اخبار و رویداد ها

رونمایی از مرسدس بنز C63 S E-Performance

در این مقاله قصد داریم خودروی مرسدس بنزC۶۳ S E-Performance را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره این خودروی فوق العاده هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مرسدس بنز C۶۳ S E-Performance در دو مدل سدان و استیشن رونمایی شد.مرسدس بنزی که می‌تواند لقب قدرتمندترین و سریع‌ترین خودروی کامپکت دنیا را یدک بکشد.

 از نظر ظاهری با یک خودروی کاملا پرفورمنس و اسپرت طرف هستیم.جزئیات مشکی رنگ به قسمت پایینی سپر جلو اضافه شده و با جلوپنجره مشکی رنگ AMG هماهنگ شده است. بنز سعی کرده جلوپنجره خودرو کشیده و باریک باشد که با شکل چراغ هم هماهنگ شود.
در نمای بغل C۶۳ رینگهای بزرگ شاخ‌های شکل به اسپرتتر شدن خودرو کمک بسیار کرده اند.پایین دریچه‌ی هوای کوچکِ روی گلگیر،نوشته‌ی Turbo E-Performance به چشم می‌خورد.

مطالعه بیشتر  طرح فروش فوری وانت آریسان 2

در نمای بغل C۶۳ رینگ‌های بزرگ شاخهای شکل به اسپرتتر شدن خودرو کمک بسیار کرده‌اند.پایین دریچه‌ی هوای کوچکِ روی گلگیر،نوشته‌ی Turbo E-Performance به چشم می‌خورد.
قسمت عقب خودرو با اضافه شدن دو اگزوز دوبل و دیفیوزر مشکی رنگ بسیار زیباتر شده است.نوشته قرمز رنگ C۶۳ S در کنار لوگوی مشکی رنگ AMG نشان‌دهنده تمایز این خودرو با نسخه استاندارد است.

فضای داخلی C۶۳ با تریم فیبرکربن و صندلی‌های پرفورمنس ای ام جی و همچنین فرمان اسپرت با ترکیب چرم و آلکانترا آراسته شده است.

قلب تپنده این خودرو با وجود کوچک بودن،اما بسیار قدرتمند است.پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ در کنار یک موتور الکتریکی،نیروگاه این خودرو را تشکیل می‌دهند.این موتور کوچک توانایی تولید ۶۸۰ اسب‌بخار قدرت (۴۷۶ اسب‌بخار پیشرانه بنزینی+۲۰۴ اسب‌بخار پیشرانه الکتریکی) را داراست! گشتاور این خودروی پلاگین هیبرید ۱۰۲۰ نیوتون متر اعلام شده است!

شتاب صفر تا صد هر دو مدل ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت مدل سدان ۲۸۰ کیلومتر و مدل استیشن ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت است.گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک است.

پیشرانه الکتریکی محور عقب را به حرکت در می آورد؛اما پیشرانه بنزینی هر چهارچرخ را به حرکت در می‌آورد که مربوط به همان سیستم ۴Matic است.امکانات جدیدی مثل فرمانپذیری محور عقب و همچنین کمک فنر تطبیقی هم به خودرو اضافه شده است.

مرسدس AMG C63 S E Performance در داخل دارای صندلی‌های اسپرت با تودوزی و دوخت سفارشی است. این شرکت اعتراف می‌کند که «انتخاب‌های فردی زیادی برای فضای داخلی» برای کسانی که به دنبال خرید یا اجاره یک مرسدس بنز C 63S E Performance جدید هستند، با رنگ‌های منحصر به فرد و تودوزی‌های مختلف چرمی با نشان برجسته AMG روی صندلی جلو دارد. سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX دارای مجموعه ای از نمایشگرها و عملکردهای خاص AMG و هیبریدی است، از جمله نمایشگرهای سفارشی در دسته ابزار. برای مثال، طرح‌بندی Supersport مخصوص AMG، اجازه می‌دهد بازخوانی‌ها در یک ساختار منوی عمودی نمایش داده شوند و تنظیمات تعلیق یا انتقال را همراه با دما و سایر داده‌ها نشان دهند.

وزن این خودرو ۲۰۳۶ کیلوگرم است و قیمت آن احتمالا در بازه‌ی ۸۰ تا ۱۱۰ هزار دلار باشد.

 

مطالعه بیشتر  معرفی جیپ کامپس 2020

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *