اخبار و رویداد ها

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات دی ۱۴۰۱

گروه خوروسازی ایران خودرو با صادر کردن بخش نامه ای جدید شرایط تبدیل مخصوص تعهد هایی که زمان آن به انقضا رسیده را منتشر کرد ، طبق جدولی که منتشر شده ، ثبت نام کنندگان ۱۳ خودروی مختلف ایران خودرو که زمان دعوتنامه آن ها به انقضا رسیده است را میتوانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب نسبت به تغییر طرح فروش خود اقدام کنند .

 لازم به ذکر است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریانی که تعهد های منقضی شده دارند اقدامات لازم را انجام بدهند .

 

توضیحات بسیار مهم :

  • این بخش نامه جهت تبدیل کردن قرار داد هایی تنظیم شده است که از نوع پیش فروش خودرو بوده ، و زمان دعوتنامه آن ها به انقضا رسیده است .
  • لازم به یادآوری می باشد که که طبق ظابطه ها و دستورالمعل هایی که وجود دارد ، محاسبه سود مشارکت تعهد های پیش فروش به محض این که زمان انقضای آن فرا رسید ، دعوتنامه به طور هوشمند تا تاریخ سود درج شده در دعوتنامه حساب خواهد شد .
  • لازم است بعد از انجام تبدیل حواله ، به صورت حتمی قیمت گذاری مجدد و تامین اعتبار صورت گیرد تا این که مابه التفاوت با درستی و اطمینان بیشتری توسط سیستم ها محاسبه شود .
  • در صورتی که نیاز به ، بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه بود ، شرایط تبدیل متوقف میشود و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام میشود .
  • در ضمن تاکید میشود به هیچ وجه امکان ارائه دادن خدمت به صورت مستقیم در مکان معاونت بازار یابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نمیباشد .
مطالعه بیشتر  طرح تعویض خودرو در نیکبخت خودرو

 

شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات به شرح زیر میباشد ؛

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو - نیکبخت خودرو

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *