جکخرید و فروش خودرو

خرید و فروش جک j5 کارکرده و صفر+ قیمت روز جک j5

خرید و فروش جک J5 کارکرده و صفر

[public_cars brand=”جک ” model=”J 5″]

یک شرکت خوردو سازی است که در شهر (هفی استان آن هویی) چین قرار دارد. این شرکت در ۳۰ سپتامبر ۱۹۹۹ میلادی تاسیس شده است. این شرکت پیش تر با نام کارخانه خودروسازی هفی جیانگوای شناخته می شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تاسیس گردیده بود. این شرکت مدتی است که با یکی از شرکت های بخش خصوصی به نام (رخش خودرو دیزل) قرار داد دارد و این شرکت، محصولات جی ای سی را تحت لیسانس تولید می کند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ حدود ۴۴۵۰۰۰ دستگاه انواع خودرو تولید نموده است. همچنین کرمان موتور به عرضه محصولات سواری این شرکت پرداخته است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کسری از ساعت تجربه کنید.

خرید جک J5 کارکرده

قیمت جک J5 کارکرده و  صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز جک J5
جی 5‏‏ 1401 | کرمان موتورقیمت روز بازار495,000,000خرید جکJ5 کارکرده
جی 5‏

1400 | کرمان موتورقیمت روز بازار476,000,000

جک j5 ، مدل سرشناس کمپانی (جک –(JAC چینی در کشور است  که اولین بار در سال ۲۰۱۱ تولید و از سال ۱۳۹۲ هم با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه به بازار ایران در دو نسخه دنده ای و اتومات ورود یافت که تا سال ۹۶ این خودرو به بازار ایران عرضه شد. این خودرو زمانیکه به بازار کشور عرضه شد، دارای قیمت مقرون به صرفه ای بود که درمقابل سایر خودروهایی که در کشور بودند ، یک مزیت داشتند و آن هم این بود که شما با قیمت مناسب و پایین می توانید خودرو اتوماتیک و همچنین به نسبت ایمن تری را خریداری کنید.

جالب است بدانید نسخه اتومات جک جی ۵ اتومات با داشتن آپشن های بیشتر ، خریداران کمتری نسبت به نسخه  جک جی ۵ دستی دارد. شاید یکی از دلایل آن قیمت پایین تر نسخه دستی باشد اما با توجه به تکنولوژی بهتری که در ساخت موتور ۱.۵ لیتری بکار رفته است مصرف پایین تری نسبت به مدل اتومات ۱.۸ لیتری هم دارد.

طراحی ظاهری جک J5

نوع طراحی ظاهری جک جی ۵ به گونه‌ای است که به ویژه در همان سال‌های ابتدایی عرضه به بازار ایران توانست نظر مثبت بسیاری از مشتریان، به ویژه اقشار متوسط رو به پایین جامعه را به سوی خود جلب سازد؛ چرا که عمده مشتریان هدف این خودرو را قشر کارمند و یا افرادی که پیش از آن مجبور بودند تولیدات داخلی همچون انواع سمند، پژو پارس، تندر ۹۰ و امثال این‌ها را خریداری کنند، تشکیل می‌داد. بنابراین حضور یک مدل جدید و نسبتا خوش‌قیمت با طراحی ظاهری متفاوت و به‌روزتر از تولیدات داخلی که امکانات بیشتری رفاهی ایمنی را نیز در اختیار مشتریان می‌گذاشت، کافی بود تا خریداران بازار کم تنوع ایران خیلی زود به سوی این سدان کامپکت چینی جلب شوند.

بهتر است بدانید که جک جی ۵ توسط شرکت بسیار معروف ایتالیایی یعنی پنین فارینا طراحی شده و از ظاهر نسبتا معقول و قابل قبولی سود می‌برد. در نمای روبرو شاهد یک جلوپنجره کشیده هستیم که عمده فضای خالی میان دو چراغ و درب موتور را به قلمرو خود تبدیل کرده است. حالت چراغ‌ها نیز تا حدودی پرخاشگرانه اما در عین حال صمیمی به نظر می‌رسد. هواکش میانه سپر تقریبا مشابه با فرم جلوپنجره ترسیم شده و دو عدد جایگاه مه شکن در دو طرف آن فضای خالی سپر را به طرز دلنشینی پر کرده است.

فروش جک J5 کارکرده

همچنین دو خط حجمی که از ستون A تا دو طرف جلو پنجره کشیده شده و فرمی عضلانی و خوش‌تراش‌تر به نمای جلو این خودرو بخشیده‌اند. نمای جانبی جک جی ۵ به حالتی نسبتا ساده اما آرامش‌بخش طراحی شده و انحناهای به کار رفته در ترسیم خط سقفی و فریم پنجره‌ها حالتی آیرودینامیک داشته و به نوبه خود جذاب جلوه می‌کند.

طراحان به جهت کاهش سادگی این بخش یک خط شانه‌ای و همچنین برخی حجم پردازی‌های جزئی را روی پروفیل کناری خودرو ترسیم کرده‌اند. فرم چراغ‌های عقب و نوع طراحی سپر تا حدودی ساده و نه چندان جذاب به نظر می‌رسند اما با این وجود نمی‌توان انتقاد اساسی به طراحی نمای پشت این خودرو نسبتا اقتصادی چینی وارد دانست. به طور کل در یک جمع‌بندی باید اظهار داشت که سبک و سیاق طراحی بدنه جک جی ۵ در مقایسه با خودروهای پر زرق و برق امروزی چندان مدرن و اسپرت به نظر نخواهد رسید اما با این وجود هنگامی که آن را با محصولاتی همچون انواع ساندرو، سمند، پژو پارس و حتی برلیانس مقایسه می‌کنیم، می‌توان به زیبایی نسبی این سبک از طراحی اذعان کرد.

طراحی کابین جک J5

نمای داخلی کابین جک جی ۵ نیز همچون طراحی بیرونی آن تقریبا ساده اما مدرن‌تر از محصولات داخلی بوده و المان‌های اسپرت به ویژه در بخش غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار آن به چشم می‌خورد. در این بین نوع طراحی دریچه‌های میانی تهویه که حالتی ذوزنقه شکل دارند چندان خوشایند و هماهنگ با سایر ادوات به نظر نمی‌رسند. متریال به کار رفته در ساخت کابین از نوع کاملا مرغوب نیست اما استفاده از برخی پلاستیک‌های براق در داشبورد و رودری‌ها توانسته سطح کیفی کابین را بالاتر از آنچه که هست نمایش دهد. فرم صندلی‌ها نیز در مقایسه با برخی خودروهای هم‌رده داخلی مناسب‌تر بوده و از ارگونومی بالاتری بهره می‌برد.

کابین جک جی ۵ از نظر گنجایش محدودیت چندانی را به سرنشینان خود تحمیل نکرده و فضای نسبتا کافی و مناسبی را برای حضور پنج سرنشین بزرگسال فراهم آورده است. همچنین ظرفیت صندوق عقب جک j5 حدود ۴۳۰ لیتر است که به حد کفایت پاسخگوی نیازهای مسافرتی خانواده‌ها خواهد بود. به طور کل می‌توان چنین اظهار داشت که طراحی کابین و کیفیت داخلی جک j5 در مقایسه با رقبای مشابه نسبتا مناسب به نظر رسیده و می‌تواند جوابگوی سلایق مشتریان ایرانی در این رنج قیمت باشد. با این حال فقدان صفحه نمایشگر لمسی فابریک موجب دل‌زدگی برخی از مشتریان خواهد شد.

خرید جک J5 صفر

آپشن های جک J5

  • ترمز ABS و EBD
  • چراغ های مه شکن عقب و جلو
  • آنتن شیشه ای
  • سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک
  • ایربگ سرنشینان جلو
  • سیتسم کنترل باد لاستیک
  • چراغ های هالوژنی عقب و جلو
  • آینه های جانبی برقی و گرمک
  • صندلی و روکش فرمان چرم
  • گرمکن شیشه عقب
  • سنسور دنده عقب
  • سیستم ضد سرقت
  • تنظیم دستی پشت سری
  • فرمان هیدرولیک
  • سیستم تهویه اتومات
  • قفل ایمنی کودک
  • رینگ های آلومینیومی
  • دکمه های کنترول روی فرمان

مزایا و معایب JAC J5

نقاط قوت

شرکت ایتالیایی پنین فارینا طراحی جک جی ۵ را انجام داده است که به همین دلیل این خودرو از ظاهری جذاب و زیبا بهره می‌برد و مشتریان زیادی نیز از آن استقبال کردند. به گفته مالکان فضای کابین بزرگ و جادار بوده و از آن رضایت دارند. حتی این خودرو برای افراد قد بلند نیز از لحاظ فضا مناسب است. مالکان این خودرو میزان مصرف سوخت آن را مناسب و اقتصادی می‌دانند و هنگام رانندگی صدای کمی به درون کابین نفوذ می‌کند.

یکی از مواردی که باعث شده است این خودرو از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، موتور ۱.۸ لیتری با کد ۴G93D است که توسط شرکت میتسوبیشی ژاپن تولید شده است. البته مدل گیربکس دستی این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری با کد HFC4GB2.3C بهره می‌برد. مالکان مدل دنده‌ای این خودرو شتاب اولیه آن را بسیار مطلوب می‌دانند و عملکرد کولر و بخاری آن نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد.

نقاط ضعف

مالکان خودرو جک جی ۵ از کمبود قطعات و مشکلات تامین آن گلایه می‌کنند. از سویی برخی از نمایندگی‌ها نیز در خصوص تشخیص و رفع ایرادهای این خودرو با مشکل مواجه‌اند و در این بین مالکان متضرر می‌شوند. برخی از مالکان هم از کیفیت رانندگی جک جی ۵ راضی نبوده و حالت رانندگی با آن را سفت و خشک می‌دانند. در مدل اتوماتیک، گیربکس این خودرو عملکرد خوبی ندارد و با وجود قدرت و حجم موتور مناسب، میزان شتاب‌گیری آن متوسط است که چنین موضوعی باعث نارضایتی مالکان شده است.

از سایر نقاط ضعف این خودرو چینی می‌توان به رگلاژ نبودن درها و مشکل سیستم ترمز آن اشاره کرد که بسیاری از مالکان از این بخش نیز ناراضی بوده‌اند. شرکت کرمان موتور بسیاری از امکانات رفاهی این خودرو را نسبت به مدلی که در بازار چین عرضه می‌شود حذف کرده است. از این رو اگر خواهان مدل دست دوم این خودرو هستید، باید بدانید اگر آپشن‌های آن توسط مالک قبلی نصب نشده باشد، برای بهره‌مندی از آن آپشن‌ها می‌بایست چند میلیون تومان هزینه کنید تا بتوانید از آپشن‌هایی چون مانیتور و چراغ‌های روشنایی مخصوص روز برخوردار شود که البته در حال حاضر این آپشن‌ها به صورت استاندارد در بسیاری از خودروها وجود دارد.

قیمت جک J5

رنگ های عرضه شده جک J5

رنگ هایی که تاکنون خودرو جک J5 به بازار ایران عرضه شده است عبارتند از سفید، مشکی ، نقره ای ، قرمز و خاکستری می باشد.

وضعیت فروش جک J5 در بازار ایران

جک جی ۵ یکی از خوش فروش‌ترین سدان‌های چینی بازار ایران به حساب آمده و تا پیش از عرضه برخی کراس اوورهای هم قیمت همچون ام وی ام x۲۲ به خوبی توانسته بود نظر مشتریان را به سوی خود جلب سازد. به هر روی در حال حاضر نیز با وجود توقف تولید جک جی ۵ این محصول همچنان به ویژه در نسخه اتوماتیک یکی از سدان های مورد توجه مشتریان بازار داخل به حساب آمده و وضعیت فروش متوسط رو به بالایی برای خود در کشورمان فراهم آورده است.

رقیب جک J5

چری آریزو ۵t، این خودرو به دلیل طراحی به روز و امکانات مناسبی که دارد میتواند رقیبی سرسخت برای جک جی ۵ باشد

مشخصات فنی جک J5

مشخصات فنی

جک j5  دنده ای جک j5 اتومات
وزن Kg 1315 1355
طول mm 4590 4590
عرض mm 1765 1765
ارتفاع mm 1465 1465
پیشرانه ۴ سلیندر ۴ سلیندر
حجم موتور (لیتر) ۱.۵ ۱.۸
گشتاور (نیوتن متر) ۱۴۶ ۱۶۵
گیربکس ۵ دنده دستی ۴ دنده اتومات
قدرت (اسب بخار) ۱۱۱ ۱۴۱
شتاب ۰ تا ۱۰۰ km 10 ثانیه ۱۰.۵ ثانیه
سرعت (km/h) 175 175
مصرف ترکیبی در ۱۰۰ km 6.6 لیتر ۷.۶ لیتر
حجم باک ( لیتر ) ۵۵ ۵۵
سنسور عقب دارد دارد
ترمز ضد قفل ABS دارد دارد
ترمز پارک برقی ندارد ندارد
چراغ مه شکن جلو دارد دارد
چراغ مهم شکن عقب دارد دارد
نوع فرمان هیدرولیکی هیدرولیکی
تعداد ایربگ ۲ ۲
سیستم تهویه اتومات

اتومات

مطالعه بیشتر  خرید و فروش تویوتا اف جی کروز کارکرده و صفر+ قیمت روز تویوتا اف جی کروز

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *