اخبار و رویداد ها

بهترین خودروهای چینی از لحاظ خرید فروش در بازار ایران

خودروسازی چین در این آواخر در بازار ایران شهرت زیادی پیدا کرده است. یکی از دلایل محبوبیت می‌‌توان به قیمت رقابتی نسبت به خودروهای اروپایی در کنار پیشرفت چشمگیر کیفیت اشاره کرد. البته هنوز فرآوری چینی راه زیادی برای کسب اعتماد مشتریان در پیش دارد و بسیاری از متقاضیان بازار خودرو، ترجیح می‌دهند برندهای اروپایی را تست کنند. اگر شما هم قصد خرید خودرو دارید و می‌خواهید برندهای چینی را هم در لیست انتخابتان قرار دهید، لازم است که با کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران آشنا شوید. برای معلومات بیشتر با ما همراه باشید.

درادامه می پردازیم به معرفی بهترین خودروهای چینی که موقعیت بازاری خوبی در ایران دارند، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت

۱. چری آریزو توربو

آریزو یکی از خودروهای دوست داشتنی این برند چینی است که سال ۹۶ به بازار ایران راه پیدا کرد. مصرف پایین بنزین، شتاب و عملکرد مناسب موتور و البته مهندسی زیبا از نقاط  قابل ملاحظه این خودروی چینی محسوب می‌شوند.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

چری آریزو خودروی است که ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد و قدرت آن ۱۴۷ اسب بخار است. حداکثر سرعت چری آریزو به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و از آپشن‌های متعددی آن می‌توان به دکمه کروز کنترل، کیلس استارت و سانروف اشاره کرد. اگرعلاقمند خرید چری آریزو هستید باید بین ۳۶۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

۲. جک J5

برند جک از همان خودروهای چینی بازار ایران هست که اگر حرف از خودروهای برتر چینی ایران به زبان آید، باید کلیمه جک را نیز برزبان آورد. در این میان سری J یکی از برترین‌های این برند محسوب می‌شود. نسل پنجم سری J پیشرفت چشم گیر نسبت به مدل‌های قبلی داشته است و توانایی این مدل موجب شده است که آن را در لیست کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران قرار دهیم.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

شتاب ۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر، خودروی جک J5 را به مدلی قابل‌قبول تبدیل کرده است و با مصرف ۶ لیتر در هر صد کیلومتر، در لیست کم‌مصرف‌ترین خودروهای هم‌رده خود قرار می‌گیرد. جک j5 به آپشن‌هایی مانند گرم گن صندلی، سانروف، ، سیستم ضد سرقت، تنظیم برقی صندلی و کامپیوتر سفری هم مجهز است. اگر مایل به خرید  j5 هستید ، باید بین ۲۷۰ تا ۴۱۵ میلیون تومان هزینه کنید.

۳. دانگ فنگ H30

آیا دنبال خودروی کراس‌اووری ارزان اما باکیفیت هستید،؟ یکی از گزینه های خوب تان دانگ فنگ h30 می باشد. این خودرو در سال ۹۵ وارد بازار ایران شد. این خودرو محصول دو شرکت PSA و دانگ فنگ است و از لحاظ نمای ظاهری بیشتر از هر چیزی به ماشین های پژو شباهت دارد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

موتور این خودرو همان موتور TU5 است و از نظر سرعت و قدرت، نمره قابل قبولی دریافت می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است و مصرف سوخت آن به ۷ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. قدرت دانگ فنگ H30 105 اسب بخار است و موتوری ۴ سیلندری دارد. از آپشن‌های این خودرو می‌توان به گرم‌کن صندلی، سانروف، سیستم تهویه مطبوع ، آینه‌های جانبی برقی و  اتوماتیک اشاره کرد. برای خرید این خودرو باید بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

۴. برلیانس H320

برلیانس یکی دیگر از کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران است. این برند از شروع آمدن اش در بازار ایران، با الهام از خودروهای BMW توانست توجه مشتریان را به خود جلب کند. طراحی برلیانس چینی یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و در کنار آن، آپشن‌های پذیرفته شده و مناسب از دیگر نقاط قوت این خودروی چینی به‌حساب می‌آیند.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

نسخه هاچ‌بک این خودرو شهرت بیشتری نسبت به مدل صندوق‌دار آن دارد و حال ‌و هوای اسپرت و جوان‌پسندی به آن بخشیده است. موتور این خودرو توسط تولیدکننده داخلی پیشرفت داشته است و با تجهیز به پیشرانه قدرتمندتر قدرت آن به‌صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است. موتور برلیانس H30، ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از آپشن‌های این خودرو می‌توان به سانروف، سنسور دنده‌عقب، رهیاب ماهواره‌ای و سیستم کیلس اشاره کرد. برای خرید این خودرو باید حدود ۲۵۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

۵. جک S5

مدل s5 ما را مجبور کرد تا دوباره سراغ برند جک برویم. مدل جک S5 چینی یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار ایران است و اولین‌بار در سال ۹۳ وارد کشور شد. کیفیت قابل ملاحظه این خودروی چینی باعث شده که مشتریان آن ابرازعلاقه بیشتری در مورد این خودرو نشان دهند و استهلاک نسبتاً پایین آن هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت جک S5 محسوب می‌شود. شتاب s5 حدود ۱۱.۷ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که آمار پذیرفته شده در میان خودروهای هم‌رده خود به‌حساب می‌آید. موتور ۴ سیلندر این خودرو با حداکثر قدرت ۱۷۱ اسب بخار، کیفیت قابل قبولی نسبت به رقبا دارد و توانسته است مشتریان اش را  راضی نگهدارد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

از آپشن‌های S5 می‌توان به سیستم کیلس، دوربین عقب ، سانروف، رهیاب،  تهویه اتوماتیک، صندلی برقی و گرم‌کن صندلی جلو اشاره کرد. اگر مایل به خرید این خودروی کراس اوور هستید، باید بین ۵۵۰ تا یک میلیارد تومان هزینه کنید.

۶. چانگان CS35

چانگان میان کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران، کمتر شناخته شده است. چانگان در سال ۹۳ وارد ایران شد و بعدازآنکه سایپا، خودروساز معروف داخلی، خط مونتاژ آن را راه‌اندازی کرد، بیشتر از قبل مورد دید مخاطبان قرار گرفت.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

این خودرو از موتوری ۴ سیلندری بهره می‌گیرد که حداکثر قدرت آن ۱۱۳ اسب بخار است. شتاب چانگان CS35 حدود ۱۵ ثانیه تخمین زده می‌شود و حداکثر سرعت این خودرو هم به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. طراحی ظاهری این خودرو از نقاط قوت آن و یکی از دلایل شهرت آن نسبت به رقبا محسوب می‌شود. هرچند نمی‌توان از این خودرو انتظار آپشن‌های هیجان‌انگیز داشت، اما تجهیز به سانروف و کروز کنترل در کنار کامپیوتر سفری و اتولایت، از دستآورد های هستند که نمی‌توان به‌سادگی از کنارشان عبور کرد. خرید این خودرو بین ۴۴۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان هزینه دارد.

۷. ام‌وی‌ام X22

x22 از دیگر خودروهای چینی محبوب در ایران است که توانسته است نظر طرفداران خودروهای کراس‌اوور را به خود جلب کند. این کراس‌اوور جمع‌وجور توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود و مانند سایر خودروهای هم‌رده و رقیب خود، در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید شده است.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

موتور ام‌وی‌ام x22 105 اسب بخار قدرت دارد که میان رقبا، چندان پرقدرت نیست. شتاب این مدل حدود ۱۲.۷ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو با مصرف ۶ لیتر در هر صد کیلومتر از خودروهای نسبتاً کم‌مصرف بازار محسوب می‌شود. از آپشن‌های ام‌وی‌ام x22 می‌توان به کروز کنترل، سنسور دنده‌عقب، ترمز کمکی، دی‌لایت، سانروف و کنترل در سربالایی اشاره کرد. برای خرید این خودرو باید بین ۵۰۰ تا ۶۱۳ میلیون تومان هزینه کنید.

مطالعه بیشتر  معرفی کانسپت جدید رنو 4Ever Trophy

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *