جکخرید و فروش خودرو

خرید و فروش جک S3 کارکرده و صفر + قیمت روز جک S3

خرید و فروش جک S3 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”جک” model=”S 3″]

خودرو ساز جک یا به بیان صحیح تر، جی ای سی (JAC) با نام کامل JAC MOTORS  در سال ۱۹۶۴ ایجاد شد . این برند کمتر از ۱۵ سال سابقه ی مفید در ساخت خودروهای خانواده گی دارد و پیش تر بر تولید کامیون های سایز متوسط تجاری متمرکز بوده است. تنوع سبد محصولات جک ، قابل تامل است و امروزه چهار مدل سواری J6  ، J5، J4، A60 ، همراه با چهار شاسی بلند s5، S3، S2 و S7 را شامل می شود. از سوی دیگر ، یک مدل وانت پیکاپ و پنج نوع ون مختلف هم در سبد جک وجود دارد. این خودروساز چینی، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای هم بر محصولات تمام الکتریکی داشته است و در حال حاضر یک مدل سواری و یک مدل کراس‌اور از این نوع، تولید می‌کند. در مجموع، تیراژ تولید جک حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است و عمده‌ی محصولات آن، در بازار داخلی چین فروخته می‌شوند.

قیمت روز جک S3 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز جکS3
S3‏، اتوماتیک1401 | کرمان موتورقیمت روز بازار1/350,000,000خرید جک S3 کارکرده
S3‏، اتوماتیک1400 | کرمان موتورقیمت روز بازار1/300,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم جک s3 کارکرده جهت دریافت قیمت جک s3 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

خرید جک S3 کارکرده

معرفی مدل خودروی جک S3

جک S3  وارد شده به ایران ، در بازار های خارج از چین ، با نام S3 جدید (Refine S3) شناخته می شود، چرا که نسخه ی اول آن ، در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. پلتفرم S3  با سواری J4 مشترک است و از همان شاسی استفاده می کند. فیس لیفت جدیدی از جک S3  هم درچین رونمایی شده است که  صرفا چراغ های جلوی جدیدتری را شامل می شد. ، این خودرو در کشور های آمریکای لاتین و مناطق شمال آفریقا ، فروش خود را آغاز کرد و تقریبآ در همه جا، امکانات فنی و ظاهری مشابه داشت . شرکت جک ، با هدف تولید یک محصول اقتصادی ، مدل S3  را تولید می کند و شاید به همین دلیل ، نسخه ی دو دیفرانسیل یا نمونه ای با پیشرانه ی قدرتمند ، برای جک S3  وجود ندارد.

طراحی ظاهری و بدنه جک S3

جک S3 هم همانند جک S5 شباهت بسیار زیادی با خودرو های هیوندای دارد. فرم جلو پنجره شش ضلعی از نمونه هایی از طراحی النترا الهام گرفته شده است، ولی فقط دارای سه ردیف کروم می باشد و با انحنا در دو طرف، در قسمت پایین یک قاب پلاستیکی دیده می شود که مکان نامناسبی برای جایگیری پلاک خودرو می باشد. اگر چه در سایز جلو پنجره، زیاده روی شده است و این قسمت با دیگر اجزای خودرو ناهماهنگ می باشد؛ می توان گفت که چراغ های اصلی جک S3 زیبا می باشد و این چراغ ها از چراغ های جک S5 زیباتر می باشد.

جک S3 دارای سپر نسبتا ساده ای می باشد و فقط در قسمت کوچکی از فضای زیر، دارای پلاستیک سیاه رنگ می باشد. خطوط بدنه، همراه با احتیاط بسیار زیاد و با عمق بسیار کم طراحی سپر جک S3 استفاده شده اند و به اضافه اینکه هزینه های تولید را کاهش می دهد، ریسک شلوغ شدن و به هم ریخته بودن را در طراحی جک S3 پایین میآورد. از طرفی دیگر چراغ مه شکن که در بخش پلاستیکی جای داده شده است و این باعث می شود فضای خالی زیادی در لبه‌ی جانبی سپر و زیر چراغ اصلی ایجاد شده است و این امر تاثیر منفی روی طراحی نمای جلویی جک S3 می گذارد. فرم بسیار خوب کاپوت که در سمت راست ستون A و هماهنگ با فرم چراغ جلو، دارای خطوط حجم دهنده می باشد از نکات مثبتی است که در نمای خودرو می توان به آن اشاره کرد.

نمای جانبی جک S3 ، فرم شیشه ها و زاویه ی سقف S5 را تداعی می کند که البته نکات مثبت در طراحی برادر بزرگ تر محسوب می شوند. هماهنگی ادوات مختلف در این نما از خودرو، مثل خط بدنه که از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو کشیده شده است و پلاستیک سیاه رنگ رکاب که تا سیر عقب با شیب ملایم ادامه دارد . همگی از معدود اجزای زیبا در بدنه ی S3 هستند . کوتاه بودن کاپوت و عرض زیاد شیشه ی جلو ، از زاویه دید جانبی ، این خودرو را به یک اسباب بازی شبیه کرده است . ریل های باربند و دستگیره های نقره ای رنگ با نواری به همین رنگ در قسمت رکاب و قاب پنجره ارایه می شوند. فرم کلی بدنه ، خصوصآ برای درها و گلگیر جلو، فاقد خطوط حجم دهنده و بسیار ساده است .

فروش جک S3 کارکرده

نمای پشت S3 ، به‌خوبی اختلاف قیمت این محصول با S5  را نشان می‌دهد؛ هرچند از نظر پیشرانه و قوی فنی هم این دو خودرو قابل مقایسه نیستند؛ اما اختلاف عرض قابل توجهی نیز دارند. شاید ۷.۵ سانتی‌متر کمتر بودن عرض S3 ، روی کاغذ کم‌اهمیت به نظر برسد، اما در ابعاد واقعی یک خودرو، خصوصا از نوع کراس‌اور، کاملا چشم‌گیر است. خوش‌بختانه طراحان جک، ارتفاع سقف را با شیبی میلایم در قسمت عقب، کاهش داده‌اند که باعث می‌شود کم‌عرض بودن S3 ، چندان زننده نباشد (موضوعی که در طراحی چری تیگو ۵ رعایت نشده است).

نمای کناری جک S3 یادآور فرم شیشه ها و زاویه ی سقف جک S5 می باشد. در نمای کناری خودرو ادوات هماهنگی بسیاری دارد به عنوان مثال خط بدنه که از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو کشیده شده است و پلاستیک سیاه رنگ رکاب که تا سپر عقب با شیبی کاملا ملایم ادامه دارد، همه ی اینها نشان دهنده ی بزرگی جک S3 در طراحی می باشند. کوتاه بودن کاپوت و عریض بودن شیشه ی جلو از زاویه دید کناری به خوبی دیده می شود.

در تعداد زیادی از نمونه های دیده شده از جک S3، دارای ریل های باربند و دستگیره هایی با رنگ نقره ای می باشند که با قرار داشتن نواری با همین رنگ در بخش رکاب و قاب پنجره ارائه می شود. در فرم کلی بدنه ی جک S3 همانند درها و گلگیر جلو، خطوط حجم دهنده ی خاصی به چشم نمی خورد به این دلیل بیننده طراحی ساده و کم هیجانی را در این قسمت مشاهده می کند.

نمای پشت جک S3، به خوبی اختلافی که این خودرو از نظر قیمت با جک S5 دارد را نشان می دهد؛ اگر چه از نظر موتور و قوای فنی هم این دو خودرو نمی توان با یکدیگر مقایسه کرد و از نظر اندازه عرض هم اختلاف زیادی با یکدیگر دارند. اندازه عرض جک S3، ۷.۵ سانتی متر از جک S5 کمتر می باشد و این اندازه شاید روی کاغذ اهمیت زیادی نداشته باشد ولی از نظر ابعاد مخصوصا ابعاد یک کراس اوور، می تواند بسیار چشم گیر باشد.

طراحان جک S3، ارتفاع سقف را با شیبی ملایم در بخش عقب، پایین آورده اند و این امر باعث می شود که کم بودن عرض جک S3 چندان در چشم نباشد. وجود اسپویلر، سایز مناسب شیشه‌ی عقب و فرم قابل قبول چراغ‌ها از نکات مثبتی در طراحی جک S3 می باشد و روی درپوش صندوق و گلگیرها نیز خطوط حجم دهنده ای قرار دارند که در این طراحی به خوبی از این خطوط استفاده شده است. مکانی که پلاک خودرو قرار دارد، لوگوی کمپانی سازنده و دستگیره ی براق صندوق هم به طور کلی حس بسیار خوبی به بیننده القا می کند. حدودا کل سپر عقب، از پلاستیک سیاه رنگ ساخته شده است و این نوع طراحی نکته ای منفی می باشد؛ ولی با استفاده کردن از ادواتی با رنگ نقره ای و محلی مخصوص برای مه شکن های عقب، طراحی ظاهر بهتر و جذاب تری به خود گرفته است.

به طور کلی می توان گفت جک S3 طراحی قابل قبولی دارد؛ اگرچه طراحی نمای عقب دارای جذابیت بیشتری می باشد و در نمای جلو که بخش اصلی طراحی می باشد کمی با سهل انگاری طراحی شده است. ابعاد جک S3 به شرح زیر می باشد:

  • طول ۴۳۲۵ میلی متر
  • عرض ۱۷۶۵ میلی متر
  • ارتفاع سقف ۱۶۶۰ میلی متر
  • فاصله محور ها ۲۵۶۰ میلی متر

جک S3 حدود ۱۰.۵ سانتی متر طول و ۷.۵ سانتی متر عرض کمتری نسبت به S5 دارد. جک S3 از نظر فاصله محور ها حدود ۸.۵ سانتی متر از S5 کمتر می باشد که این امر کاملا بر ابعاد کابین و فضای صندوق بار تاثیر می گذارد.

خرید جک S3 صفر

طراحی کابین جک S3

پس از اینکه وارد کابین جک S3 بشوید حس بهتری نسبت به سایر کراس اوور های چینی به شما میدهد، اگر چه که قیمت این خودرو به میزان زیادی از خودرو هایی مانند چانگان CS35 و لیفان X60 می باشد. فرم کلی داشبورد مخصوصا در بخش مربوط به نمایشگر و مجاری هوای تهویه مطبوع با حالت پرانتزی، شباهت کمی به خودرو های شاسی بلند آمریکایی دارد. مانیتور ۷ اینچی اصلی ترین جذابیت کابین جک S3 می باشد و البته ادواتی نقره ای رنگ و شبیه به فلز،‌به زیبایی کابین جک S3 می افزایند. یک نمایشگر باریک هم در بالای مانیتور قرار دارد که وظیفه این نمایشگر نمایش ساعت و هشدار هایی مانند نبستن کمربند ایمنی، می باشد.

خلاصه، بودن کلیدها و پرهیز از شلوغی گیج‌کننده با انبوه دکمه‌ها از نکات مثبت در طراحی بخش کابین جک S3 می باشد. این مسئله در طراحی بخش پایین داشبورد ( محلی که کلیدهای گردان تهویه مطبوع قرار گرفته است ) به وضوح دیده می شود. پنل پشت فرمان هم دارای حالت سیلندری و مدرن می باشد؛ ولی دایره ای منظم نمی باشد و دارای حالت ۷ ضلعی می باشد. بین دو پنل نشان دهنده سرعت و دور موتور، دو قسمت دیگری قرار داده شده است که شامل مانیتور TFT که وظیفه این مانیتور اطلاع رسانی مصرف سوخت، کیلومتر کارکرد و این دست اخبار می باشد.

در قسمت دیگر هشدار دهنده های لامپی مانند مشکل در باتری، پایین آمدن فشار روغن، نقص در لنت و اطلاعاتی از این قبیل وجود دارد.فرم کلی فرمان هم به طور کاملی شبیه S5 می باشد که به کمک طرح نقره ای رنگ و V شکل در قسمت پایین همراه با پوشش چرم مصنوعی، به طور مناسبی ارزیابی می شود.

اگر چه صندلی های جک S3 دارای سایز خوبی نمی باشند و فردی که بالغ باشد و دارای وزن بالایی باشد نمی تواند به راحتی رو صندلی ها، مخصوصا روی صندلی جلو بنشیند؛ اما این صندلی ها دارای جنس خوبی می باشند. برخی از نمونه های جک S3 با صندلی هایی که دارای دو رنگ می باشند که همراه با طراحی پوشش درب، دارای زیبایی مناسبی می باشد. استفاده کردن از چرم مصنوعی در طراحی تودری ها در کنار دستگیره هایی با رنگ نقره ای، حس خوبی را به سرنشینان جک S3 القا می کند و بهتر و فراتر از خودرو های رایج چینی می باشد.

کراس اوور جک S3 می تواند برای برای سه سرنشین در ردیف عقب به کار گرفته شود، ولی برای کسی وسط می نشیند دارای ناراحتی هایی می باشد. با این وضع می توان خودروی جک S3 را یک خودروی چهار نفره در نظر گرفت که در بخش جلوی زانو و در بالای سر دارای فضای مناسبی می باشد، ولی صندلی ها به طوری طراحی شده اند که عرض لازم را برای سرنشینانی که سنگین وزن می باشند، دارا نمی باشند. صندوق بار دارای ۶۰۰ لیتر فضای مفید می باشد که برای خودرویی که در چنین کلاس بدنه ای قرار دارد بسیار خوب می باشد، در ضمن با جمع کردن صندلی های ردیف عقب می توان فضای بیشتری ایجاد کرد.

بررسی موتور و قوای فنی

همان طور که قبلا گفته شد، فقط یک نوع موتور را می توان برای جک S3 سفارش داد که این موتور، ۱۵۰۰ سی سی و ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتون متر گشتاور می باشد. حداکثر قدرت این موتور در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و بیشترین نیرو حاصل از دور موتور ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه می باشد که آمار تقریبا خوبی می باشد؛ ولی برای خودرویی که وزن آن ۱۲۲۰ کیلو گرم می باشد طبیعتا پرشتاب و پرسرعت عمل نخواهد کرد.

متاسفانه آزمایشی مربوط تست صفر تا صد جک S3 در دسترس نمی باشد؛ ولی با در نظر گرفتن گیربکس CVT که در جک S3 قرار دارد می توان پیش بینی کرد که این خودرو در زمان ۱۴ ثانیه می تواند صفر تا صد را پر کند. با توجه به گفته کمپانی سازنده حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۵ کیلومتر در ساعت می باشد. مصرف سوخت این خودرو طبق گفته کمپانی جک با بنزین استاندارد چین ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد ولی با شرایط بنزین کشور ما می تواند ۷ لیتر در هر صد کیلومتر باشد.

بررسی امکانات و آپشن های رفاهی

امکانات و آپشن های رفاهی جک S3 از جمله موارد زیر می باشد:

  • نمایشگر ۷ اینچی لمسی
  • سیستم صوتی ۶ بلندگو با درگاه‌های USB و  AUX و امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث
  • شارژر ۱۲ ولت و سیستم ناوبری ماهواره‌ای
  • آینه‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED
  • فرمان برقی
  • چراغ‌های اتوماتیک جلو
  • روشنایی روز (DAYLIGHT) با  LED
  • کامپیوتر سفر
  • قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی
  • رینگ‌های ۱۵ اینچی
  • چهار شیشه‌ی برقی

نسخه ای از جک S3 که وارد به ایران می شود از تیپ اسمارت و دارای آپشن های تقریبا کامل می باشد. امکانات و آپشن های این نسخه از جک S3 به شرح زیر می باشد:

  • گیربکس اتوماتیک CVT
  • سانروف برقی دو حالته
  • رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچی
  • آینه‌های برقی گرم شونده
  • سنسور عقب
  • باربند سقفی
  • فرمان چند کاره مجهز به کنترل‌کننده‌ی پخش صوت و ارتباط تلفنی
  • تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر
  • پوشش چرمی فرمان
  • سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS)
  • صندلی‌های چرمی دو رنگ

با در نظر گرفتن فهرستی که در مورد آپشن ها ارائه شد می توان گفت که جک S3 سیستم ورود به کابین بدون کلید، استارت دکمه ای و دوربین عقب را دارا نمی باشد. مدل فول آپشن جک S3 که در چین عرضه می شود دارای جمع‌ کننده‌ی برقی آینه‌های بغل می باشد که در مدل وارد شده به ایران وجود ندارد.

قیمت جک S3

تست تصادف و بررسی آپشن های ایمنی

جک S3 همانند سایر خودرو های ساخت چین که به ایران وارد شده اند دارای ۵ ستاره ایمنی می باشد که البته با در نظر گرفتن اینکه پلتفرم این خودرو مخصوص کمپانی سازنده خود می باشد، می تواند کمی مورد تردید قرار بگیرد. البته پیشینه خوب جک S5 در بازار ایران و مقاومت خوبی که این خودرو در برابر تصادفات از خود نشان داده است می تواند ما را به ایمنی جک S3 امیدوار کند.

امکانات و تجهیزات ایمنی جک S3

  • ایربگ راننده و سرنشین جلو
  • کنترل فشار باد چرخ ها TPMS
  • سنسور پارک عقب
  • سان روف
  • ABS+EBD
  • سیستم کنترل پایداری ESC
  • ترمز کمکی هیدورلیک HBA
  • سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC
  • Daylight
  • چراغ های مه شکن جلو و عقب
  • برف پاک کن شیشه عقب
  • روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو با توجه به نور محیط
  • چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل
  • آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن
  • تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان
  • کامپیوتر سفری
  • تهویه مطبوع اتوماتیک
  • صندلی چرمی
  • سیستم پخش MP5
  • بلوتوث
  • ورودی AUX و USB
  • ورودی iPod
  • 6 بلندگو
  • یربکس با قابلیت تیپ ترونیک (تعویض دنده در حالت دستی)
  • سوکت پاور ۱۲ ولت روی داشبورد
مزایا و معایب جک S3
مزایا
  • طراحی داخلی مناسب، آپشن‌های کافی، شتاب ثانویه قابل‌قبول، کیفیت سواری نسبتاً خوب، ۵ ستاره ایمنی CNCAP، وجود سیستم کنترل پایداری الکترونیکی
معایب
  • کمبود هارمونی در طراحی بدنه، هندلینگ متوسط، حذف ایربگ‌های جانبی، نفوذ صدای پیشرانه به داخل کابین در هنگام شتاب‌گیری، عرض کم صندلی عقب (نامناسب برای ۳ سرنشین بزرگسال)

رقبای جک S3 در بازار

از جمله رقبای جک S3 می‌توان به خودروهایی نظیر رنو ساندرو استپ‌وی، ام وی ام X22 و چانگان CS35 اشاره نمود. ساندرو از نظر اعتبار برند، استهلاک و هزینه‌های نگهداری شرایط به مراتب بهتری از نماینده جک دارد اما در خصوص طراحی بخصوص داخلی و آپشن‌های جانبی حرف خاصی در برابر S3 نخواهد داشت. ام وی ام X22 نیز از ظاهر جذاب‌تری برخوردار است و همزمان بدلیل قیمت ارزان‌تر، مشتریان بسیاری را به سمت خود کشانده اما با این حال باید در نظر داشت که S3 از پیشرانه قدرتمند‌تر و لذت رانندگی بهتری بهره‌مند می‌باشد و با ۵ ستاره ایمنی CNCAP در برابر ایمنی نامشخص X22 مطمئن‌تر نشان می‌دهد.

مشخصات فنی جک S3

حجم موتور (سی سی) ۱۵۹۰
استاندارد آلایندگی Euro V (یورو ۵)
حداکثر قدرت (HP/RPM) 107 اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 155 نیوتن متر در طیف دور موتوری ۳۵۰۰ الی ۴۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده اتوماتیک با مکانیزم CVT
سیستم فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع
سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی
سیستم تعلیق جلو: مک فرسون عقب: میل پیچشی نیمه مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) ۴۵
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۷۵
سایز چرخها رینگ ۱۶ اینچ آلومینیومی
طول خودرو (میلی متر) ۴۳۲۵
عرض خودرو (میلی متر) ۱۷۶۵
ارتفاع خودرو (میلی متر) ۱۶۶۰
فاصله دو محور (میلی متر) ۲۵۶۰
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۲۵۰

مطالعه بیشتر  نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *