خرید و فروش خودرو

خرید و فروش موهاوی کارکرده و صفر+قیمت روز موهاوی

خرید و فروش موهاوی کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

کمپانی کیا موتورز (Kia Motors Corporation / Kia Motors)، یکی دیگر از برندهای معروف و محبوب آسیایی است. مرکز اصلی این برند چندملیتی کره‌ای (کره جنوبی) در شهر سئول واقع شده است. کیا نسبت به دیگر غول‌های خودروسازی دنیا، اندکی جوان‌تر است. اما جوان بودن به معنای بی کیفیتی و بی‌تجربه بودن این کمپانی دوست داشتنی نیست. همانطور که می‌دانید، محصولات این شرکت در سراسر دنیا، طرفداران زیادی دارد.

کیا، یکی از محبوب‌ترین برندهای خودروسازی دنیا محسوب می‌شود و در بازار جهانی، جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. پس از کمپانی هیوندای (Hyundai Motor Company) برند کیا، بزرگ‌ترین خودروساز کره جنوبی است. این دو کمپانی بزرگ و محبوب، همواره با یک دیگر شریک بوده و در عین صلح و دوستی با یک دیگر رقابت می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کیا، به معنای «برخواسته از شرق» است که به آسیای شرقی اشاره دارد.

شرکت کیا موتورز، قدیمی‌ترین خودروساز کره جنوبی محسوب می‌شود. کیا در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد. کیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر می‌باشند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می‌شود.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش نیسان جوک کارکرده و صفر + قیمت روز جوک

در نگاه اول به کیا موهاوی متوجه ظاهر بزرگ و عظیم الجثه این خودرو می‌شوید که در واقع تعجب آمیز است که این خودرو کره ای یا زیر مجموعه ای از کیا باشد. این خودرو بزرگ طولی به اندازه ۵ متر و عرضی به اندازه ۲ متر دارد که باعث می شود این خوردو از لحاظ ابعادی در حد تویوتا لندکروزر باشد. طراحی خودرو موهاوی تا حدودی به سبک موهاوی ست این موضوع را می توان از کروم کاری  ریز و  درشت در جای جای آن فهمید. خودرو ابعاد بزرگی دارد بر اساس همین مورد در های بزرگی هم دارد و نیوی به نسبت بیشتری هم برای باز و بسته کردن درها می برد.

به طور کلی می شود گفت کیا موهاوی خودروی خیلی مناسبی برای رانندگی روزمره ی شهری نیست و بهتر است در کنار این خودرو یک سدان جمع و جور باشد برای استفاده‌ی روزمره.

طراحی ظاهری کیا موهاوی

اولین چیزی که در موهاوی نظر را جلب میکند طراحی بزرگ آن است و خب همین موضوع برگ برنده ای می تواند باشد برای رقابت در بازار داخلی ایران و البته بسیاری از کشور های دیگر.

موهاوی در نگاه اول شاسی‌بلندی تنومند و عضلانی به نظر می‌رسد که طراحی ساده ای را داراست. در نمای جلو چراغ‌های ذوزنقه‌ای دیده می شود که در طرفین جلوپنجره کرومی خطی بزرگ جا گرفته‌اند، تاحدودی شبیه به محصولات آمریکایی از جمله برخی مدل‌های فورد هستند. همچنین سپر نسبتاً کوتاهی که برای این قسمت درنظر گرفته شده است، علاوه‌بر هماهنگی با سایر قسمت‌ها، تاثیر مثبتی در راندمان و عملکرد خودرو در مسیرهای خارج از جاده‌ای دارد.

در نمای جانبی خودرو پوشش پلاستیکی دیده میشود که از سپر ها امتداد یافته و در قسمت زیرین در ها نصب شده وجود این پوشش هم باعث از بین رفتن سادگی بیش از حد نمای جانبی شده هم میتواند به عنوان مانع برای برخورد در نظر گرفته شود.

در این قسمت می‌توان به خوبی فاصله بین دو محور ۲۸۹۶ میلی‌متری و همچنین طول ۴۸۸۰ میلی‌متری خودرو را مشاهده کرد.

طراحی چراغ ها در نمای عقب به خوبی با چراغ های جلو هماهنگ شده همچنین گرافیک داخلی آن‌ها که با چراغ‌های LED به نمایش در می‌آیند، به خوبی در شب نمایانگر حضور موهاوی در خیابان است. سپر عقب نیز که همرنگ با پوشش پلاستیکی نصب شده روی درها است به طور کلی طراحی نمای عقب در عین سادگی، زیبایی خودرو را حفظ کرده است. در سمت راست سپر عقب شاهد خرجی اگزوز هستیم

طراحی کابین کیا موهاوی

با توجه به جثه عظیمی که کیا موهاوی در نگاه ظاهری به نمایش گذاشته پس انتظار می رود داخل کابین هم جادار و بزرگ باشد که البته همینطور هم هست. وارد موهاوی که میشوید با فضای بسیار باز و جادار برای سرنشینان مواجه می شوید. فضای پای بسیار مناسبی دارد و برای افراد قد بلند هم مناسب است فضای سر و سرنشین در این خودرو عالیست و ۵ نفر به راحتی می توانند در این خودرو کنار هم بنشینند. صندلی ها از متریال با کیفیت ساخته شده اند بسیار نرم هستند و نشیمن لذت بخشی را ارائه می دهند. ادوات و کلید های روی داشبورد خیلی بزرگ هستند و آپشن ها به نسبت سالی که این خودرو وارد بازار شده مطلوب هستند.عایق بندی خودرو به خوبی انجام شده و صدای محیط خارج از خودرو تا حد زیادی به داخل کابین منتقل نمی شود

آپشن ها و امکانات کیا موهاوی

موهاوی از لحاظ آپشن و ایمنی از خودروهاییست که لیست کاملی از امکانات رفاهی را ارائه می دهد.

داخل کابین با امکاناتی نظیر ۹ عدد کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ABS ، EBD ، ESC، BAS، HAC، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه حافظه صندلی راننده، مجهز به گرمکن و سردکن، سانروف، سیستم خودکار روشنایی چراغ‌ها، در صندوق عقب برقی، کلید هوشمند، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، حافظه صندلی‌ها، آینه‌های تاشو برقی، کنترل فعال گشتاور، سیستم لغزش محدود دیفرانسیل، کروز کنترل اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، سیستم مدیریت پیمایش (کامپیوتر سفری)، آینه الکتروکرومیک به همراه قطب نما، سنسور پارک و دوربین دید عقب مواجه هستید پس از لحاظ آپشن می توان نمره ی خوبی را برای کیا موهاوی در نظر گرفت

مشخصات فنی و پیشرانه کیا موهاوی

کیا موهاوی دارای یک پیشرانه ی قدرتمند ۸ سیلندر ۴.۶ لیتری عظیم است با تولید قدرت ۳۴۰ اسب بخار نیرو و گشتاور نزدیک به ۴۳۸ نیوتن متر با توانایی انتقال نیرو به ۴ چرخ. موهاوی دارای موتور ۶ سیلندری هم هست که توان کمتری را ارائه می دهد و خب به همین جهت مصرف سوخت کمتری هم دارد. صفر تا صد این خودرو بین هفت تا هشت ثانیه است که برای این ابعاد و وزن دو تن آن واقعا مناسب است

موهاوی به واسطه ی ارتفاع مناسب و نیروی زیادی که دارد می تواند برای آفرود سواری هم مناسب باشد از طرفی فرمان نرمی دارد و در مقایسه با رقبایی همچون پرادو می تواند عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد.

مشخصات فنی

موتور ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپه
حجم موتور ۴۶۲۷ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۳۴۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۴۳۵ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۸ ثانیه
حداکثر سرعت – کیلومتر در ساعت
وزن ۲۲۲۷ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۸۸۰ طول – ۱۹۱۵ عرض – ۱۷۶۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۸۹۶ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۱۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۱۱.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۱۳.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۸۲ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۳
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

مطالعه بیشتر  معرفی کمری 2023 + مشخصات فنی کمری 2023

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *