BYDخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بی وای دی f3 کارکرده و صفر+قیمت روز بی وای دی f3

خرید و فروش بی وای دی F3 کارکرده وصفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بی وای دی ” model=”f3″]

بی‌وای‌دیBYD) یک شرکت چینی است که  واقع در شهر شنژن می باشد، که در زمینهٔ تولید و مونتاژ خودرو، اتوبوس، خودروهای برقی و لیفتراک فعالیت می‌کند. محصول جدید کارمانیا شرکت وارد کننده خودروهای BYD در ایران، بی‌وای‌دی تانگ در آستانه ورود به بازار ایران است.

شرکت بی‌وای‌دی در سال ۲۰۰۳ در پی خریداری شرکت خودروسازی سیچوان توسط وانگ چوان-فو راه‌اندازی شد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ شمار ۵۰۶.۱۹ دستگاه خودرو تولید نمود و هم‌اکنون دهمین خودروساز چین بشمار می‌آید.

دفتر مرکزی شرکت بی‌وای‌دی در شهر شنژن، چین قرار دارد و کارخانجات تولید و مونتاژ آن در کشورهای چین، روسیه و اتیوپی مستقر می‌باشند. بخشی از سهام بی‌وای‌دی در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس شنژن معامله می‌شود. از خودروهای تولید این شرکت می‌توان به: بی‌وای‌دی اف۳دی‌ام، بی‌وای‌دی فلایر و بی‌وای‌دی اف۶دی‌ام و بی وای دی اس۶ اشاره کرد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز بی وای دی F3 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
S61398 | کارمانیاقیمت روز بازار1/100,000,000

بی وای دی F3 خودرویی تازه‌نفسی است که با توجه به مدت‌زمان کوتاهی که وارد بازار شده است، توانسته است رضایت‌بخش باشد. این چینی تازه‌نفس توسط کارمانیا وارد ایران شده است. البته شرکت کارمانیا بی وای دی F3 را می‌تواند نگین درخشنده واردات خود بداند زیرا اولین سدانی است که وارد ایران کرده است و توانست موفق نیز باشد. کسانی که به محصولات تویوتا علاقه دارند قاعدتاً ظاهر بی وای دی F3 نیز به دلشان خواهد نشست. دلیل این مسئله هم این است که مدیران بی وای دی F3 تصمیم گرفتند تا از پلت فرم تویوتا کرولای نسل نهم انتخاب نمایند. البته این خودرو در ایران، فعلاً با دنده دستی وارد می‌شود که خبرها حاکی از این است که احتمالاٌ مدل اتوماتیک بی وای دی F3 نیز توسط کارمانیا وارد بازار ایران خواهد شد.

طراحی ظاهری بی وای دی F3

مهندسان بی وای دی شباهت پلتفرم محصولاتشان به خودروهای قدیمی تویوتا را انکار نمی‌کنند اما در عین حال بر انجام تغییراتی در راستای افزایش ایمنی شاسی خودروها تاکید دارند. به هرحال بی وای دیF3 از نظر ظاهری شباهت انکارناپذیری به مدل قدیمی تویوتا کرولا دارد، اما به لطف طراحی مجدد چراغ‌ها و جلوپنجره، این شباهت در نگاه اول مشخص نمی‌شود. این در حالی است که مدل بزرگتر S6 از هر زاویه و هر فاصله‌ای، می‌تواند چهره مدل قدیمی لکسوس RX را به شما یادآور شود.

در این میان استفاده از چراغ‌های بزرگ با زوایای تیز و جلوپنجره براق کرومی متصل به چراغ‌ها، نمایی مدرن و کاملاً آسیایی را برای F3 به ارمغان آورده که شباهت چندانی نیز به چهره اقتصادی و محافظه کار تویوتا کرولا ندارد، اما در نمای کنار با توجه به سادگی اجزاء و قطعات، شاهد بیشترین شباهت به خودروی اصلی هستیم و طراحان نهایت تلاش خود را نیز به کار بسته‌اند تا در نمای عقب از تکرار شلوغی بیش از حد نمای جلو خودداری کنند که حاصل کار نسبتاً مناسب از آب درآمده است.

طراحی کابین بی وای دی F3

پلتفرم مورد استفاده در F3 از مشخصات مناسبی برخوردار است که علاوه‌بر ایمنی، فضای مناسب برای چهار سرنشین بزرگسال (و یک کودک) را نیز شامل می‌شود. البته بی وای دی تغییراتی را در کابین اعمال کرده که به طراحی داخلی متفاوت خودرو منجر شده است و فارغ از بخش‌های وسیعی که از پلاستیک خشک شکل گرفته‌اند، می‌توانیم به شرایط کیفی و طراحی داخلی این خودرو نمره قبولی را بدهیم. البته استفاده از رنگ نقره‌ای براق در برخی از قطعات تریم داخلی که در مدل S6 هم دیده می‌شود، شاید با همه سیلقه‌ها سازگار نباشد اما خوشبختانه این رنگ از کیفیت نسبتاً مناسبی برخوردار است و برخلاف برخی خودروهای ارزان‌قیمت به سرعت دچار خط و خش و آسیب دیدگی نمی‌شود. ضمناً چیدمان مناسب قطعات و خطوط چشم‌نواز کابین F3 ضمن ارائه ارگونومی کافی، شکل و شمایل زیبایی به کابین بخشیده‌اند و ارتباط مناسبی با بیننده برقرار می‌کنند.

امکانات رفاهی وایمنی بی وای دی F3

از جمله مهمترین امکانات بی وای دی F3 می‌توان به نمایشگر لمسی هشت اینچی مجهز به سیستم اندروید، استفاده از پنل دیجیتال در مجموعه پشت آمپر، روکش چرمی صندلی‌ها، دوربین دید جانبی زیر آینه سمت راست به همراه دوربین عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، امکان کنترل سیستم صوتی، تلفن و دوربین جانبی از روی فرمان، چراغ‌های اتوماتیک به همراه چراغ بدرقه، سانروف دوحالته و مواردی از این دست اشاره کرد؛ البته با توجه به این‌که فعلاً این خودرو با جعبه‌دنده اتوماتیک و آپشن‌های تکمیلی نظیر کروز کنترل و ESP به کشورمان عرضه نشده نمی‌توانیم بگوییم که لیست امکاناتش کامل است؛ اما باید اعتراف کنیم که برخی از آپشن‌های F3 برای این رنج قیمتی گزینه‌های بسیار جذابی محسوب می‌شوند. از حیث تجهیزات امنیتی نیز محصول BYD به لطف داشتن امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ترمز ضد قفل ABS و EBD از حداقل تجهیزات روز ایمنی برخوردار هستند و با دریافت ۵ ستاره ایمنی از سازمان C-NCAP چین، خیالمان را تا حدود زیادی آسوده نموده است.

مزایا و معایب بی وای دی F3

مزایا
  • بازدهی خوب موتور و گیربکس، امکانات خوب
معایب
  • طراحی قدیمی، بازار دست دوم ضعیف

 

 

 

مشخصات فنی بی وای دی F3

مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۵ سرعته دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۴.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۲۱۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۱۷ طول – ۱۷۱۶ عرض – ۱۴۸۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۱۵ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت
امکانات بی وای دی F3
ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی خنک شونده، عقب دیسکی – جلو مک فرسون و عقب ثابت با فنر پیچشی – سیستم ترمز ضد قفل (ABS) – سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)- قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت با صدای هشدار و کلید هوشمند (PIC)
کیسه هوا دارای ۲ کیسه هوای ایمنی (راننده و سرنشین)
سیستم صوتی کنترل سیستم صوتی، پاسخگوئی به تماس ها و دوربین جانبی روی غربیلک فرمان – سیستم صوتی با ۴ بلندگو و ۲ تیوتر، سیستم عامل اندروید – صفحه نمایش چند منظوره لمسی ۸ اینچ – ورودی های USB، AUX، SD Card و بلوتوث – امکان ارتباط با تلفن همراه و پاسخگوئی تماس ها – امکان نصب نرم افزار GPS
دیگر تجهیزات هیدرولیک ( HPS ) با قابلیت تنظیم ارتفاع و جذب ضربه در تصادفات – دوربین دید جانبی زیر آینه سمت راست و دوربین دید عقب – سیستم ورود بدون کلید با دکمه روی درب های جلو و صندوق عقب – استارت دکمه ای – تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت و سرنشین در ۴ جهت – سیستم تهویه مطبوع برقی – چراغ های جلوی روشنایی در روز (Daylight) – روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو و چراغ بدرقه – رینگ اسپرت آلیاژی با لاستیک سایز ۱۹۵/۶۰R15 با تایر زاپاس سایز اصلی با رینگ آهنی – سانروف دو حالته – صفحه نمایش چند منظوره (نمایش ساعت، هشدار کمربند و سنسور دنده عقب) – سیستم نمایش پیمایش و مصرف سوخت (Trip Computer) – چراغ های هالوژن جلو – چراغ LED عقب و چراغ مه شکن جلو و عقب – تنظیم ارتفاع چراغ های جلو – صندلی ها با روکش چرم – آئینه‌های جانبی برقی، تاشو با راهنما و چراغ خوش آمدگویی – شیشه های برقی – شیشه عقب دارای سیستم یخ زدا – قفل درب صندوق عقب برقی – چراغ مطالعه جلو و عقب LED – تزئینات کروم بدنه و داخل کابین – کنسول وسط با دو جالیوانی – خروجی ۱۲ ولت سمت سرنشین جلو – آنتن کوسه ای – فعال شدن اتوماتیک دوربین جانبی در هنگام شروع حرکت از دنده عقب جهت افزایش دید – ۴ عدد سنسور پارک بر روی سپر عقب – صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس (Isofix)

 

مطالعه بیشتر  فروش و خرید ساینا کارکرده و صفر + قیمت روز ساینا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *