خرید و فروش خودرو

خرید و فروش MG360 کارکرده +قیمت روز MG360

خرید و فروش MG360 کارکرده وصفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”MG360″ model=]

MG یک برند خودروسازی بریتانیایی است که توسط سیسیل کیمبر در دهه ۱۹۲۰ تأسیس شد. M.G. Car Company Limited سازنده خودروهای اسپرت بریتانیایی بود که این مارک را به شهرت رساند. MG که بیشتر به‌خاطر خودروهای اسپرت دو نفره‌اش شناخته می‌شود، سالن‌ها و کوپه‌هایی را نیز تولید می‌کرد، با موتورهایی تا اندازه سه لیتر و ۳.۵ لیتر.  اوج شکوفایی این خودروسازی در دهه های ۵۰ و ۶۰ میلادی بود، خودروسازی ام جی، بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۵، تقریبا تعطیل بود و تا سال ۲۰۰۶، تولیدات محدود کم‌فروشی داشت. باید قبول کرد سایک موتورز چین، با مدیریت صحیح و سرمایه‌گذاری به‌جا، برند ورشکسته‌ی ام جی را به صحنه‌ی رقابت بازگرداند و با تنوع بخشیدن به سبد محصولات این برند، خیلی زود به سودآوری رسید. مبلغی که سایک موتورز برای خرید شرکت ام جی در سال ۲۰۰۶ هزینه کرد، نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود، درحالی‌که سود عملیاتی ام جی با تیراژ تولید ۸۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۶، حدود ۲۵ میلیون دلار بوده است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش تویوتا کمری کارکرده و صفر + قیمت روز تویوتا کمری

بررسی اجمالی

MG 360 نمونه‌ای از رویکرد جاه‌طلبانه و هیجان‌انگیز MG است و به رانندگان گزینه رانندگی با یک سدان شیک، مجهز و مدرن را ارائه می‌دهد. ام جی ۳۶۰ در نسخه‌های مختلفی به بازار عرضه شده و در مدل‌های تنفس طبیعی با گیربکس دستی و یا خودکار و در مدل توربو با گیربکس خودکار قابل سفارش است.

طراحی ظاهری

در نمای جلوی mg360 جلو پنجره شبیه بال های باز شده ی خفاش را شاهد هستیم با نوارهای کرومی نقره ای رنگ و تا گوشه انتهایی چراغ های هالوژنی ادامه پیدا کرده. در قسمت پایین سپر مشکی با ورودی هوا و یک ردیف چراغ LED در دو طرف سپر مشکی زیرین دیده میشود با طراحی ساده و در عین حال با حفظ زیبایی.

MG 360 از زبان طراحی مخصوص این برند با نام مدل‌سازی ابریشم استفاده می‌کند، با ظاهری بسیار متمایز برای نمای بیرونی، که با خطوط براق کناری و کاپوت آجدار مشخص می‌شود. لامپ های کریستالی LED DRL براق در جلو و عقب، نشانگرهای جانبی که در آینه های درب ادغام شده اند و رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی اسپرت به جذابیت ظاهری می افزایند می افزایند.

فضای داخلی

فضای داخلی جادار به همان اندازه چشمگیر است و به دلیل فاصله بین دو محور ۲۶۶۰ میلی متری که به طور قابل توجهی نسبت به سایر مدل های این رده طولانی تر است، به درستی می تواند با تویوتا یاریس، کیا ریو و نیسان سانی رقابت کند. فضای زیادی برای بار وجود دارد، با ۴۸۲ لیتر فضای صندوق عقب، صندلی‌های عقب تاشو ۴۰/۶۰ و حداکثر ۲۳ فضای ذخیره‌سازی مختلف.

از نظر فناوری، MG 360 یک سیستم هوشمند که با موبایل‌های اندرویدی سازگار است، یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و بلوتوث تلفن ارائه می‌کند. با توجه به ویژگی های ایمنی و راحتی، این مدل دارای فرمان برقی، ABS، ESP، دوربین عقب، سرعت سنج دیجیتال، کروز کنترل، EBD، EBA، هشدار سرعت بیش از حد، سنسورهای پارک و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک همگی در دسترس هستند آپشن کروز کنترل، مدل را بسیار ایمن و قابل اعتماد می کند.

بدنه خودرو کاملاً مستحکم است و بالاترین استانداردهای صنعت خودرو را تایید می‌کند، زیرا با ساختار بدنه تقویت‌شده USD ساخته شده است که از ۷۰٪ فولاد با استحکام بالا را تشکیل شده. این مدل رتبه بندی ستاره S (C-NCAP) را دریافت کرده و تست های قابلیت اطمینان را به خوبی انجام داده است.

مشخصات فنی و سایر آپشن ها

MG 360 پیشنهاد این برند چینی در بخش سدان های کامپکت است.MG 360 از یک موتور ۱.۵ لیتری DVCT استفاده می کند که دارای فناوری پیشرفته ای است که مصرف سوخت آن را بسیار کارآمد می کند. این خودرو برای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر تنها به ۶.۳ لیتر انرژی نیاز دارد در حالی که موتور آن ۱۰۹ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور در ۴۵۰۰ دور در دقیقه دارد. ویژگی‌های استاندارد MG 360 شامل شیشه‌های برقی، آینه‌های برقی، رادیو با پشتیبانی از CD/MP3/USB/AUX، صندلی‌های پارچه‌ای با تنظیم دستی، صندلی‌های عقب تاشو، چراغ‌های مه شکن، ترمزهای دیسکی جلو و عقب و چرخ‌های فولادی است. همانطور که از محدوده بالاتر می‌رویم، ویژگی‌هایی شامل کنترل آب و هوا، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های برقی، «سیستم خودرو InkaLink» سازگار با Android Mobile، صفحه‌نمایش لمسی ۸ اینچی، سرعت‌سنج دیجیتال، تلفن هندزفری بلوتوث، سانروف، دوربین عقب پارکینگ، سنسور پارک و رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی. ویژگی های ایمنی استاندارد در MG 360 شامل کیسه هوای جلو، ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کنترل الکترونیکی پایداری (ESP)، کمک ترمز و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها است.

مزایا و معایب خودرو MG360

مزایا:

  • طراحی زیبای خودرو که مشتریان زیادی را جذب می کند.
  • مشخصات فنی مناسب با گیربکس کارامد: کارایی مشخصات فنی و به طور کلی پیشرانه استفاده شده توسط رانندگانی که این ماشین را امتحان کردند مورد تایید بوده.
  • نسخه موتور توربو
  • سواری و هندلینگ مناسب
  • کابین جادار و راحت

معایب

  • کیفیت نه چندان خوب متریال استفاده شده در کابین: سطح انتظار بالاتری بود.
  • قیمت بالا به نسبت کارایی
  • خدمات پس از فروش ضعیف
  • کمبود قطعات یدکی خودرو

MG360 توربو

ام جی ۳۶۰ توربو، کامل‌ترین نمونه ام جی ۳۶۰ در ایران است که به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز شده و گیربکس آن ۶ سرعته خودکار است.

ام جی ۳۶۰ از نظر کیفیت و تجهیزات رفاهی در سطح قابل قبولی نسبت به قیمت خود است. ام جی ۳۶۰ توربو با وجود گیربکس ۶ سرعته خودکار شتاب اولیه خوبی دارد.

مقایسه MG360 معمولی با MG360 توربو

مشخصات بدنه

نوع بدنه سدان سدان
ابعاد بدنه ۴۵۷۹ در ۱۸۰۴ در ۱۴۹۰ میلی‌متر ۴۵۷۹ در ۱۸۰۴ در ۱۴۹۰ میلی‌متر
فاصله بین دو محور ۲۶۶۰ میلی‌متر ۲۶۶۰ میلی‌متر
تعداد سرنشین ۴ ۴
حجم صندوق عقب ۴۸۲ لیتر ۴۸۲ لیتر
وزن ۱۲۸۰ کیلوگرم ۱۳۳۰ کیلوگرم

 

قوای محرکه

نوع پیشرانه خطی خطی
حجم پیشرانه ۱۴۹۸ سی‌سی ۱۴۹۸ سی‌سی
تعداد سیلندر ۴ ۴
تعداد سوپاپ ۱۶ ۱۶
توربوشارژر ندارد دارد
سوپرشارژر ندارد ندارد
حداکثر توان ۱۱۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه ۱۳۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه ۲۱۰ نیوتن‌متر در ۲۰۰۰ تا ۴۴۰۰ دور در دقیقه
زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۲.۵ ثانیه ۹.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت

میزان مصرف سوخت ترکیبی ۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ۶.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
حجم باک ۵۵ لیتر ۵۵ لیتر
سیستم استارت-استاپ ندارد ندارد

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش بی ام و X4 کارکرده و صفر+قیمت روز بی ام و X4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *