اخبار و رویداد ها

معرفی آلفارومئو استلویو ۲۰۲۳

معرفی آلفارومئو استلویو ۲۰۲۳

آلفا رومئو یک شرکت خودروسازی ایتالیایی است که در سال ۱۹۱۰ در میلان تأسیس شد و از سال ۱۹۱۱ تولیدکننده خودروهای ویژه مسابقات اتومبیل‌رانی نیز می‌باشد. امروزه شهرت این برند بیشتر به تولید خودروهای اسپورت گران‌قیمت است. معروف ترین خودرو این برند در بازار ایران آلفارومئو جولیتا می باشد که بسیار هم محبوب می باشد. استلویو یکی از مدل های اسپورت و محبوب این برند خودرو سازی می باشد که جدیدا مدل ۲۰۲۳ را ارائه داده.

در این مقاله از نیکبخت خودرو به بررسی تغییراتی که در طراحی ظاهری، داخل کابین، آپشن ها و مشخصات فنی این خودرو در مدل ۲۰۲۳ رخ داده می پردازیم. البته این خودرو در لیست خودروهای وارداتی به ایران نمی باشد. تا انتهای مقاله با ما باشید تا با موارد جدید اضافه شده به این خودرو جذاب آشنا شوید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  قیمت شاهین و کوییک جدید در قرعه کشی خودرو

بررسی اجمالی آلفا رومئو استلویو ۲۰۲۳

آلفارومئو استلویو فقط یک خودرو با چهره زیبا نیست. این شاسی بلند لوکس جمع و جور از روی گذرگاه پرپیچ و خم استلویو در شمال ایتالیا – یکی از محبوب ترین جاده های رانندگان این کشور – نامگذاری شده است. مدل‌های پایه اسپرینت با دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد تریم های خودرو. اما هر استلویو دارای یک جعبه‌دنده چهار سیلندر توربوشارژ و هشت سرعته اتوماتیک با قدرت ۲۸۰ اسب بخار است. ما توصیه می کنیم مدل Quadrifoglio 505 اسب بخاری را که به طور جداگانه عرضه شده است، برای Stelvio خریداری کنید. فضای داخلی تریم استاندارد، از جنبه ی لوکس بودن انتظار های را به خوبی برآورده می کند. با این حال، صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ۸.۸ اینچی آن می توانست بزرگتر باشد.

موارد جدید اضافه شدن در نسخه ۲۰۲۳

آلفارومئو تریم برتر استلویو خود را برای سال ۲۰۲۳ با اضافه شدن نسخه محدود Estrema ارتقا می دهد. Estrema از دمپرهای تطبیقی ​​و دیفرانسیل عقب با لغزش محدود نسبت به Stelvio Quadrifoglio با قدرت ۵۰۵ اسب بخار بهره می برد. طراحی بیرونی شامل پوشش آینه از جنس فیبر کربن و تزئینات جلوپنجره و همچنین رینگ های مشکی براق ۲۱ اینچی است با طراحی جذاب. Estrema با چهار رنگ رنگ به فروش می رسد: آلفا سفید، آلفا روسو، میسانو آبی و ولکانو مشکی.

مصرف سوخت استلویو ۲۰۲۳ در شهر و بزرگراه

اگرچه مصرف سوخت واقعی و برد بزرگراهی استلویو قابل توجه نیست، اما با رقبای چهار سیلندر هماهنگ است. مدل دنده عقب دارای سرعت ۲۲ مایل بر گالن شهر و ۲۹ بزرگراه است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید آلفا رومئو جولیتا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

کابین

در کابین نیز حس و حال اسپرتی برقرار است که دلیل آن عناصر فیبر کربنی مشابه نسخه‌های کوادروفولیو است. مانند سدان جولیا، استلویو فضای داخلی شیک و موقعیت رانندگی راحتی را ارائه می دهد. مدل‌های اسپرت‌تر را می‌توان با تزئینات از جنس فیبر کربنی تهیه کرد، اما کسانی که به دنبال ظاهری مجلل‌تر هستند، می‌توانند جنس برتر منبت‌های چوبی را انتخاب کنند. علاوه بر موقعیت رانندگی فوق‌العاده، صندلی های جلو دارای روکش از جنس چرم مرغوب هستند از طرفی حاشیه های آلومینیومی زیبا داشبورد، درها و کنسول میانی را زینت می‌دهند. Stelvio ترفندهای مفیدی برای ذخیره سازی فضای اضافی خود دارد، اما با فضای بار کوچک در پشت صندلی عقب، جادارترین کراس اوور در میان این مجموعه نیست. سانروف بزرگ، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۴ بلندگو نیز جزو آپشن های قابل ذکر این نسل از آلفا رومئو استلویو هستند.

سیستم اطلاعات سرگرمی تنها در یک اندازه‌ی ۸.۸ اینچی ارائه می شود دکمه های ورودی لمسی دارد. قابلیت پشتیبانی Apple CarPlay و Android Auto را دارد. در تجربه ی کار با خودرو متوجه می شوید در حالی که سیستم اطلاعات سرگرمی از نظر بصری جذاب است، اما هشدارهای ناوبری گاهی اوقات خیلی دیر اتفاق می‌افتد که منجر به از دست رفتن پیچ‌ها می‌شود که البته استفاده از یک رابط استاندارد تلفن هوشمند برای ناوبری این مشکل جزئی را حل می کند.

ایمنی

آلفارومئو استلویو دارای سطح وسیعی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده همچون کروز کنترل تطبیقی، دستیار نقاط کور فعال، هشدار خروج از مسیر، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار می باشد. مشتریان همچنین می‌توانند پکیج دستیار فعال پلاس را سفارش دهند که شامل مواردی از جمله تشخیص علائم ترافیکی، دستیار ترافیک، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده، دستیار سرعت هوشمند و… است.

موتور، گیربکس و عملکرد

چهار سیلندر توربوشارژ استلویو ۲۸۰ اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارسال می کند. گشتاور خودرو ۴۱۴ نیوتن متر می باشد و شتاب صفر تا صد ۵.۵ ثانیه ارائه می دهد.

علاوه بر طراحی زیبا، Stelvio دارای هندلینگ مناسب و سواری راحت در حین رانندگی است. حتی با چرخ‌های ۲۱ اینچی، نسخه‌ای که ما آزمایش کردیم، به جز از سخت ترین ضربه ها، در بقیه موارد هیچ صدایی ایجاد نمیکرد و این نشان از عایق بندی مناسب. شاسی، که با سدان جولیا مشترک است، دارای میرایی راحت بود. اگرچه فرمان استلویو به تیز بودن فرمان جولیا نیست، اما در حد بسیار خوبی نرم و مناسب به نظر می رسید به خصوص برای یک کراس اوور. پیش فروش این خودرو همراه با آلفارومئو جولیا ۲۰۲۳ در آمریکا آغاز شده. قیمت پیش فروش جولیا و استلویو به ترتیب از ۵۵۰۹۰ و ۵۸۹۵۰ دلار شروع می‌شود. آلفا رومئو جولیتا هم آپدیت ۲۰۲۳ داشته که سعی میکنیم در مقالات بعدی به بررسی تغییرات جدید این خودرو محبوب هم بپردازیم. جهت خرید یا فروش آلفارومئو جولیتا یا دیدن قیمت بازار این خودرو اینجا کلیک کنید

مطالعه بیشتر  معرفی خودروی جدید بی ام و  با نام آلپینا B4  گرن کوپه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *