تری نسبت به X5 دارد، اما این اختلاف آن قدر ناچیز است که می تواند آن چشم پوشی کند. چرا که برقی بودن iX در این مورد تفاوت های زیادی را در مورد فضای کابین دیجیتال می زند که در ادامه به آن پرداخت. در ب ام و X5 هنوز المان های سنتی ب ام و را می بینیم و این یعنی هنوز طرح جلوپنجره بزرگ و نازیبای جدید ب ام و را در این خودرو نمی بینیم.

در مقابل، طراحی ب ام و iX طرح جلوپنجره مصنوعی بزرگ و عمودی ب ام و دارد که به زیبایی طرح سنتی نیست، اما این خودرو در مجموع یک پکیج مدرن است که المان ها به روز در آن سنت های قدیمی را می گیرند. خوش‌مان بیاید یا نه این سبک جدید با ام و در طراحی است و در آغاز عصر را در محصولات این برند می‌زند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید آلفارومئو جولیتا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

ب ام و X5 یا ب ام و iX تفاوت

 

اگر از افراد خانواده با ام و در چند دهه اخیر، قطعاً با ام و X5 شما آشنا خواهند بود. گرچه این نوع طراحی یکسان در تمام مدل ها انتقادهای زیادی هم دنبال می شود، اما باید به ام و حق داد که از فرمول همیشه برنده در اتاق خودروهایش استفاده می کند. جلوآمپر دیجیتال و صفحه نمایش وسط درست مثل سایر محصولات بنزینی ب ام و در X5 دیده می شوند و همان دسته می شوند را در این خودرو می بینیم.

در مقابل، ب ام و iX کابینی مدرن تر و متفاوت تر دارد. در این خودروی تمام برقی صفحه نمایش وسط و جلوآمپر به صورت یکپارچه طراحی شده است و فرمان غیر متعارف شش ضلعی را می بینیم.از آن جا که در یک خودروی تمام برقی نیاز به طراحی یکپارچه دسته دنده با داشبور نیست، زیرا در جلوی فضای بازی را می بینیم که باعث می شود کابین بزرگ تر باشد و تمام المان ها آن قدر مینیمال و مدرن هستند که اگر نشان بدهم. باشد. و را در این خودرو هرگز حدس نمی زدید که این خودرو بیمر باشد.

در مجموع، انتخاب بین این دو کاملاً سلیقه ای است، چراکه دو سبک متفاوت را در این دو بینیم و کاملاً بسته به نظر شما متفاوت خواهد بود. اگر خودرویی مدرن و متفاوت باید iX را انتخاب کنید، اما اگر از طرفداران قدیمی با ام و خودروهای خاص باشید، بدون توجه به X5 می‌روید. در این بخش از مقایسه، ب ام و X5 را در نسخه M50i نظر قرار می‌دهیم که به پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 تویین توربو می‌رسد که حداکثر قدرت ۵۲۳ بخاری و نهایت گشتاور ۷ نیوتن متر را دارد. گشتاور در دور ۱,۸۰۰ rpm در مدار قرار می گیرد که نهایت گشتاور را خیلی زود داشت.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید خودرو ام جی به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

در مقابل، ب ام و آی ایکس به دو پیشرانه برقی می شود که انرژی آن با باتری ۱۱۱٫۵ کیلووات ساعتی انجام می شود. این دو پیشرانه به صورت ترکیبی نهایت قدرت ۵۱۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۷۶۵ نیوتن متر را تولید می کنند. پس در واقع، این دو خودرو مشخصات فنی مشابه دارند. اگر در ب ام و iX برقی، گشتاور فوراً در مدار قرار می گیرد و این خودرو را در ۴.۴ ثانیه شتابگیری صفر تا صد را می دهد، اما به دلیل وزن کم تر با ام و X5 کمی در شتابگیری سریع تر است.

ب ام و X5 یا ب ام و iX فرق

ب ام و X5 یا ب ام و iX کدام شاسی بلندتر است؟

قیمت در نسخه فول برای ب ام و X3 کمی بالاتر از iX است، اما تقریباً این دو کراس اوور در یک محدوده قیمتی یعنی بالاتر از ۹۰ هزار دلار قرار می گیرند، اما توجه به این جاست که هر دو خودرو کراس اوورهایی لوکس و گران قیمت می دهند. می شوند. می شوند و به نظر می رسد با این قیمت، خرید با ام و iX به عنوان یک نمونه مدرن تر و متفاوت تر منطقی تر است.

اگر شما خیلی به شما استفاده خواهد کرد، اما تنها به دلیل وجود iX منطقی تر است. صد البته که دوست‌داران نشان می‌دهند به این راحتی‌ها با سبکی که در X5 به کار می‌رود دست نمی‌کشند، اما باید پذیرفت که همه چیز در دنیای مدرن در حال تغییر است و به زودی از سنت‌های دوست داشتنی نخواهند بود.

مطالعه بیشتر  مقایسه سانتافه با فیدلیتی

نوشته های مشابه