اخبار و رویداد ها

با امکانات و تجهیزات خارق العاده (هوندا CR-V 2023) آشنا شوید

شرکت هوندا که یک شرکت بزرگ ژاپنی است. در سال ۱۹۴۸ توسط سوییشیرو هوندا تأسیس شد. هوندا به خاطر تولید موتورسیکلت و خودرو شهرت جهانی دارد  و در بسیاری از کشورها من‌جمله ایالات‌متحده، کانادا، برزیل، تایلند و چین کارخانه‌هایی دارد. هوندا پنجمین تولید کننده خودرو در جهان و پس از تویوتا و بالاتر از شرکت‌هایی مانند نیسان، دومین تولیدکننده خودرو در ژاپن هست.

مجله ماشین نیکبخت خودرو
ویژگی‌های ایمنی استاندارد هوندا CR-V 2023 شامل فناوری ایمنی و کمک راننده که در برگیرنده حس گر با دوربین و رادار دید عریض، کیسه‌های هوای جلوی نسل جوان و کیسه‌های هوای برخورد جانبی و زانو در عقب صندلی می باشد.

در این مقاله سعی کردیم در مورد امکانات شگفت انگیز مدل جدید نسل هوندا CR-V که تابستان امسال در بازار جهانی عرضه خواهد شد برای شما خواننده گان گرامی معلومات ارایه نمایم.

هوندا در بیانیه‌ای از معرفی CR-V 2023 خبر داد که نسل چهارم سیستم هیبریدی-الکتریکی پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند. بر اساس این بیانیه، مدل‌های هیبریدی CR-V حدود ۵۰ درصد از فروش این نسل ششم را به خود اختصاص خواهند داد که یک گام کلیدی در استراتژی برقی سازی هوندا است. CR-V 2023 تابستان امسال عرضه می شود و مدل هیبریدی آن اواخر سال روانه بازار خواهد شد

CR-V در چهار سطح، از جمله CR-V اسپرت و اسپرت تورینگ با موتور هیبریدی، با گشتاور۳۳۴ نیوتن متر از نسل جدید سیستم هیبریدی دو موتوره ارایه می شود.

ویژگی های کلیدی CR-V

  • . نسل چهارم سیستم هیبریدی دو موتوره (اسپرت، اسپرت تورینگ)، اضافه کردن ۱۰۰۰ پوند. قابلیت یدک کشی
  • . صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی HD با سازگاری بی سیم Apple CarPlay و Android Auto (EX-L و Sport Touring).
  • . صفحه نمایش لمسی استاندارد ۷ اینچی با سازگاری Apple CarPlay و Android Auto (EX و Sport)
  • . موتور ۱.۵ لیتری توربو به روز شده (EX،EX-L ).
  • . تنظیم مجدد زمان واقعی تمام چرخ محرک با کنترل هوشمند.
  • . کنترل جدید فرود از تپه.
  • . حالت جدید رانندگی برفی.
  • . سیستم سنجش استاندارد هوندا با دوربین و رادار جدید دید عریض، به‌علاوه دستیار ترافیک جدید (TJA،) کنترل ترمز کم‌سرعت، و سیستم تشخیص علائم ترافیکی(TSR).
  • . کیسه هوای جلوی نسل نوین با کیسه هوای استاندارد برخورد زانو و سرنشین عقب.

CR-V (اسپرت، اسپرت تورینگ) دارای یک سیستم هیبریدی-الکتریکی دو موتوره نسل چهارم جدید با موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری اتکینسون است که تزریق مستقیم سوخت را اضافه می کند و به یک جفت موتور برقی متصل می شود که اکنون در کنارهم نصب شده اند. این پیکربندی جدید امکان استفاده از یک موتور محرکه بزرگتر با افزایش گشتاور خروجی را فراهم می کند. خروجی سیستم ترکیبی ۲۰۴۱ اسب بخار است (۳ اسب بخار افزایش، ISO خالص)، در حالی که حداکثر گشتاور موتور کششی به ۳۳۴ نیوتن متر می رسد. گشتاور (تا ۲۰ نیوتن متر).

موتور ۱.۵ لیتری توربو به روز شده و ۱۹۰ اسب بخار قدرت ( خالص SAE در ۶۰۰۰ دور در دقیقه). پیشرفت‌ها شامل یک توربوشارژر جدید با راندمان بالا و واکنش بالا و سر سیلندر ۴-۲ پورت اگزوز است که به موتور ۴ سیلندر کمک می‌کند حداکثر قدرت را در محدوده وسیع‌تری از دور در دقیقه حفظ کند. حداکثر گشتاور آن ۲۴۲ نیوتن متر است. همچنین ۳۰۰ دور زودتر از۱۷۰۰-۵۰۰۰ دور در دقیقه می رسد، از ، که رضایت مندی را بیشتر می سازد.

 

 

 

مطالعه بیشتر  بی ام و سری 7 730li در یک ماه 1 میلیارد تومان گران شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *