چریخرید و فروش خودرو

خرید و فروش تیگو ۷ پرومکس کارکرده و صفر +قیمت روز تیگو ۷ پرومکس

خرید و فروش تیگو ۷ پرومکس کارکرده و صفر

شرکت مدیران خودرو با همکاری برند فونیکس نسخه ارتقاء یافته تیگو ۷ پرو را با نام تیگو ۷ پرومکس روانه بازار کرد. نمای خارجی، مشخصات فنی و طراحی این خودرو شباهت زیادی به خودرو تیگو ۸ پرو پیدا کرده است. در سال گذشته فونیکس تیگو ۷ پرو به عنوان نمونه جدیدی از خودروی محبوب و پر فروش تیگو ۷ معرفی شد که در مدت عرضه این خودرو به بازار به دلیل ظاهر زیبا و شرایط فروش انعطاف پذیر ، توانسته است تا رکورد فروش خوبی را در بازار فروش خودرو های کراس اوور چینی رقم بزند.

شرکت مدیران خودرو هم برای عقب نماندن از رقیبان تصمیم گرفت تا نمونه فیس لیفت شده و ارتقاء یافته از لحاظ موتوری این خودرو را با نام تیگو ۷ پرومکس به بازار ایران عرضه کند . نمای خارجی جدید تر ، استفاده از داشبورد تیگو ۸ پرو ، مجهز شدن به قابلیت خودران ، و از همه مهم تر ارتقاء پیشرانه این خودرو از توان خروجی ۱۵۷ اسب بخار به ۱۹۷ باعث شده تا تیگو ۷ پرومکس در مقابل رقیبان خود مثل خودرو فیدلیتی پرستیژ و هایما اس ۸ سر بلند تر از همه این خودرو ها باشد .

خرید چری تیگو 7 پرو مکس صفر 

تیگو ۷ پرومکس تغییراتی هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی خودرو داشته است ، در نمای عقب این خودرو مشاهده میکنیم که چراغ ها به حالت پیوسته در آمده است و دیگر ظاهر گرافیکی ای شبیه به محصولات رنو ندارد . از نمای جلو یا همان نمای روبرو که به این خودرو نگاه کنیم همچنان جلو پنجره کهکشانی خودرو را شاهد هستیم ولی تغییراتی در قسمت طراحی سپر و حاشیه جلو پنجره داده شده است .

همچنین در قسمت جلو نیز دی لایت ها یا همان (چراغ های روشنایی در روز) در جایگاه چراغ های مه شکن نصب شده بودند ، عملی که موجب شده بود تا تیگو ۷ پرو فاقد چراغ های مه شکن جلو باشد . در نسخه پرومکس این خودرو در قسمت سپر تغییرات اندکی را به همراه داشته و چراغ های مه شکن در کنار دیلایت به مجموعه سپر اضافه شده اند .

بر روی گلگیر های این خودرو نیز یک قاب پلاستیکی با نماد توربو نصب شده است .فونیکس تیگو ۷ پرومکس در رده خودروهای کراس اوور شهری قرار می‌گیرد ؛ طول و عرض و ارتفاع خودرو فونیکس تیگو ۷ پرومکس به ترتیب ۴۵۰۰ ، ۱۸۴۲ ، ۱۷۴۶ ، میلی متر میباشد و فاصله بین دو محور این خودرو نیز ۲۶۷۰میلی متر میباشد . برای اطلاع از مشخصات تیگو ۷ پلاس می‌توانید مقاله بررسی تیگو ۷ پلاس را مطالعه کنید.

فروش تیگو 7 پرومکس

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید. برای اطلاع از مشخصات چری تیگو ۷ می‌توانید مقاله خرید و فروش تیگو ۷ را مطالعه کنید.

قیمت روز تیگو ۷ پرومکس کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
آریزو 5T‏، IE‏1401 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/000,000,000
آریزو 5T‏، TE1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار910,000,000
تیگو 5‏، IE1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار880,000,000
تیگو 5‏، IE1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/080,000,000
تیگو 7‏، IE1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1,380,000,000

مشخصات فنی تیگو ۷ پرومکس

خودروی تیگو ۷ پرومکس در داخل کاپوت آن مجهز به پیشرانه ۱۶۰۰ سی سی توربو GDI میباشد که دقیقا مشابه پیشرانه خودرو تیگو ۸ پرو می‌باشد و این پیشرانه در بهترین حالت خود توانایی انتقال قدرت ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این انتقال قدرت توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر (WET) به چرخ های جلوی این خودرو انتقال داده می‌شود.

  • طبق اعلام سازنده تیگو ۷ پرومکس، حداکثر سرعتی که میتوانید با این خودرو طی کنید ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است و شتاب پیمایش این خودرو از حالت سکون تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۹ ثانیه می‌باشد.

خرید تیگو 7 پرومکس کارکرده اقساطی  

  • پیشرانه فونیکس تیگو ۷ پرومکس به استاندارد آلایندگی یورو ۶ مجهز شده است و وزن این خودرو ۱۵۴۵ کیلوگرم میباشد .
  • مصرف سوخت فونیکس تیگو ۷ پرومکس در حالت ترکیبی ۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر است و مصرف خارج از شهر آن به ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر میرسد .

مشخصات ایمنی تیگو ۷ پرومکس

سیستم تعلیق خودرو ی تیگو ۷ پرومکس، در جلوی فنربندی از نوع مک فرسون و در قسمت خودرو سیستم تعلیق مولتی لینک می‌باشد.

این خودرو در هر چهار چرخ خود مجهز به ترمز های دیسکی میباشد و ترمز های آن مجهز به سامانه های (BAS,ABS,EBD) ، کنترل ایستایی در سر بالایی (HHC)، کنترل حرکت در مسیر های سر پایینی (HDC)، قطع پدال گاز در هنگام ترمز گرفتن (BOS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی (EBA) و سیستم کنترل کشش (TCS) میباشد.

از دیگر امکانات رفاهی این خودرو میتوان به مواردی از جمله ۶ کیسه هوای ده نقطه ای برای سر نشینان (جلو ، جانبی و پرده ای) ، ترمز پارک به صورت برقی (EPB) و اتو هلد ، سنسور پارک دنده عقب ، سیستم هشدار ترافیک در قسمت عقب خودرو ، دوربین ۳۶۰ درجه ، سیستم هشدار و پیش بینی برای برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) ، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) ، رادار هشدار خروج از پارک (RCTA) ، رادار هشدار برای باز شدن درب عقب (DOW) ، رادار نقطه کور (BSD) ، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA) ، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA) ، کروز کنترل یا همان محدود کننده سرعت تطبیقی (ACC) ، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)  ، سیستم نور بالا اتوماتیک (IHC) ، رادار تصادف از جلوی خودرو (FCW) ، ترمز اظطراری خودکار (AEB) ، سیستم تابلو خوان اشاره کرد .

تجهیزات و امکانات رفاهی تیگو ۷ پرومکس

خودروی تیگو ۷ پرومکس را میتوان به عنوان یک خودروی فول آپشن معرفی کرد چرا که تمامی آپشن های خودرو های روز دنیا را در خود دارد امکانات رفاهی این خودرو مواردی از جمله : سانروف پانورامیک ، شارژر بیسیم تلفن همراه ، سیستم ورود و خروج به داخل خودرو بدون کلید ، چراغ های اتوماتیک و تمام ال ای دی در جلو و عقب خودرو ، صندلی های برقی در جلوی خودرو ، گرم کن صندلی های جلو ، اهرم تعویض دنده الکترونیکی ، صفحه کیلومتر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی یکپارچه با نمایشگر مرکزی ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله به همراه یونیزاسیون و دریچه تهویه برای سر نشینان عقب خودرو ، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی در مرکز خودرو همراه با ۶ عدد اسپیکر و درگاه ورودی USB  برای سر نشینان جلو و عقب ، آینه های جانبی برقی تا شونده به صورت برقی ، قابلیت تنظیم حالت های مختف رانندگی ، فرمان برقی ، پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع ، نور پردازی داخلی ، کروز کنترل یا محدود کننده سرعت ، صندوق عقب برقی همراه با سنسور ، سنسور باران  اشاره کرد .

خرید تیگو 7 پرومکس کارکرده 

رقیب های تیگو ۷ پرومکس و قیمت احتمالی آن

با توجه به این که این خودرو در دسته خودرو های کراس اوور متوسط شهری قرار میگیرد و رقبای آن در داخل بازار ایران ،  خودروهای هایما اس ۸ و فیدلیتی پرستیژ میباشد پیش بینی میکنیم تا این خودرو با قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ الی ۲ میلیارد تومان به بازار ایران عرضه شود .

مطالعه بیشتر  خرید و فروش بیسو T3 کارکرده و صفر+قیمت روز بیسوT3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *