پورشهخرید و فروش خودرو

خرید و فروش پورشه کاین کارکرده و صفر+ قیمت روز پورشه کاین

خرید و فروش پورشه کاین کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”پورشه” model=”کاین”]

پورشه شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. تمرکز این شرکت عموماً بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در ایالت بادن-وورتمبرگ قرار دارند. در ماه ژوئیهٔ ۲۰۱۲ گروه فولکس واگن، اقدام به خریداری. ۱۰۰٪ درصد از سهام شرکت پورشه هولدینگ نمود، که از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی پورشه است و مدیریت بخش فروش خودروهای پورشه را برعهده دارد. پیش‌تر در دسامبر ۲۰۰۹ فولکس واگن۴۹٫۹ درصد از سهام کمپانی اصلی پورشه را نیز خریداری کرده بود. از سوی دیگر شرکت پورشه اس‌ای با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۷٪ درصد از سهام، به‌عنوان بزرگترین سهام‌دار این گروه شناخته می‌شود. خانواده پورشه و فردیناند پیک به‌طور مشترک، با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۱ درصد pooped خودروسازی پورشه، مالک اصلی آن به‌شمار می‌آیند. بخشی از سهام شرکت پورشه نیز، در بازار بورس المان معامله می‌شود.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز پورشه کاین کارکرده و صفر

 

پورشه کاین، کراس‌اوور اسپرتی هست که برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ توسط کمپانی آلمانی پورشه از آن رونمایی شد، در سال ۲۰۰۳ در آمریکای شمالی به فروش رسید و در سال ۲۰۰۹ نیز برای اولین بار راهی بازارهای کشورمان شد.

این خودروی لوکس اولین خودروی ۸ سیلندری بود که پس از توقف تولید پورشه ۹۲۸ در سال ۱۹۹۵، توسط کمپانی پورشه تولید شده است. تاکنون سه نسل از پورشه‌ی کاین تولید و راهی بازار شده است؛ نسل اول آن بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰  تولید شده که سهم بازار کشورمان از این نسل تعداد محدودی از مدل ۲۰۰۹ آن بوده است. پس از بازنگری جامع پورشه کاین در سال ۲۰۱۹، فقط تغییرات جزئی در ترکیب این خودرو در سال ۲۰۲۰ به وجود آمده است.
در واقع باید بگوییم که عملکرد فنی و سیستم‌های کمک‌راننده در این خودرو بالاترین نمره را دریافت می‌کنند. از طرفی دیگر وقتی صحبت از کیفیت ساخت می‌شود، مدل کاین برگ برنده پورش است. اگر بخواهیم به شما ثابت کنیم، می‌توانید ویدئوهای مربوط به تست‌های جاده‌ای صعب‌العبور این خودرو را که توسط برنامه‌سازان تولید می‌شود را بررسی فرمایید.
شرکت پورشه یکی از محبوب‌ترین برندهای لوکس در ایران است.

طراحی ظاهری پورشه کاین

پورشه در زمینه اعمال تغییرات در ظاهر خودروها خیلی محتاط یا حتی به عقیده برخی تنبل عمل می‌کند. بخصوص این مسئله در مورد خودروی پورشه کاین بسیار مطرح می‌شود.
واقعیتش را بخواهید با این که طرح ظاهری این خودرو مشابه همان طراحی چند سال پیش است، اما آن‌قدر جسورانه و بی‌نظیر بوده که ما را مجذوب خودش می‌کند. شاید دلیل این مسئله پیشرو بودن شرکت پورشه در زمینه طراحی باشد. یعنی در سال ۲۰۱۴ خودرویی را طراحی کرده است که هنوز هم برندهای دیگر به چنین متریالی نرسیده‌اند. نمای عقبی این خودرو جذاب‌تر شده است. چراغ از گوشه‌ها کشیده شده و کل صندوق عقب را پوشش می‌دهد.
چیزی شبیه به این ظاهر را در مدل محبوب و بی‌نظیر ۹۱۱ نیز مشاهده کرده‌ایم. بخش جلویی این خودرو بدنه‌ای صاف‌تر دارد. همان قوس‌های جذاب روی کاپوت حفظ شده است و بیش از هر چیزی لوگو اختصاصی شرکت پورشه توجه ما را به خود جلب می‌کند. البته ورودی هوا در این مدل کمی بزرگ‌تر شده است و باتوجه‌به اصطلاحات دنیای خودرو، این مدل دهان بزرگ‌تری دارد. به طور کلی هیچ چیز بدی در ظاهر و چهره این خودرو وجود ندارد.

طراحی کابین پورشه کاین

از ویژگی های استاندارد پورشه کاین  می توان به تهویه مطبوع با کنترل آب و هوای دو منطقه ، فیلتر هوای داخلی ، فرمان شیب / تلسکوپی پیچیده شده با چرم با کنترل رادیویی ، کنترل کروز ، اثاثه یا لوازم داخلی چرمی ، صندلی های جلوی هشت وجهی  و نشانگر دمای خارج از خودرو اشاره نمود .
بیشتر بخش های داخلی کابین خودروی کاین۲۰۱۹ نظیر مدل اخیر پانامرا طراحی شده است. یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی روی کنسول تعبیه شده است و کلید های کنار این نمایشگر از نوع لمسی هستند.

دارای سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت پخش CD , DVD به همراه چنجر ، دارای پورت USB ، AUX ، iPod Cable و بلندگو و همچنین دارای هدفونهای بیسیم نیز میباشد.
بطور کل کلیدهای فیزیکی بسیار اندکی در اطراف دسته دنده وجوددارد و بیشتر دکمه های فیزیکی که در مدل های قبلی وجود داشتند, جای خود رابه کلیدهای لمسی داده اند. صندلی های کاین ۲۰۱۹ دقیقا اسپرت طراحی شده اند و با توجه به موقعیت و اندازه درهای عقب خودرو که تا حدی بزرگ هستند, وارد شدن به کابین و نشستن روی صندلی ها به سهولت انجام میگیرد. فضای صندوق عقب این ماشین نسبت به مدل های قبلی بزرگ تر شده است و به این ترتیب فضای کاربردی بیشتری در اختیار خواهید داشت..

این خودروی بی نظیر هچنین دارای روکش چرمی ، دارای پشت سری فعال و هوشمند ، دارای قابلیت تا شوندگی ، دارای تنظیم برقی ، سیستم سرد کن سفارشی ،دارای نمایشگر چند منظوره جهت نمایش اطلاعات سفر و اطلاعات راننده ، دارای نمایشگر برای سرنشینان عقب سفارشی ، بلوتوث ، دارای سیستم مانیتور رنگی به همراه مکان یاب جهانی GPS ، دارای سیستم آمپر دیجیتال نیز میباشد.

تجهیزات ایمنی و رفاهی پورشه کاین

فرمان‌دهی بسیار خوب است و کاملا بازخورد لازم را در اختیار قرار می‌دهد و به دلیل حساسیت بالا و دقت مناسب، عبور از پیچ‌ها با کمترین زحمت انجام می‌شود.
با وجود رینگ‌های ۲۰ اینچی (به‌صورت استاندارد رینگ‌ها ۱۹ اینچی هستند) و آپشن سیستم تعلیق بادی، مدل پایه‌ی کاین در جاده‌های ناهموار، سنگ‌فرش یا مسطح مشکلی نخواهد داشت. سیستم کنترل دینامیکی بدنه پورشه و توان یدک کشی ۳.۸۶ تنی این ماشین تنها بخش اندکی از امکانات این خودرو می باشد.
کیفیت متریال به کار رفته در طراحی داخلی به قدری بالاست که هر راننده ایی را تحت تاثیر و تشویق به نشستن پشت رل این خودروی بی همتا می کند. از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به ترمز ضد قفل (ABS)، کیسه ایمنی هوا (ایربگ)، گرمکن صندلی‌های جلو و سانروف شیشه‌ای اشاره کرد.
برنامه Brake Assist System) BAS)، با اعمال فشار زیاد روی پدال ترمز وارد عمل می شود و با توجه به شرایط، بهترین و کارآمدترین نیروی ترمز را به چرخ ها اعمال می کند. در خودروهای پیشرفته، در حین حرکت، در صورت تشخیص مانع در مقابل خودرو، سیستم BAS، حتی بدون اراده راننده وارد عمل می شود. سیستم Traction Control System) TCS)، در هنگام شتابگیری، از هرزگردی چرخها در مسیر حرکت جلوگیری می کند. یکی از کاربردهای این سیستم، بالا بردن خودرو بویژه در سربالایی های یخی و لغزنده است.

مزایا و معایب پورشه کاین

با یک خودروی لوکس و باکیفیت روبه‌رو هستیم که مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن است. اما اگر شما نیز از مشتاقان خرید این پورشه‌ی محبوب هستید باید بدانید که در کنار پیشرانه‌ی قوی، قدرت و سرعت بالا، طراحی لوکس، ایمنی و امکانات فراوان، این خودرو مدتی است که به بازار کشورمان وارد نمی‌شود و مدل‌های موجود همگی قدیمی هستند؛ هزینه‌ی نگهداری پورشه کاین بالا است و قطعات یدکی آن به‌ آسانی یافت نمی‌شوند. اما احتمالا افرادی که پول کافی برای خرید این پورشه را در بازار کنونی ما دارند نگران معایب کم آن هم نخواهند بود.

 

مشخصات پورشه کاین

مشخصات فنی

موتور ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپه
حجم موتور ۴۸۰۶ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۴۰۰ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۸ دنده خودکار تیپ ترونیک S
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۵.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۸ کیلومتر در ساعت
وزن ۲۰۶۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۸۴۶ طول – ۱۹۳۸ عرض – ۱۷۰۴ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۸۹۶ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۱۴.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۸.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۱۰.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۸۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 245 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات پورشه کاین

ترمز و پایداری سیستم PTM (سیستم طراحی شده توسط پورشه که شامل سیستم‌های مختلفی از جمله ABD و ASR می‌باشد) – سیستم PSM – قابل سفارش: سیستم PCCB
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو – کیسه هوای جانبی و پرده‌ای – کیسه هوا روی سقف – قابل سفارش: کیسه هوای جانبی در انتهای خودرو
سیستم صوتی سیستم صوتی CDR به همراه سیستم صوتی BOSE با صفحه نمایش لمسی رنگی ۷ اینچی – ۱۴ اسپیکر و ساب‌ووفر – خروجی iPhone و iPad – USB – بلوتوث – چنجر ۶ تایی – سیستم کنترلی PCM – قابلیت پخش CD، DVD و MP3 – قابلیت نگهداری ۱۰ هزار موسیقی در حافظه PCM
دیگر تجهیزات سیستم روشن و خاموش شدن خودکار (Start-Stop) – گیربکس ۸ دنده تیپ‌ترونیک – سیستم VarioCam Plus برای بالابردن کارایی پیشرانه – سیستم تعلیق هوایی (برای کنترل کردن خودکار ارتفاع خودرو در ۸ سطح مختلف) – فرمان الکتروهیدرولیک – سیستم روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) – چراغ‌های LED – ترمز پارک الکترونیکی – سنسور عقب – کمربند مخصوص کودک در صندلی عقب – کروز کنترل – حافظه صندلی‌های جلو – سیستم گرمایشی صندلی‌های جلو و فرمان – سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو به همراه فیلتر هوا – دوربین جلو و عقب – تجهیزات قابل سفارش: سیستم الکترونیکی PASM با سه حال معمولی، راحت و اسپرت – سیستم PTV Plus – سیستم کنترلی PDCC – سیستم TPM (نشان‌دهنده فشار باد لاستیک) – تایمر دیجیتالی و آنالوگ روی داشبورد – چراغ‌های زنون – سیستم PDLS Plus برای چراغ‌ها – سیستم PVTS (سیستم ضدسرقت برای مشخص کردن مکان خودرو که تنها بعضی کشورها فعال است) – کمربند مخصوص کودک در صندلی جلو – صفحه نمایش برای صندلی‌های عقب با قابلیت پخش CD، MP3 و DVD – اتصال به اینترنت از طریق سیستم PCM – سیستم هشدار دهنده نقطه کور توسط آینه‌های جانبی – سیستم نمایش دهنده و نگهدارنده اطلاعات جاده – سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان عقب – سیستم ورود و استارت بدون کلید – سقف پانوراما – تیونر تلویزیون – سیستم اتصال تلفن – رادیوی دیجیتالی – سیستم صوتی Burmester (16 آمپلی‌فایر – ۱۶ اسپیکر و ساب‌ووفر)

 

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش رنو فلوئنس کارکرده و صفر + قیمت روز رنو فلوئنس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *